Het longeren ging super vandaag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 16:53

Ik ben al een tijdje aan het vechten met Barley in de longeerbak. het was gewoon niet leuk meer. Blaren op mijn handen en madam ging alleen maar harder. Ze ging gelukkig niet bokken ofzo maar luisteren deed ze helemaal niet.

Gisteren nieuwe bijzetteugels gekocht. Deze kon ik makkelijker omkrijgen en dat scheelt al een boel. Nu was ze in het begin al veel rustiger. vandaag heeft ze zelfs een rondje gestapt. Niet zomaar een of twee pasjes. maar nee gewoon een heel rondje. Daarna nog ene keer en op het laats zelfs een hele rustige stap. Heb haar toen maar beloont door haar terug te brengen naar stal. Waren toch al 20 min bezig.

Ben wel erg blij. zaterdag heb ruim een uur gelongerd. nou ja niet gelongeerd maar ik was het trekken en vechten beu en heb haar gewoon laten lopen. geen druk op het touw. Ze gallopeerde de hele tijd. Of draafde erg hard en viel dan weer in galop. Na een uur was ze nog niet moe. En sprong ze ook weer vrolijk weg omdat er een kaboutertje achter het hooi zat. Ze was maar licht bezweet! Wat een conditie he?

Toch scheelt het met nu. Ze was vandaag erg rustig en er zat bijna geen spanning op het longeertouw. Ze liep netjes door maar niet paniekerig ofzo.

ik ben dus weer superblij en ga weer met goede moed verder.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 17:04

Knipoog Goed zo!
Groetjes Kirsten

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 17:11

Blij voel je je dan he? Als het zo goed is gegaan.

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 17:45

Leuk om te lezen, fijn dat het nu beter gaat! Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 18:32

heeey leuk man! nu weet je waarvoor je het doet wel fijn dat je nu alles rustig samen op kan bouwen
hugz
Kim

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, BingBot, BleikjA, Celebi, laura22, MairiMacBran, Mark0919, su72, SunnyHorse en 77 bezoekers