Heb ik weer..... vakantie gecancelled

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Heb ik weer..... vakantie gecancelled

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 12:40

Ik heb dus ergens in maart (of misschien al wel eerder) mijn vakantie geboekt en begin mei alles betaald.
Samen met een vriendin zou ik mee gaan op een jongerenvakantie, een kampeertrektocht door Wenen, Praag en Boedapest in de eerste twee weken van juli. We hadden er onwijs zin in, hadden de eerste benodigdheden al gekocht zelfs (dingen als slaapzakken e.d., altijd handig, maar toch).

Nu belde m'n vriendin net..... de reisorganisatie heeft gebeld en de vakantie is gecancelled vanwege te weinig deelnemers Boos!
Ze kijken nu of we nog een week later meekunnen, maar ivm herkansingen is dit waarschijnlijk helemaal niet haalbaar. We moeten nu dus even heeeel snel op zoek naar andere mogelijkheden willen we überhaupt nog op vakantie kunnen dit jaar.

Iemand leuke suggesties? Schijnheilig

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 12:59

jeetje richtje.... BALEN!!!

Kunnen ze jullie van de reisorganisatie niet iets soortgelijks leuks aanbieden???

Succes!!!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 13:09

He, dat is idd balen Scheve mond

Vind dat de reisorganisatie wel wat anders dan maag aanbieden..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 15:14

Ik heb zelf de reisorganisatie nog niet gesproken. M'n vriendin belde vanochtend, maar moest eigenlijk weg dus had weinig tijd om even te bespreken wat we nu verder gaan doen.

We konden misschien een week later mee, maar dan komen we in de knoop met de herkansingen, dus dat gaat niet lukken Schijnheilig
We kregen misschien nog de mogelijkheid om idd met een andere reis mee te gaan. Maar dan moeten ze wel een interessant aanbod hebben Knipoog

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 16:03

Tjee dat is idd wel heel erg balen!
En het klonk nog wel zo leuk, lijkt mij ook een erg leuke reis..

Maar die reisorganisatie zal het er in de folder vast al wel bij hebben gezet dat de reis gecancelled kan worden bij te weinig deelname Knipoog je hebt geen poot om op te staan dan, vrees ik..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-04 16:28

Ze hebben het er idd wel bijgezet, en we wisten ook wel dat die mogelijkheid bestond . Maar ik vind dat ze er behoorlijk laat mee komen. We moesten voor 8 mei betaald hebben, dus lijkt me logisch dat ze half mei wel weten of ze de reis al dan niet volgeboekt hebben. Maar ze komen er nu dus pas mee(!).....
Maar mochten ze geen andere interessante reizen hebben, dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat ze het geld terug storten Knipoog