Wie zn ouders heeft ook van die apparte....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Wie zn ouders heeft ook van die apparte....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 18:48

Ik staan lekker te frituren..... zegt mn moeder in eens, ''Julia, weet je wat ik tegenwoordig doe? als ik een vlieg dood mep geef ik m aan de kuikens! En dat vinden ze nog lekker ook!'' ok ik vind t wel een logisch verhaal in principe... maaaaaar..... Ik sta eten te maken Verward En dat vind ik geen smakelijk onderwerp! >;) En dan ook nog aan toe voegen "En dan gaan ze er ook ruzie om maken en plukken ze m helemaal uit elkaar!" Helloooooooooow ben aan t eten! Dus heb ik ook ff iets onsmakelijks gezegd voor haar Bloos (ze is vegitarier) zwaar overdreven vorm. Want ze ging maar door Tong uitsteken en toen was t stil op de bank Haha! He he rust. Eet smakelijk! Wie komt dit bekend voor Tong uitsteken Knipoog

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:50

hahaha ik ben er zelf heel goed in, ik eet meestal heel snel dus dan ben ik allang klaar en heb ik wat leuks te vertellen, zonder te beseffen dat de rest vd familie nog zit te eten Tong uitsteken

Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:51

IK DOE MEESTAL HET GEKST...Haha!:P

Hieke: Geen Haflinger maar een Maflinger!

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:57

Mijn ouders doen wel gekke dingen, maar niet zulke gekke dingen *LOL*. Gelukkig.!


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:58

Ringo_Star schreef:
IK DOE MEESTAL HET GEKST...Haha!:P


haha ik ook!! {is vooral mijn zusje erg blij mee Schijnheilig }

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:59

Ik ben momenteel microbiologie aan het studeren, hoofdstuk parasitologie (oa wormen etc)
Als je die lessen op vrijdagmorgen voorgeschoteld krijgt nadat je net een halfuurtje je ontbijt binnen hebt, raak je wel het een en ander gewoon Knipoog

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:41

Mijn moeder praat altijd door Bokt heen Haha! Tong uitsteken
Heel erg irritant, ben je iets aan het lezen, een goed antwoord aan het klaarstomen, en komt zij opeens met iets zo zwaar onbenulligs dat je zou denken dat ze gek geworden is.

Het gaat van welke plantjes ze eens zou kopen, welke kleur vind jij leuk, welke nieuwe gordijnen zullen wel eens nemen>
Geel is wel leuk, maar ja...kep niets geels in huis.
Wat wil jij morgen eten?
Als ik op vakantie ben moet je de donkere was blablabla en de witte blablabla, maar ik schrijf het ook nog op hoor....ja ok.....ja ma...ok..ma ik ben bezig?
Nou zeg je mag ook niets meer zeggen in dit huis

Andere leuke bezigheid is antwoord gaan geven aan je dochter als die jaja aan de telefoon zit.
Ze let er verder nooit op, als ze mij hoort vragen hoe die gaat geeft zij al standaard antwoord met een goh wat leuk dat je dat vraagt erachter Haha!
Als ik dan iets vraag en zij zit met iets in haar hoofd krijg ik een heel verhaal van haar....terwijl ik dus met iemand anders aan de telefoon zit Tong uitsteken
Als ik dan wanhopig in de war zeg dat ze dwars door mijn gesprek aan het banketstaaf is is ze nog beledigd ook Haha!

Mijn mama is gek Maar wel lief hoor.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 20:10

Tong uitsteken mijn mama is dus ook zo

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:02

mijn moeder heeft de gewoonte om me tijdens het ontbijt heel de tijd aandachtig aan te kijken en dan te zeggen "je hebt daar een puist"
MAAAAAAA ik ben aan het ETEN Boos!

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:53

Meestal ben ik zelf dat haha en iedewreen : hallo we zijn aant het eten , ik ja en je ziet het tocch neit?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:56

Thuis hadden we dat soort dingen nooit, want we waren allemaal even erg Haha! en dan heb je er geen last van.
Wel op het werk. De ranzigste verhalen vertellen mijn collega's nooit onder werktijd, maar het liefst tijdens de lunchpauze.... Tong uitsteken

wyko

Berichten: 2044
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 23:24

Ik ben normaal latijd de gene die vieze verhalen heeft onder t eten. Mijn eetlust bederft niet zo snel, maar die van andere dus soms wel.
Vaak als ik dan school had gehad, de praktijk dag, dan moesten de katten aan het eind van de dag kuikens hebben. Deze waren dan diepgevroren en moeten even in de magnetron ontdooien. Maar als je ze er te lang indeed konden ze uitelkaar springen, echt erg vies.
Dus ik moet mijn mond altijd houden met eten.

