tijdje weg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

tijdje weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 17:45

ik ga een tijdje weg van bokt...
ik zit zo ontzettend in een diep dal,en zit te dubben en te wegen omtrend bo...veel van jullie reacties hebben me op een dusdanige manier aan het denken gezet dat ik er alleen maar aan loop te denken.Het is voor jullie,
en mijzelf beter als ik een tijdje weg ga.Van bart heb ik al een IP ban voor een week gevraagt maar die is nog niet in werking gezet.heb net een lange discussie met mijn moeder gehad omtrend bo,en toch heb ik een beslissing gemaakt...we doen haar weg.ik weet nu al zeker,dat ik niet meer in staat ben op haar te klimmen,en het zou oneerlijk tegenover bo zijn om haar te houden,met een ruiter op haar rug die al zeven kleuren schijt als ze aan het onderwerp moet denken.De oorzaak van dit alles zal een raadsel blijven.want in dedrie weken dat ik haar heb,kan ik niet zeggen van: tjo tjo wat heb ik veel plezier aan haar gehad,en wat heeft zij een plezier aan mij gehad.

een laatste ding wat ik jullie wil duidelijkmaken is dat ik alleen het beste wou voor bo,en nog stteds wil.dat ik haar niks kwalijk neem,en een goed baasje voor haar zoek.dat ik in aldie tijd dat ik haar heb,nog nooit 1x heb geslagen of geschopt,en dat ik haar in al die tijd veel liefde en aandacht heb gegeven.

dat ik hard overkwam op bokt,is waar...dat geef ik toe.was niet mijn bedoeling maar op het net komt alles veel harder aan.dat ik haar kreng of wat dan ook op bokt heb genoemt,heb ik nog nooit in de werkelijkheid gedaan.en ookk na mijn val van bo,houd ik nog steeds heel veel van haar...maar ondanks dat weet ik nu al dat ik niet over mijn angst heen zal komen,en wat heeft bo,die M startgereid is,dan aan mij,een softie ruiter die een braaf paard moet hebben? voor ons beide niet leuk,en voor ons beide een betere beslissing.gelukkig heb ik in werkelijkheid,veel mensen die mijn beslissing begrijpen en er volkomen achter staan,omdat hun bo hebben meegemaakt.

verder heb ik voor mijn eigen en voor jullie besloten,dat het beter is dat jullie me een tijdje niet zien.natuurlijk vind ik PB's heel leuk en wat ik verder wou zeggen is dat op bokthele lieve,en vooral leuke mensen zitten waarvan ik ontzettend veel heb geleerd.jullie zullen mij nog wel zien op www.horsecorner.cjb.net of op www.rainbowhorses.cjb.net

Bedankt en tot over een maand of wat,
Shalane

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:47

Ik heb het topic niet gelezen, want ik wordt hier zo langzamerhand gigantisch moe van, en dit soort topics zijn NIET toegestaan.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:48

dit is wel heel apart ..

3 kwartier geleden vraag je nog advies omdat je besloten hebt Bo te houden Verward

Ik zou nog maar eens heel goed nadenken als ik jou was, je weet duidelijk nog niet wat je wilt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:48

Natuurlijk was je pissig op bo, hallo he! Zou ik ook zijn als een paard me er af zou bokken! Ik zou alleen voortaan zorgvuldiger een paard kopen en meer begeleiding vragen want je komt nog erg onervaren over. Dat moet je niet als belediging opvatten, er zijn immers erg weinig mensen van 12 jaar die alles al weten en niemand die jou dat ook kwalijk neemt. De meesten moeten nog door schade en schande veel leren. MAar je moet wel WILLEN leren en dus goede begeleiding nemen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:49

ik vind het jammer dat je weggaat, maar ik denk wel dat dat het beste is voor iedereen.
Ik wil je heel veel geluk wensen met je eventuele volgende paardje, ik hoor het wel.

Groetjes Renee

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:21

Ik vind het jammer dat je Bo verkoopt, en haar niet toch nog de derde kans geeft die je eigenlijk van plan was geweest. Het is niet meer dan normaal dat je over onze opmerkingen loopt na te denken, want dat is het toch wat je wilde door deze berichten op bokt? ? Advies? Dat het nu niet zo uitpakt als jij dat had willen horen is punt twee.

Voor de rest hoop ik dat Bo een heel lief nieuw baasje vindt. Op de leeftijd hoort ze een plek te krijgen voor het leven, tenminste dat vind ik. Ik hoop voor jouw dat je een lieve goed sul van een pony vindt, waar een beginnend ruiter aardig mee overweg kan. Maar ik hoop ook dat je je beseft dat dit dan niet de vlotte en voorwaartse pony is die je altijd hebt willen hebben. Het één gaat nu eenmaal niet met het ander samen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:48

Tijdje geleden hebben we afgesproken dat we dit soort topics niet meer zouden doen. Als je wil gaan dan ga je, als je niet wil gaan dan ga je niet. Erg veel meer smaken zijn er niet.