foto's van mijn nieuwe bijrijdpaardje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

foto's van mijn nieuwe bijrijdpaardje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 16:53

...Amo!
Het is de tweede week dat ik nu op Amo rij, en hiervoor heeft hij 8 maanden stilgestaan, dus ik stuit nogal eens op verzet Haha! Amo is me heel erg aan het uitproberen, opeens stilstaan, niet verder willen en wegrennen bij het aandraven (de verkeerde kant op dan he Knipoog )
Ook is er nog het probleem dat hij heel erg is gehecht aan zijn weidemaatje Amica, een 1 jarige shet...dus als Amica in de wei staat en Amo en ik aan het rijden zijn in de bak, worden ze allebei helemaal gek en is er niets meer met ze te beginnen Verward Toen ik vanmiddag begon met rijden hadden we de shet even in de wei gelaten, en was ik begonnen met rijden, maar Amo was een echt bommetje, op het punt van ontploffen, hele tijd hinneken, staken en bokken Haha! dus toen maar de shet aan de bakrand vastgebonden en verder gereden...

de shet in de wei, nu nog rustig...
Afbeelding

Afbeelding

mijn onderbenen Lips are sealed
Afbeelding

heel charmant lichtrijden...
Afbeelding

lief hoofdje Lovers
Afbeelding

rechtop zitten...
Afbeelding

Afbeelding

Amo sjokt rustig zijn rondjes... Scheve mond
Afbeelding

en nog even een foto's van Amo in verzet Haha! er zat iets 'heel'engs in de bosjes Verward
Afbeelding


okee, commentaar is welkom (dapper van mezelf Haha! ) ik weet dat mijn houding heel slecht is, maar ik was voortdurend bezig met aandrijven, Amo is een beetje lui (lees: héél erg lui) vandaar ook dat ik mijn onderbenen te ver naar achteren hou, hij reageert namelijk heel slecht en dat rechtop zitten, ja dat was altijd al een probleem, ik loop ook iets naar voren gebogen, en met paardrijden dus ook...

[edit:] er zijn gisteren houtsnippers in de bak gestrooit, maar die zijn nog niet helemaal verspreid, vandaar dat de bak zo'n troep is, en er zelfs struikjes in groeien Haha! er is dan ook in geen 8 maanden in gereden [edit]


ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 16:57

Heel apart beestje zeg, erg leuk,
zo slecht vind ik je niet zitten hoor,
jullie moeten nog een beetje aan elkaar wennen!

8Eveline

Berichten: 3200
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:10

Ik vind jullie er erg lief samen uitzien Lachen
(Weet je jouw paardjuh lijkt onzettend veel op een pony van mijn manege)

Nog steeds dyslecties

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:21

gewoon veel les hebben, want kunnne jullie wel gebruiken.
En misschien eens met een zweepje rijden, of je paardje wat haver voeren

Vind het een leuk diertje


Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 17:44

ja ik ben inderdaad van plan om les te nemen, kunnen we zeker gebruiken Haha! het paard haver voeren gaat niet, hij staat dag en nacht op de wei en heeft al een ontzettende gras buik

oja, het is een kruising fjord x connemara

8Eveline

Berichten: 3200
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 17:48

Tja dan kan het paardje van mijn manege dat natuurlijk ook zijn. (we hebben ook namelijk een paard staan die als kruising friesx fjord is)
Ik vind het z'on mooie kleur, die van ons heeft ook een super lief karakter

Nog steeds dyslecties

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-04 18:02

Amo heeft ook een super karakter doet geen vlieg kwaat, ik stapte op en reed zo met m weg (nadat er 8 maanden niemand had opgezeten!)
hij wil wel graag alles in de gaten houden, houd zn hoofd ook heel erg omhoog...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 18 bezoekers

cron