Advocaat neergestoken in Doetinchem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

Advocaat neergestoken in Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 09:12

Ik hoorde er gisteravond iets van op het nieuws. Alles komt steeds dichterbij en vaak kun je het niet bevatten waarom mensen zoiets gruwelijks doen...

Wat ik heb gehoord is.. dat die man die neergestoken is ( en later overleden ) 2 kleine kinderen had en pas 32 jaar oud was...
Waarschijnlijk door iemand neergestoken die het ergens niet mee eens was in een zaak... Het fijne weet ik er niet van, misschien jullie, maar ik kan dit gewoon niet begrijpen... wat is de wereld toch... verrot..

Groetjes Linda


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:14

dit is al de zoveelste die wordt neegrestoken Scheve mond t gaat echt nergens meer over
net zoals in ik geloof rotterdam, iemand had een man uit zn straat gedood, omdat die ander herrie maakte Verward

echt wel erg voor deze man en zn famalie, hij was nog veel te jong!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:14

Het is vreselijk... Niet normaal meer.


Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:17

Tja wat gebeurd er momenteel in de wereld? Het word steeds slechter allemaal.....
Denk je iemand van dienst te zijn door iemand te steunen voor zijn daden moet je het met je leven bekopen

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:19

Ik hoor net op het nieuws dat de vermoedelijke dader geen client was van de advocaat, dus waarschijnlijk is zelfs het motief onduidelijk Scheve mond


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 09:21

sommige mensen zijn echt onwijs gestoord hoor en moeten echt achter slot en grendel maar ondertussen is die advocaat wel zijn leven kwijt en zitten er twee kids zonder papa en 1 vrouw zonder man!

je hoort zo vaak van die onwijs rare dingen dat ik zelf al begin te merken van, ik kijk er geneens meer vanop en dit vind ik toch wel al erg worden!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:52

Het komt zo wel erg dichtbij, is wel even een schok als zoiets zo dicht in de buurt gebeurt.
Hoorde vanmorgen op het nieuws dat nu de dader wel bekend was en ze verwachten dat die man zich vandaag komt aangeven. Verward Is dit de nieuwste policy, wachten op het bureau tot alle daders zich vanzelf aan komen geven? Mijn idee is dat ze erachteraan moeten om die man zo snel mogelijk van straat te halen!

Sprakeloos

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:28

Tja, ik woon zelf in Doetinchem en was toen ik het gister hoorde behoorlijk geschrokken. Zo dicht bij!!.. Via teletekst heb ik begrepen dat ze al wel weten wie de dader is en dat het geen klant is van deze advocaat....mischien wel de advocaat van de tegen partij?? Wie weet. Ik had ook wel zo iets van het moet niet gekker worden en dat terwijl ik 23 jaar in Amsterdam heb gewoont waar zulke dingen zeer regelmatig gebeuren Boos! Ben het gewoon niet meer " gewend" als jullie begrijpen wat ik bedoel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie