NVVR, wie is lid?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimnor

Berichten: 2547
Geregistreerd: 17-06-01
Woonplaats: Overal en nergens :-)

NVVR, wie is lid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 14:08

Hallo

Laatst heb ik iemand ontmoet die lid is van NVVR.
Nederlandse Vereniging voor Vrijetijds Ruiters.
Ik vraag mij af of er echt vaak wat georganiseerd wordt enzo?
En in de buurt. Mijn paarden staan in Doetinchem..
Wie is/was er lid en weet mij er meer over te vertellen!

Groetjes Linda


Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:21

Ik ken zelf een paar mensen die lid zijn van de NVVR. Er wordt veel georganiseerd en die evenementen zijn verdeeld in regio´s. Dus bij jouw in de buurt zal ook wel het 1 en ander worden georganiseerd. Wat ik begrepen heb is het een erg leuke en gezellige vereniging, ook krijg je als je lid bent ook nog het blad de vrijruiter (een erg leuk blad).
De site van de nvvr is volgens mij www.recreatieruiter.nl

Daar staat ook erg veel informatie op.
Ikke (hier op bokt) is volgens mij fanatiek lid, misschien kun je die eens pben.

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:26

Ik ben er lid van. De site is http://www.nvvr.info/. Ik ben met Hemelvaart nog een weekend met de NVVR naar de Loonse en Drunense Duinen geweest. Was erg leuk! Ze organiseren meerdaagse en eendaagse evenementen. Zie de agenda op de site.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:33


Gaitkeeper

Berichten: 517
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:45

Ik ben ook lid maar heb eerlijk gezegd nog niet aan iets mee gedaan.
Maar de agenda ziet er altijd wel leuk uit en binnenkort wil ik ook wel eens iets gaan doen. Een leuke rit onder begeleiding van de boswachter ofzo....om eens in gedeeltes te komen waar je anders nooit mag komen. Lijkt me geweldig. Of een dauwtraprit....heeeerlijk. (maar wel errug vroeg Haha! )

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:45

[edit:Cody]per ongeluk dubbel geplaatste posts hierboven verwijderd[/edit]

En ja, ik ben ook lid sinds kort. Lachen

Waratje
Berichten: 10176
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:50

Coby schreef:
www.recreatieruiter.nl doet het ook. Geeft volgens mij dezelfde pagina Verward

Ja, dat is de oude site, die wordt doorgelinkt.
Er zijn trouwens diverse actieve leden in de Achterhoek. Er wordt daar nu ook het een en ander georganiseerd, pas een rit geweest (Slangenburg) en een hinnikavond (gezellig kletsen over paarden) in Halle, zaterdag a.s. een lesmiddag over accupressuur bij paarden, etc. Kijk maar in de agenda op de site.
Verder is het gewoon een vreselijk gezellige club met een mooi en goedgevuld tijdschrift. Alle takken van paarden"sport" krijgen aandacht, zelfs wandelen met paarden. Iedereen is welkom zolang men maar met respect met z'n paard omgaat. OK dan!

lkaw

Berichten: 522
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 15:55

Yep, schuldig en ook lid.
Ben ook al een weekend weggeweest (dressuur/vreetweekend) en ik moet zeggen dat het heel goed bevallen is.
Er wordt veel georganiseerd en wat ze organiseren is heel uiteenlopend. Echt super. Je krijgt een kwartaalblad, met interessante artikelen en reacties. Daarin staan ook alle ritten en andere evenementen.

Voor het geld hoef je het niet te laten en er is voor iedereen wel iets leuks te beleven. Dus: doen. OK dan!

Dat je teweegbrengt is van meer belang dan wat je teweegbrengt (J.A. Deelder)
Neem het leven niet al te serieus. Je overleeft het toch niet. (E. Hubbard)
Don't waste time, or time will waste you (MUSE)

Jac

Berichten: 874
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Mooi brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:15

hartstikke leuke club voor recreatieruiters! Het maakt niks uit wat je rijd, waarmee je rijd of hoe je eruit ziet. Alles is welkom. De ritten zijn altijd hartstikke leuk en goed georganiseerd. En ook buiten het rijden om veel informatie, leuke clinics en dergelijke. Ik vind het een erg leuke vereniging!

