Iemand bekend met de Nokia 3200??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Iemand bekend met de Nokia 3200??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 22:31

Ik zit er over te denken om een nieuwe telefoon te nemen (bij het verlengen van m´n abonnement) en dan wil ik misschien de nokia 3200. Knipoog Zijn er hier mensen die bekend zijn met deze telefoon? Zoja, ben je tevreden over die telefoon? OK dan! Ik hoorde ook dat de kwaliteit van die foto´s Cheese! niet zo goed is (tuurlijk is het niet zo goed als van een fototoestel, maar ik bedoel in vergelijking met andere telefoons). En zit er voicedial op?

Ik hoop dat iemand me kan helpen! Verward

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 22:32


PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 22:41

Ja, ik heb op internet ook al wat informatie gevonden over de telefoon, maar ik wil graag de ervaringen weten van mensen met die telefoon. Misschien bevalt die wel helemaal niet bij een hoop mensen... Of juist wel Knipoog

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:28

Ik heb hem sinds april en ben er nog steeds helemaal gelukkig mee Haha!
Het lijkt misschien heel onhandig 2 cijfers op 1 toets maar eigenlijk heb ik daar nog nooit problemen mee gehad. Mijn broertje heeft hem ook en is er ook heel tevreden mee. De kwaliteit van de camera is niet geweldig maar volgens mij is dat bij geen enkele telefoon.

Ik ben echt superblij met die foon

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 23:33

ik heb m sinds vorige week dinsdag en tot nu toe bevalt ie erg goed leuk dingetje om te zien en erg makkelijk met de toetsen! ik heb m trouwens via gsmweb.nl gratis Haha! Vind het tot nu toe een super telefoontje en de foto's zijn best redelijk te noemen. Ik vind het niet veel minder dan bijvoorbeeld op de nokia 7250 om zo even wat te noemen.

Aanradertje!

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 09:47

Ok bedankt voor de reacties. Zijn allemaal wel positief dus. Nu moet ik alleen nog even bedenken of ik een nieuwe telefoon wil, of dat ik gewoon geld wil bij het verlengen van m'n abonnement. Want eigenlijk is mijn huidige telefoon stiekem ook gewoon nog goed... Hmmm dilemma