Mijn kat is weg!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Mijn kat is weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 20:44

Vanmorgen is mijn kat ontsnapt Huilen Ze is nog nooit buiten geweest, want we wonen in de stad aan een drukke weg en nu heeft ze vanmorgen net zo lang aan het raam geprutst dat ie open ging... Verdrietig
Ze is krols en wilde daarom graag naar buiten, terwijl we haar volgende week zouden laten dekken Scheve mond Nu is ze hem dus zelf al gepeerd. Ik hoop zo dat haar nix overkomt en ze weer snel thuis is! Ik heb in de buurt briefjes met haar foto opgehangen en de dierenambulance gebeld...
Ik vind het zo erg, ik hoop echt dat ze heelhuids terugkomt!
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt en is het goed afgelopen?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:49

nouja ik heb een kat maar hij mag altijd naar buiten, maar hij is m ook eens gepeerd,. 1 week lang was hij weg, hij is dus wel weer terug gekomen.
Aangezien dat je aan drukke weg woont, dan weet ik het niet Scheve mond *waar woon je zo in groningen ongeveer *

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 21:03

Ik woon in oosterhogebrug, we zijn een paar maand geleden verhuisd en de kattenren was nog in aanbouw, dan mogen ze ook gewoon naar buiten.
Een week is wel lang zeg...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:06

Ja vond ik ook totdat hij wel vaker gemiddeld 1 week wegblijft als hij weg is..

Hoop echt dat hij terug komt!!

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:15

mijn kat ontsnapt zomers altijd door het raam naar buiten, de eerste keer ben ik helemaal in paniek geraakt, onze buurt is nietzo veilig, zowel de mensen, loslopende honden en een drukke weg. Maar 's avonds kwam ze gewoon weer terug *gelukkig* nu mag ze als het lekker weer is gewoon in de tuin, af en toe komt ze buiten de tuin maar ze komt toch altijd terug Lachen (en mijn andere kat durft niet naar buiten Nagelbijten / Gniffelen )

Vorrig jaar is er een andere kat weggelopen met het warme weer, maar zij is nooit meer terug gekomen Verdrietig , ze was wel al hartstikke oud, we hebben het niet meer helemaal bijgehouden maar ze was iig ouder dan 27 , we houden onze gedachte er maar bij dat ze gewoon ergens lekker in het zonnetje in haar slaap is overleden Ach gut

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:42

aiii.... dat heb je inderdaad... ze doen net zo gek tot ze naar buiten kunnen....

k hoop dat ze snel trug komt!....

ik heb ook wel gehoord dat ze trug komt met jongen maar weet nie of t waar is.... ?

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 21:43

Ik kom net bij de buurvouw vandaan, ze was daar in haar atelier geslopen!!! Ze zat onder een kast en ik kon haar zo weer meenemen! Wat ben ik opgelucht zeg! Ik was echt bang dat ik haar kwijt zou zijn! Ik ga de ren maar snel bouwen... bedankt voor jullie reacties! Ik had eerder ook een oude kat van 23, zij is ook weggegaan om te sterven zeg maar... Ik vond het toen zo naar dat ik haar niet heb kunnen begraven. Je hoort dit wel vaker van oude katten, wat naar voor je.
Ja hoe die kat het heeft gedaan, ik weet het niet. Die hormonen van haar lijken wel amfetamine zeg!

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:46

ow... Mooi dat ze weer is! Lachen
nu is ze weer mooi thuis!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:10

gelukkig is ze weer terecht!

de katten die wij hebben gehad zaten altijd buiten, en eentje is ervan weggelopen en nooit meer teruggekomen...we hebben overal foto's en advertentie opgehangen etc....maar helaas zonder succes. misschien is ze ergens doodgegaan (overreden) of is ze zover gelopen dat iemand anders haar heeft opgevangen en nu daar zit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:15

Laat ze steriliseren.Loopt ze ook niet weg.Er zijn al veel te veel katten je wil niet weten hoeveel er moeten sterven per jaar omdat er zo'n overschot is.Wie een poes wil kijk eens in de asiel's rond zeker nu de zomertijd weer.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 22:18

Ze wordt ook gesteriliseerd, alleen willen we eerst een nestje met haar. Je hebt gelijk wat asiels betreft, heb er zelf ook jaren gewerkt... Maar we zijn de jongen nu al kwijt om het zo maar te zeggen, er zijn al genoeg mensen die echt een poesje van haar willen ongeacht kleur en geslacht, dus daarom doen we een nestje met haar. En daarna wordt ze idd gesteriliseerd, onze kater is ook meteen gecastreerd.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:19

Schrikken he! Wij zijn onze kat eens op ouderjaarsdag kwijt geweest en hij is dus heel bang van vuur werk, we hebben een hele dag aan het roepen geweest en hij kwam maar niet, pas oten m'n moeder rond etens tijd ging roepen (toen was het niet meer zo'n kwabaal van het vuurwerk) kwam onze kat terug en wat voel je je dan opgelucht zeg.

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:37

fijn dat je je poes weer terug hebt.... ik denk dat je het dekken volgende week niet meer hoeft te doen... dat heeft ze inmiddels vast zelf al geregeld.

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 07:59

Een kat van mij is ook regelmatig op stap en vooral als het super mooi weer is. Nu is het zo dat als het mij te lang duurt en ik AMIVEDI (voor vermiste dieren) Bel hij dan binnen een dag op de stoep staat