pensionstal Heiloo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

pensionstal Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 21:02

Ik had gezien dat er aan de zeeweg een nieuwe pensionstal is gekomen... Lijkt me erg mooi en ligt op mooie locatie... Hoe heet de stal en hoe bevalt t je??

Welpie
Berichten: 136
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:29

Hoi Romana, jij komt uit Heiloo en ik ben zo brutaal even wat te vragen. Mijn vorige paard is verkocht in februari aan een meisje in Heiloo via een tussenpersoon. Het is een Krack ruin en staat achter de surprise stables. Weet jij wie dat is? Ik ben zo benieuwd hoe het met hem gaat.

Alvast bedankt voor je moeite,

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 09:32

nee sorry ik kom niet uit heiloo... En ik ken de suprise stables niet, wel eens van gehoord maar verder... Ik hoop dat je het via iemand nog te weten kan krijgen maar misschien is het beter om een oproep te plaatsen met foto.. Knipoog

ingvdh

Berichten: 6370
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:21

De suprise stables staan in bakkum (Castricum). De pensionstal daarachter staat bij ons bekend als Kabel, maar die zitten er volgens mij niet meer. Verder kan ik je niet helpen.

Welpie
Berichten: 136
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 11:29

Sorry voor het off topic, de stal heet iets van meinen ofzo?

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 12:29

Er zit een boerderij op de Bleumerweg in Bakkum, de ene familie heet Veld, de andere Meijne. Zit schuin achter de suprice stables, misschien is het daar. Ze hadden vroegen ook wel wat ponies staan, maar misschien zijn ze uitgebreid? Er was daar in de buurt ooit ook een manege.
Zal het anders aan de boer van onze stal vragen, die weet alles, net het nieuwsblad voor Castricum en omstreken.