pols gebroken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

pols gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 15:45

ben gisteren weer gaan rijden. presto heeft twee dagen stil gestaan, en ik heb hem twee keer gelongeerd. hij liep namelijk niet helemaal lekker. ik dacht dat het misschien aan het zadel lag dat ik van iemand leen omdat er aan de longe niks van te zien is. maar ma as zou hulsebos langs komen om een zadel aan te meten. nou ben ik gsteren dus weer even gaan rijden om te kijken hoe het ging. ik ging in het weiland dat leeg staat rijden waar anderen een dressuurbaan hebben uitgezet met bordjes. alles ging goed, hij liep best lekker. wel maaide hij nog twee keer een bordje omver met zijn achterbeen, maar schrok hier niet van. totdat ik in stap langs een van die omgevallen bordjes reed, hij keek er naar en maakte toen een enorme sprong opzij, waardoor ik half op zijn nek terecht kwam, waardoor hij weer ik paniek raakte en als een gek begon te rennen en te bokken. en daar ging ik. had gelijk een hele dikke pols en het deed ontzettend zeer. maar naar de eigenaar van de stal gegaan, die heeft mijn paard gevangen, en ik mijn vriend gebeld of hij me naar het ziekenhuis kon brengen. tot overmaat van ramp moest de pols ook nog gezet worden, met zijn drieen hingen en trokken ze aan mijn arm, en het kon niet verdoofd worden omdat het een lastige breuk was. en nu zit ik hier. de zadelmaker moest ik af bellen, ik had een weekend ruiterbewijs geboekt eind juni wat ik af moest zeggen, over een week moet ik stage lopen op een westernstal wat ook niet door kan gaan, en ik moet mijn diploma nog halen. maar is even kijken hoe ik dat nou weer moet oplossen. maar het ergste baal ik er nog van dat ik nu min. twee mnd. niet kan rijden. en dat terwijl hij net weer lekker liep.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:54

PRECIES wat ik ook meegemaakt heb. Ik ben ook van mijn paard gevallen, mijn pols was op twee plaatsen gebroken en ook gezet. Heeeeeeeeeel erg veel pijn doet dat, en ik wens het niemand toe. Ik weet dus wat je doormaakt. Scheve mond Verder kan ik je vertellen dat het de komende weken nog veel pijn gaat doen. Doe alsjeblieft rustig aan! Ik ben nu 3 weken uit het gips en heb nog steeds niet op mijn paard gezeten want het is nog steeds niet goed... Verdrietig Ik hoop dat jij iets meer geluk hebt! Sterkte ermee OK dan!

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 15:59

dank je, niet echt een goed vooruitzicht dus. maar ja niks aan te doen.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:15

Niet bij iedereen hoor, ik heb waarschijnlijk gewoon heel veel pech! Tja... jij dan misschien wel juist niet! Succes

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:20

ow dat is egt vervelend.. ik ben ook een keer gevallen en me pols gebroken.. EN gezet is egt niet fijn nee...
heel veel sterkte ermee, en niet stiekem paardrijden wat ik wel deed Haha! Tong uitsteken ....

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:16

Bah wat vervelend.
En net nu je zo veel te doen hebt.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je pols maar heel snel mag genezen OK dan! Beterschap