concert cher

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

friesepaard

Berichten: 861
Geregistreerd: 02-12-03

concert cher

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 14:40

hoi
wie gaat ook allemaal op 29 juni naar het concert van cher? OK dan!


Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:15

ik niet... sorry...

Hieke: Geen Haflinger maar een Maflinger!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:59

ik ook niet .... maar wil wel

The journey of a thousand miles begins with a single step.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:22

12 juni in Kopenhagen was het plan, maar ik geloof niet dat er nog kaarten te krijgen zijn, helaas...

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:40

nee dat denk k ook niet helaas......

The journey of a thousand miles begins with a single step.

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 11:38

friesepaard schreef:
hoi
wie gaat ook allemaal op 29 juni naar het concert van cher? OK dan!


Haai ik ben geweest heej. Twas super!! OK dan! En ik heb je zien zitte volgens mij.. Zat jij niet in dat zelfde stuk als Gerard Joling, maar dan een stukkie naar voren??

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:02

ik geloof dat kusia gaat, zoiets zag ik in dr msn naam, maar ik geloof dat ze er niet zo heel blij mee was Tong uitsteken

friesepaard

Berichten: 861
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 15:01

hey
ik zat best wel acher aan ongeveer daar waar zo'n ola ding stond voor ijsjes te kopen.en ik vond het ook helemaal supper.ongeveer aan het einde hebben we helemaal aan het podium gestaan. maar ik wist niet dat gerard joling er ook was.ik heb niemand gezien van bekende nederlanders. ohja dat van abba bjorn again,dat vond ik echt supper harde muziek je kon elkaar niet eens verstaan,maar die twee meiden zongen wel goed.en ik vond het drinken ook supper duur 2.00 voor een glas colo.maja het was wel erg gezellig. Maar This_is_me waar zat jij dan ook op de vloer of in die ringen zo rond het podium??

groetjes fab (friesepaard)

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:04

Yessy schreef:
ik geloof dat kusia gaat, zoiets zag ik in dr msn naam, maar ik geloof dat ze er niet zo heel blij mee was Tong uitsteken

Dat klopte
Ik was gisteren geweest.
Een vriendin van me had kaartjes gewonnen en wou ze toen verkopen. Maar niemand wou ze hebben, dus had ze besloten om zelf te gaan en heeft ze mij mee gevraagd. We zaten niet op de geweldigste plek, maar ze was duidelijk te zien. We zaten in het vak Cf, tweede rang.
De show vond ik echt super, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het voorprogramma leuker vond, dan het programma van Cher. De meeste nummers die Cher zong, kende ik wel, maar kon niet meeblèren.
Dat was bij die Abba-dinges dus wel Haha!

Wat grappig was, toen Nederland een doelpunt had, zag je overal licht van mobieltjes oplichten en luid gejuich. Dat was precies in de pauze dat er omgekleed moest worden Haha!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

friesepaard

Berichten: 861
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 17:19

oh leuk voor je had je toch nog een leuke avond (denk ik)
ik vond het voorprogramma en ook het programma van cher allebei even leuk maja iedereen zijn eigen smaak
hhahahah leuk dan wist je meteen dat nederland een doelpunt had gemaakt

groetjes

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:24

@ Friesepaard: Ik zat 2de ring, vak C nog wat.. Beetje hoog jammer genoeg. We zijn toen een stukkie naar beneden gegaan want daar waren nog wat plekkies vrij. Ik zat vanuit jou kant gezien aan de rechter kant vlak bij het podium.. Ik zag een groep meiden van een jaar of 15 vlak bij het podium dus ik dacht dat jij daar ook bij zat. Dat had ik mis dus. Maar dat Ola geval heb ik wel gezien hoor... Enne tdrinke was idd super duur.. Ik wilde nog wat eten maar toen ik zag dak 3 euro voor een broodje knakworst (wat niet eens te eten is) moest neer leggen dacht ik LAAT MAAR..

@ Kusia... Dat van het voetbal is mij niet zo opgevallen. Twas idd een beetje herrie af entoe (misschien dak het daarom niet gehoord heb of zo haha) Ik vond die abba dinges ook wel lache.. Twas nog een wonder dak mn stem nog had de volgende dag haha. Kvind dit concert net zo goed als dat van Robbie Williams, daar ben ik ook geweest.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:27

This_is_me, waar zat je?

