Vandaag wedstrijd gehad in Doornspijk. (B)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Vandaag wedstrijd gehad in Doornspijk. (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 15:58

Ik had vandaag wedstrijd met Ryan in Doornspijk in de B. Na ons avontuur in Hierden en Zeewolde, waar hij aan de kletter ging op het losrijterrein, had ik getwijfeld of ik wel kon starten als hij zo idioot deed op gras. Maar omdat het thuis erg goed ging en ik geen enkel probleem ermee heb ben ik er toch heen gegaan.
We waren ruim optijd en ik had gehoopt (werd hier op bokt ook gezegd) dat er een losrij buitenbak was, maar die was er helaas niet... Ik heb hem dus eerst flink gelongeerd en heb hem daarna tegen de trailer aangeparkeerd om op te stijgen. Vorige keer zat ik er half op en speerde hij er al vandoor toen ik geen beugels had. Maar nu hielt vriend hem stevig vast aan een teugel. Hij kon dus geen kant op. Mijn vriend liep een tijdje mee op het losrijterrein en toen ging ik zelf losrijden... Dat ging erg goed, beetje vervelend weer in de galop (beetje hard Knipoog ), maar echt aan de kletter kon je het niet noemen.
De eerste proef ging erg goed, ik kreeg als tip mee de middedraf nog meer te tonen omdat hij dat volgens de jury veel beter kon. Ik had er toch een 6 voor. Uiteindelijk had ik 173 punten en een 3e prijs!!!! Er waren 16 deelnemers, dus was erg trots.

Ryan was erg moe na het eerste proefje, eigen schuld, had hij maar niet met inrijden zo veel moeten galoperen Knipoog. Hij was het tweede proefje erg sloom en slingerend, ik moest flink het been erbij houden. Ik volgde de tip van de eerste jury op om de middendraf meer te tonen, maar helaas te veel van het goede en hij deed een paar passen galop ertussen... helaas dus een 4 daarvoor. Daardoor had ik geen winstpunt. Ik had hier 154 punten voor en geen prijs en zat ergens in de middenmoot.

Al met al een geslaagde dag en weer 2 winstpunten erbij Pling Ik heb nu 10 winstpunten en mag dus L1 starten, maar ga de B uitrijden tot de 20.

Kelan

Berichten: 1625
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:10

Manda schreef:
en ik had gehoopt (werd hier op bokt ook gezegd) dat er een losrij buitenbak was, maar die was er helaas niet...

Dat was ik, sorry Bloos!
(Het was dit jaar op een ander terrein dan andere jaren, daar kwam ik zelf pas gisteravond achter (op het andere terrein is wel een bak)).
Fijn dat het zo goed ging! (zowel met het losrijden en met de punten!). Gefeliciteerd!

Dit terrein was wel veel fijner dan het andere terrein; zelfs met de regen van gisteren en vandaag was het nog prima te rijden; dat was op dat andere terrein denk ik wel anders geweest.

Zelf had ik het 1e proefje wel fijn gereden: 161 en een 4e prijs. Het 2e proef was Rigaud wat dwars/bokkerig, na het afzadelen begon ze meteen te plassen, dus waarschijnlijk had dat haar wat dwars gezeten; in die proef had ik 151 punten.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 15:30

Kelan schreef:
Dat was ik, sorry Bloos!
(Het was dit jaar op een ander terrein dan andere jaren, daar kwam ik zelf pas gisteravond achter (op het andere terrein is wel een bak)).
Fijn dat het zo goed ging! (zowel met het losrijden en met de punten!). Gefeliciteerd!

Dit terrein was wel veel fijner dan het andere terrein; zelfs met de regen van gisteren en vandaag was het nog prima te rijden; dat was op dat andere terrein denk ik wel anders geweest.

Zelf had ik het 1e proefje wel fijn gereden: 161 en een 4e prijs. Het 2e proef was Rigaud wat dwars/bokkerig, na het afzadelen begon ze meteen te plassen, dus waarschijnlijk had dat haar wat dwars gezeten; in die proef had ik 151 punten.


Gefeliciteerd met je winstpunt en prijs! Het geeft niet hoor van die bak Knipoog, ik werd er alleen wat zenuwachtiger door en had hem extra lang gelongeerd.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 16:26

Super! Gefeliciteerd met je punten en de prijs, maar kan me voorstellen dat dat niet het belangrijkste was.
Nu kun je de volgende keer weer met iets meer vertrouwen op wedstrijd gaan. Maar dat longeren zou ik nog wel even volhouden als ik jou was.. Knipoog

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 17:05

gefeliciteerd!