Nieuw profiel! Eindelijk

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 12:14

ik en mijn broer doen meestal het gekst, en dan gaat mijn pa meedoen en word mijn moeder het zat. En dan gaan we juist door Haha! net zo lang tot mijn pa gaat lachen en dan moet mijn moeder ook wel lachen.

Zonnetje81
Berichten: 18668
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:59

Ik heb juist altijd graag smerige verhalen onder het eten......van die vlieg, dat is gewoon voor mij echt NIKS. Ik doe gewoon uitgebreid verslag over de slachterij waar ik geweest ben tot in het bloederigste detail om mn vader te vervelen, of kotsverhalen en ga zo maar door.

Nee bij ons thuis werd daar nooit moeilijk over gedaan, hoe smeriger hoe leuker Haha!.

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 15:59

Ik kon evengoed mn bord frietekes wel op eten, maar ik heb op dat moment flink staan brullen Tong uitsteken Ik heb anders ook wel van die verhalen, omdat ik haast nooit met haar samen zit behalve met eten. en al heb ik wat te vertellen doe ik dat tijdens eten. T is wel een paar x gebeurd dat ze dr bord leeg heeft gegooid in de vuilnis bak buiten Haha! Maarja. Wel leuk al die verhaaltjes zo *LOL* zoals die van guanacotje Haha!

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:28

Sorry, ik vind ene vlieg die door kuikens uit elkaar gehaald word nou niet bepaald goor.
Kan me ergere dingen voorstellen...

Ik kan sowieso goed tegen dat soort dingen, ik eet toch lekker door Tong uitsteken

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 16:53

Dan moet je niet hier komen.... Wij bespreken alles... echt alles aan tafel!
Niet als er gasten zijn want niet iedereen kan daar tegen!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 18:04

Ik heb er verder geen last van, maar ik vond t gister wel een grappig onderwerp voor hier op bokt, en dat van gister nam ik maar als voorbeeld. Ik vond t wel een komische actie van mn mams. Was er verder niet boos om kon er juist om lachen. Al helemaal dat ik haar trug had gepakt Tong uitsteken Ik weet zelf wel wat mensjes die dat wel ranzig vinden van t vliegje, maar iedereen is anders Haha!
Laatst bijgewerkt door _DuN_ op 03-06-04 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:06

kun je vliegen uitplukken dan Schijnheilig

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 18:09

iew Tong uitsteken daar kun je zelf wel je beelden bij maken hahaha *LOL*

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 18:25

guanacotje schreef:
mijn moeder heeft de gewoonte om me tijdens het ontbijt heel de tijd aandachtig aan te kijken en dan te zeggen "je hebt daar een puist"
MAAAAAAA ik ben aan het ETEN Boos!


haha die ken ik, alleen is het bij mij dan mijn vader..
dan zit ik iets te doen/eten wat dan ook....kijkt ie naar me en zegtie: je hebt daar een pukkeltje (het woord pukkeltje is zowieso al very annoying Haha! )
Een alsof ik dat zelf nog niet had gezien!!! Haha!

Gezocht: Bijrijdpaardje omgeving rotterdam( berkel en rodenrijs, bergschenhoek, schiebroek, hillegersberg...)

A woman needs two animals: The horse of her dreams and a jackass to pay for it.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 23:47

ik kom uit een gezin van 12 kinderen(!) en dit was bij ons de grootste sport aan tafel!
als je het voor elkaar had,dat dan iemand z'n eten niet meer luste,was er des te meer voor de rest!!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 08:06

Ik ken iemand die het ook altijd presteerd om mijn eetlust te verpesten Knipoog
Die komt ook altijd met de meest onsmakelijke verhalen als ik probeer te eten.......en heeft zelf dan nergens last van; eet vrolijk verder.

My imaginary friend thinks you have serious problems!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-04 17:03

hahaha ja je heb van die mensen Haha! maar dat geeft t leven een beetje kleur Lachen

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:31

haha grappig verhaal. En best wel raar dat ze zwaar vega is en dan vliegen gaat doodmeppen Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, AbleToDream, Cerosa, Danseresje, Eline_S_S, GoogleAdsense, Googlebot, Manny, Maren, MissMarije, ontherun, Setteli, StonedRomy, SUSANNEx, xMaritt en 172 bezoekers