Merrie uit sloot gered

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Merrie uit sloot gered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 17:57


DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 18:40

gelukkig hebben ze haar kunnen redden!
Arm paardje..

liefs layla d

nadine1

Berichten: 191
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 18:47

ik heb ook een keer een tinker uit de sloot gered, en de brandweer moest zelf komen. ze was bijna dood, omdat ze te moe was omdat ze door een sloot heb gelopen en ze was onderkoelt. en ze had ook nog een veulen. en een mini-shetlander uit een klein slootje gered met oudjaarddag en toen vriesde het.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:52

o getsie ...
arm paard Verdrietig

ik heb ook zo-iets meegemaakt , een flinke poos geleden , in een zomervakantie. de eigenaar van mijn verzorgpony was op vakantie gegaan en de pony's stonden 24 uur per dag buiten.
's avonds is er toen een pony in de sloot gevallen. alle pony 's stonden daar in dat weiland hard te hinniken en een paar uur later kwam er hulp. die pony was bijna verdronken ...... Verdrietig

gelukkig hebben de beide paardjes het gered !
Lachen

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:23

Wat een mzzl dat ze is gered.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:43

Ahh, gosie wat erg. Dat dat paard de hele nacht daar heeft gelegen. Gelukkig dat er die bijganger voorbij kwam en Orlando heeft gered!

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 00:23

ze hebben echt geluk gehad allemaal!!
maar beter!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 00:32

gelukkig is ze er weer uitgehaald zeg brrr.
Bij mij in de burrt is ook een welshje, Julius, een keer op zijn rug in een sloot/greppel terecht gekomen, gelukkig heeft de branweer hem kunnen redden. Echt eng dit soort dingen!!!

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 09:29

Aaaahhh wat zielig! Gelukkig maar dat ze t heeft gered!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 12:02

Op een boerderij waar ik vroeger stond, had de eigenaar zelf ook wat paarden. Ik kwam een keer aan en liep langs het weiland waar hun jonge hengst stond. Hij stond er niet. Ik liep verder en zag bubbeltjes uit het water komen. Ik bleef even staan en opeens zag ik een neusje uit het water komen!!

Dan weet je dus echt niet waar je het zoeken moet. Gelukkig was iedereen thuis en hebben ze hem met een trekker uit het water gehaald. Hij heeft er niets aan overgehouden, maar dan schrik je echt. Ik heb nog steeds de angst dat mijn paarden dat ook een keer zal gebeuren. Doodeng!

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Helaas, toch dood....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 20:43

Slechte mededeling:
Deze merrie is van een vriendin van mij. Ik heb gehoord dat ze eleptische aanvallen kreeg en dat ze nu alsnog is in laten slapen. Ze was al oud maar oersterk. Helaas moest dit zo gebeuren....

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Leuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:15

Leuk dat hier de site van steven stegen weer eens wordt belicht! Geef nu ook Jou reactie bij het nieuws op deze site! vanaf vandaag weer een tegek nieuwe funtie op stegen.net

kijk snel op stegen.net!

Stegen.net word gehost door paardentrefpunt.nl en deze verzorgt ook het programeer werk!

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

mijn verzorg paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:08

deze merrie was mijn verzorg paard .....
ik was er bij toen ze uit de sloot werd gehaalt geen fijn gezicht
ik zat op school toen mijn vriendin mieke ( eigenares van orlanda de merrie ) mij belde om te zeggen dat ze gestorven was ....
dit is mischien wel beter voor haar !! Huilen
toch is het jammer maar dat is het altijd ..
ik heb zelf ook 2 pony's fanny is daar 1 van deze stond bij orlanda in het land ...ze waren echte maatjes de eerste dagen zonder orlanda waren moeilijk voor fanny !! ze stond alsmaar op de plek waar orlanda voor het laatst had gelegen ...ze gelopeerde wat rond ....hinnikte ...enz enzz enzz wat een paard allemaal doet als hij zijn maatje mist deed zij ook !!
gelukkig heeft mieke nog een pony die komt aan het eind van de lente terug bij fanny in de wei !! hier zal fanny heel erg blij mee zijn


xxies sylvana
en hoefjes van fanny en promiss