Niet verwacht...toch dubbel winst en...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Niet verwacht...toch dubbel winst en...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 16:13

miniboktmeeting!!!
Ik moest vandaag voor de 5e keer in de M1 starten met mijn hengst in Helmond.
Hij ging de hele week wat stuiterend, het weer is wat mooier en dan doen de hormonen ook weer van zich spreken. Dus echt fijn er aan kunnen rijden was er deze week niet bij, zo ook niet vanmiddag op concours. Druk, weglopen over de buitenschouder, plakken aan mijn been, ontploffen in de galop en ga zo nog maar even door Ach gut
Maar ach, toch maar de proef in. De draf onderdelen in de eerste proef gingen nog zo slecht niet maar bij het aangalloperen verviel hij weer in zijn oude gewoonte, kort en stuiterend, liefst met 4 benen tegelijk, galloperen. Ik kon de oefeningen nog wel redelijk afwerken maar het was onrustig.
De tweede proef ging beter maar voor mijn gevoel nog niet waar ik hem wil hebben. In de les begint hij zo fijn ontspannen te lopen en dan is het zo'n feest om hem rond te sturen. Dus ik weet welk gevoel ik zeker wil proberen te hebben in mijn proeven maar dat lukte dus vandaag echt niet.
De tweede proef was redelijk te noemen voor mijn gevoel!

Tijdens de prijsuitreiking bleek ik in de eerste proef een 2e plaats te hebben met een terechte 150 punten maar in de tweede proef had ik maar liefst 169 punten en een 1e plaats! Kassa!!! OK dan!
Nog 2 puntjes en dan is die stuiterbal al weer M2 startgerechtigd.
Over drie weken maar eens proberen die laatste punten binnen te slepen in Waspik!
Dus, niet verwacht maar toch 2 winstpunten mee naar huis.
Ik heb vandaag ook Olrike N gemeet, helaas had ze haar machtige merrie niet bij... had ze wel moeten doen!
Geef toe Sanne, vandaag was voor jou een eitje geweest Knipoog Haha!
Maar we hebben even leuk gekletst en hopelijk zie ik jou en je merrie ook weer eens in real life!

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 17:17

Ik had je ook nog gezien, maar moest ondertussen ook nog filmen. Je hebt een mooi paardje! Ik heb ook met Sanne gekletst, en mijn pony laten zien, die ze trouwens al had gezien.
Ik heb je proef niet goed kunnen bekijken, maar aan de punten te zien ging de tweede proef wel goed!
Gefeliciteerd!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 18:01

Ha, was jij dat met die camera. Dan heb ik je wel gezien. En wat mijn proeven betreft; je hebt niks gemist hoor. Dit moet over 3 weken in Waspik beduidend beter. Maar dat gaat wel lukken denk ik.
Ik vond over de hele lijn wel fijn gejureerd want ik had in mijn eerste proef een vette 8 voor mijn middendraf, dat is dan weer geen enkel probleem als hij heet wordt. Maar ik had ook 3-en voor de galop, en terecht.
En het stomme is dat ik er thuis al heel fijn een M2 proef mee kan rondsturen, hoe sneller het op mekaar komt hoe fijner hij gaat lopen.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:37

Ik was dat met die camera ja! De volgende keer veel succes in Waspik, als je met een volgens jou niet goede proef 2 winstpunten haald, haal je met een voor jou gevoel goede proef hele mooie punten!

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:53

Zwelgje schreef:
miniboktmeeting!!!
Ik heb vandaag ook Olrike N gemeet, helaas had ze haar machtige merrie niet bij... had ze wel moeten doen!
Geef toe Sanne, vandaag was voor jou een eitje geweest Knipoog Haha!
Maar we hebben even leuk gekletst en hopelijk zie ik jou en je merrie ook weer eens in real life!


Hoi

tja het zou vandaag anders misschien wel iets gemakkelijker zijn dan normaal, maar ook niet vanzelf, als de bodem maar slecht is he Knipoog

Ik vond je hengst echt toppie OK dan! (tja zo 1 heb ik ook gehad)
Misschien toch een beetje dezelfde smaak.

Kei leuk dat je weer 2 winstpuntjes erbij hebt, vond dat je de eerste proef ook had moeten winnen, reed maar weinig soeps bij.

Misschien zie ik je wel een keer in Liempde als je met de ruin moet starten.

Ik was ook nog even bij Emeraldo wezen kletsen en bij de pony wezen kijken, wat een schatje, die blijft gewoon in zijn box staan Cool

Nou ik vond het wel een leuke dag todat het begon te regenen en onweren. Maar dat is Nederland.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 21:40

2e plaats is super! Is altijd goed meegenomen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:26

En gefeliciteerd maar weer, super hoor OK dan!
Ook al heb je zelf misschien niet het gevoel dat het helemaal top was, het geeft toch wel aan hoeveel je "over" hebt....... als je zelfs met een voor je gevoel "wel redelijke" proef 2 winstpunten weet te halen, dan willen we niet weten hoeveel punten het gaan worden als Vayos wel helemaal op volle sterkte in de ring komt Knipoog
Je hebt een superstuiterbal en je weet hem perfect te rijden: haal dat stang- en trenshoofdstel maar alvast uit het vet, ik denk dat je het al sneller mag gaan gebruiken dan je zelf denkt *LOL*

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:57

Heej, gaaf zeg! En dat met eigenlijk nog maar zo weinig M-ervaring. Goed hoor!