[Edit] Laat maar, had niet goed gelezen Bloos
Laatst bijgewerkt door Kusia op 01-07-04 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

friesepaard

Berichten: 861
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-04 17:34

This_is_me: hahah ja dat zei mijn vader ook al,hij zei dat hij er wel zin op had en hij ging kijken bij dat kraampje en kwam terug en zei dat het best duur was voor een knakworst wat niet te eten was.
ik vond die dingen wat ze verkochten met haar erop vond ik ook best duur: een truitje voor €30,- echt belachelijk en dat boek waar al die leuke kleren in staan wat ze aan had €25,- (die kleren staat ook op een website)
maar ik vond de show wel snel afgelopen en een paar dingen deden de dansers niet (zoals bij het laatste nummer niet aan van die bungeekoorden hangen)

P.S. mijn vader wilt ook graag naar Robbie Williams (weet jij misschien warneer die weer in nederland komt?)

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:40

@ This_is_me: als jij 29 juni geweest was, hoe weet je dan dat het wel mee viel met dat voetbal Verward

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:45

Kusia schreef:
@ This_is_me: als jij 29 juni geweest was, hoe weet je dan dat het wel mee viel met dat voetbal Verward


haha Ik zei niet dat het wel mee viel met dat voetbal. ik zei dat het mij niet was opgevallen maar ja nu weet ik waarom dat het mij niet was opgevallen hahaha Die dag was er geen voetbal hihi Haha!

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:47

P.S. mijn vader wilt ook graag naar Robbie Williams (weet jij misschien warneer die weer in nederland komt?)[/quote]

Ik heb geen idee wanneer hij weer in NL komt... Staat dat niet op een of andere website van hem of zo.. Maar zn concert in de Arena was echt SUPER hoor...

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:56

Ik ben dinsdag geweest, ben geen Cher fan en ik op uitnodiging mee. Ik vond het zwaaaaaaaar tegenvallen, het voorprogramma uit uitgekauwd. Abba komt me nu echt me neus uit, ze hadden geen enkele variatie in de abba songs gebracht, op 1 punt. Het programma duurde veeeeeel te kort van Cher zelf, als je de tijd bij elkaar optelt dat ze zelf op het podium heeft gestaan, is het nog geen uur. De show eromheen ging nog wel, maar een artiest mag van mij zelf ook wel mee dansen, wat zij dus niet deed. En zeker als je nog playbackt, wat zij wel vaak deed. Afijn, daarna nog driekwartier(!) op het parkeer terrein gestaan en heb nog even ruzie gehad met een zeer zielig figuur, dei dacht het even nodig te vinden om voor mijn auto te staan zodat hun voor konden, moeilijk hoor vragen! Eind van het liedje was ik toch ngo eerder van het terrein af dan die aardbije.

- Offline -

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:01

Nee, ik ben niet geweest

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 23:21

Hmm in de krant zeiden ze dat het was uitverkocht, er waren écht nog zat plekken over, denk dat ik recht tegen over Thisisme zat, alleen dan in de 2de ring vak B. Ook wij zijn opgeschoven.

geriette, je had mee gekund hoor Knipoog

- Offline -

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:53

Ja wij zaten ook 2de ring. En ik zag onder jullie (1e ring) idd nog een hoop plekken vrij... Vond het idd wel een beetje kort voor het geld wak er voor heb neer moeten leggen Verward . Mja kan iig zeggen dat er geweest ben *LOL* hahaha

friesepaard

Berichten: 861
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 18:30

DeesDeBest=> ik ben het niet met je eens van wat je zegt dat ze niet mee danst,ik vond juist wel dat ze danste (ze is trouwens ook al op leeftijd,58.) en volgens mij zong ze echt wel alles live.
en wat je zei dat dat in de krant stond dat het uitverkocht was dat was niet zo want er waren nog veel plekken vrij.
maja want This_is_me zegt je kan wel zeggen ik ben naar het concert van cher geweest.
P.S. ik vond het ook best wel kort

-XxX-

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:32

DeesDeBest schreef:
Hmm in de krant zeiden ze dat het was uitverkocht, er waren écht nog zat plekken over, denk dat ik recht tegen over Thisisme zat, alleen dan in de 2de ring vak B. Ook wij zijn opgeschoven.

geriette, je had mee gekund hoor Knipoog



Haha, had je mij er al zien staan?! Cool Maar ik was tenslotte ook niet uitgenodigd Knipoog En het leek me eigenlijk helemaal nix

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 19:53

Nou hoe kan dat nou.. Hebbie niet zo'n uitnodiging gehad dan Haha! . hahaha. Kdacht dat die witte limo speciaal voor jou was Cool

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:15

Wilt ze toch niet in, was een lelijke limo Knipoog *LOL*

- Offline -

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:21

Vond um wel stoer. Maar een zwarte was mooier geweest...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 bezoekers