showpaardje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 16:33

Vandaag met hon een beetje geoefend voor de keuring. Dus gewoon over de weg een beetje stappen en draven. Stappen was er vandaag niet bij, daar was ze veel te fel voor. In het begin ging ze in draf echt zo van, nou, 'tis dat het moet, maar liever niet.
Dus ik haar aanmoedigen. Bij elke stap die ze zette, KOM, KOM, KOM, TJA, PRRRRR etc. etc.
Nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die oren kwamen erop, die beenjes kwamen omhoog, en ze begon toch te showen!!!!!!!!!
Ok, ze zat meestal in galop als ik draf vroeg, maar dat gaat ook wel weer over!!!!


Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 16:42

Wees jij maar heeel blij met Honey voor een keuring. *LOL* *LOL*
Ook niet vergeten om het halthouden te oefenen, met 2 voorbenen naast elkaar en de achterbenen juist niet.
Verleden jaar moest ik eens meerennen op een keuring voor KWPN'ers, nou daar heb je ff conditie voor nodig om de paarden zo goed mogelijk voor te stellen. Monsterknecht is een vak apart, ik denk ook dat die professionele lui ook echt aan looptraining doen, dat kan bijna niet anders *LOL*

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 17:11

tja, ik moet zelf ook wat conditietraining doen (hijg, puf steun)
En ik denk dat ik mijn enkels maar inzwachtel. Ze zijn niet zo stevig, en ik klapte er vandaag ook een paar x doorheen

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 17:16

Hahaha, gaaf joh! Ik ben zelf ook aan het oefenen met Oscar, maar als die geen zin meer heeft, gaat ie rechtop staan of bokken en er dan vandoor gaan. Ook niet zo fijn.... Knipoog


Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 09:56

Hihi als Barbje iets niet wil en ik wel gaan die knietjes toch omhoog. Tja dan komt de echte Andalusiƫr eruit. Echt een showpikkie dan ziet er wel leuk uit maar om te rijden.... niet supergemakkelijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Donnatella, Igniss, Loe_Loe, Moonlight17, Wijzig123 en 143 bezoekers