Ann

Berichten: 13240
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:27

Ik ben ook al een aantal jaren lid maar heb nog nooit meegedaan aan een rit Bloos

Gillian

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 23:12

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ikke natuurlijk!!!!!!!!
Als meubilair van deze club kan ik me natuurlijk niet onbetuigd laten *LOL* *LOL* *LOL*
Er wordt vanalles georganiseerd, van eendaagse ritten en kletsavonden tot dressuurweekenden en wintertrektochten. Verzin het maar en wij organiseren het en zelfs als jij het niet kunt verzinnen is er wel iemand binnen de NVVR die dat wel doet *LOL*
Wij kijken niet naar ras of soort paard, wijze van rijden of het prijskaartje van je auto. Wij verlangen slechts dat je eerlijk bent naar je paard en denken desgewenst mee in oplossingen, als je dat wilt.
Met hemelvaart nog een gezellig weekend gehad in de Drunense Duinen. Binnenkort een BBQ in Ouderkerk en voor het najaar een weekend rijden in het Duitse Reichswald, net over de grens bij Nijmegen. Helaas moet ik het weekend angst wordt moed overslaan i.v.m. reeds geplande vacantie in Engeland (auto-onderdelen *LOL* )
Zelfs als je geen paard hebt, mijn legendarische Patricia is vorig jaar overleden en mijn nieuwe paardje is nog te jong en onervaren, dan is het nog steeds gezellig. Bij het Hemelvaartweekend had de kok haar twee-span Friesen met wagen meegebracht dus ik ben lekker mee op de wagen geweest. Ik heb nooit geweten dat een tweespan door zulke kleine weggetjes kan, daar zijn die marathon-hindernissen kinderspel bij *LOL*
Uiteraard is iedereen welkom op de eendaagse evenementen, die zijn er mede voor om ongedwongen kennis te maken met de NVVR.
Voor vragen, sappige details en alle overige info kun je me ook PB-en.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:46

Ikke is NVVR promoter Haha!

Ik ben dit jaar nog lid, maar ik heb het opgezegt, omdat ik ondanks dat er best wat bij mij in de omgeving (drunense duinen enzo) georganiseerd wordt, ik er gewoon niks mee doe....


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 09:52

stef"]
Ikke is NVVR promoter Haha!
[/quote]

Ik wilde net zoiets roepen toen ik de titel van dit topic zag, maar hij heeft inmiddels zelf al gereageerd. Haha!

Enne... ik ben ook lid van de NVVR. Aan evenementen heb ik nog nauwelijks meegedaan - er zitten gewoon te weinig weekenden in een jaar Tong uitsteken - maar ik ben wel vanaf het begin actief in een commissie en dat bevalt me goed. Ik bleek trouwens al aardig wat leden te kennen: er zijn namelijk ook heel wat enduranceruiters lid van de NVVR. Knipoog

[quote="Coby schreef:
ook krijg je als je lid bent ook nog het blad de vrijruiter (een erg leuk blad).


OK dan! *LOL*


En wat de sites betreft: het is jarenlang www.recreatieruiter.nl geweest. Het domein nvvr.nl is namelijk van een vereniging van rugpatienten o.i.d. Sinds kort is het domein nvvr.info geregistreerd. Het adres www.nvvr.info bestaat dus nog niet zo lang, maar verwijst wel naar dezelfde site als www.recreatieruiter.nl .

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:15

Ik ben ook lid, doe er alleen nog niets mee...

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:49

tuurlijk ben ik lid al jaren en regelmatig een evenement. SOms ook zelf organiseren.
Ben trouwens ook wedstrijdruiter dressuur, maar wat is nou recreatieruiter? Sommige rijden endurance, dat is niet zomaar een uurtje door het bos. Kom er ook bij = leuk

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:53

Ik ben ook lid.. Nog niet zo lang en ik heb er ook nog niet zoveel meegedaan.. Ik moet eerst mn paard eens goed leren de trailer uit te lopen Tong uitsteken..
Dan kan ik iets makkelijker uit de voeten Haha! en dan zal ik ook wat vaker ter plaatse zijn Haha!

Lovers Estragon & Herlando Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dewii, hoogendroog, Joanne_, Juniores, karinmanon, Team_Sublime, thequeensmum en 120 bezoekers