Heb weer vertrouwen (foto van hester)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Heb weer vertrouwen (foto van hester)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 12:00

Jippie ik heb weer vertrouwen in een paard. Ik rijd nu niet meer op palinde. Want daar ben ik toen zo hard vanaf gevallen. En ik durfde absoluut niet meer. Nu mocht ik rijden op een ander paard HESTER. Een merrie van 15 jaar. En het gaat super. We rijden nu ook al buiten. Wie had dat ooit gedacht. (ikzelf niet). Ze rijd gewoon heerlijk. Ik ben zo happy. Mijn ouders zijn nu op vakantie, maar als die terug komen moet ik een beslissing nemen. Palinde houden of verkopen en hester kopen. Nou ik denk dat voor mij het beste is als ik palinde verkoop en Hester ga kopen. Het is zon schat van een beest. Ik rijd nu al bijna 2 weken op haar. Het komt ook bijna nooit voor dat je een paard op proef mag. Daar heb ik dus echt geluk mee. Ik wil het liefst de hele dag op haar rijden. Het is echt helemaal geweldig.

Hier nog een foto van haar. Wat vinden jullie van haar???

Afbeelding

zondag krinfinale rijden


Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:09

Hee super mooi paardje, en fijn dat het zo goed gaat. Ik denk dan ook dat het het beste is je andere te verkopen en voor deze te gaan. Dan hebben jij en je paardje er meer aan.

I will carry you through the hurricane waters, And I'll remember you in the blue skies [Citizen Cope]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:22

Goed dat je er zelf zo nuchter over kan denken. Gewoon doen wat je hart je ingeeft... Je ziet er idd erg goed uit op Hester, en je kan zien dat je er plezier in hebt. Succes meid, je komt er wel Haha!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 12:26

Ja dank je, ik heb er ook echt weer plezier in. Dat is al lang geleden. Haha!
I follow my hart Party!!

zondag krinfinale rijden

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:30

Idd Volg je hart en geniet.
Zowel voor jou als voor Palinde zou het niet eerlijk zijn om haar te houden. Tenminste als ik je verhaal goed begrepen heb.
Dus veel plezier met je nieuwe paardje. En wat ik van haar vind? Nou mijn type is het wel.

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 12:35

Mikkie schreef:
Idd Volg je hart en geniet.
Zowel voor jou als voor Palinde zou het niet eerlijk zijn om haar te houden. Tenminste als ik je verhaal goed begrepen heb.
Dus veel plezier met je nieuwe paardje. En wat ik van haar vind? Nou mijn type is het wel.


Dat klopt ik haat palinde steeds meer. En dat moet niet. Dus het beste is haar gewoon verkopen. (doet wel een beetje pijn). Maar als je al verliefd bent op een ander paard is dat minder moeilijk. Haha!

zondag krinfinale rijden

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:36

Alhoewel hester totaal mijn type paard niet is, vind ik dat jullie er heel blij uit zien met zijn tweeën en dat is het belangrijkste! Lijkt mij dan ook dat je ervoor moet gaan met Hester, veel succes!

Look. A petrol station, the natural home territory of the Ford GT. And there it is, at the watering hole, drinking its fill. For the forty-seventh time today.

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 12:37

zo,dat is heel erg fijn.
zoals ik al zei,als je niet echt veel gevoel bij dat paard hebt,maar bij hester wel,dan weet je al wat beter zou zijn. Knipoog

hoe groot is die beauty wel niet?lijkt wel boven de 1.70 of niet.
nou we horen wel wat je hebt gedaan,alhoewel ik zeker weet dat je voor hester zal gaan,veel plezier ermee,en lekker buitenritten maken OK dan! *LOL*

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-04 12:44

Karin_B schreef:
zo,dat is heel erg fijn.
zoals ik al zei,als je niet echt veel gevoel bij dat paard hebt,maar bij hester wel,dan weet je al wat beter zou zijn. Knipoog

hoe groot is die beauty wel niet?lijkt wel boven de 1.70 of niet.
nou we horen wel wat je hebt gedaan,alhoewel ik zeker weet dat je voor hester zal gaan,veel plezier ermee,en lekker buitenritten maken OK dan! *LOL*


Ze zeggen dat Hester 1,65m is. Maar ik denk dat ze hoger is. Ik zal haar van de week eens meten. Haha!

zondag krinfinale rijden

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:23

Leuk paard!
Ik hoop dat je je vertrouwen weer helemaal terugkrijgt en dat jullie gelukkig worden samen.
Trouwens, het kan zijn dat jij heel klein bent hoor, maar ze oogt veel groter als 1.65m.
Ik schat haar toch wel 1.70m.

Jaike, wat ben je toch een topper!

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:37

wat fijn dat je het vertrouwen weer terug hebt!!
ik vind haar ook flink aan de maat, ik denk dat ze echt wel groter is als 1.65

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:50

mooi stelletje sampies Haha! hoe oud is hester?

wedstrijden..

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 04:01

[quote="palinde"] Nu mocht ik rijden op een ander paard HESTER. Een merrie van 15 jaar.


mischien heb je eroverheen gelezen,maar dat had ze al geschreven. Knipoog Haha!

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 08:25

Ik zal die beuty straks eens even meten. Ik ben zelf ook wel nieuwsgierig. Jullie horen het straks wel Haha!

zondag krinfinale rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:34

Ja ik ben ook wel benieuwd! Wat voor ras is het eigenlijk? Ik vind haar leuk! Haha! (ik ben nu al fan van jullie *LOL* )

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:47

Vind Hester een erg leuk paardje, en heel fijn dat ze je het vertrouwen in het rijden weer heeft teruggeven! Ik denk ook dat je idd het beste Palinde kan verkopen, als je al gek bent op Hester en eigenlijk bang bent voor Palinde, is dat ook niet eerlijk voor haar. Heel veel plezier nog met rijden!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 11:52

Kleintje19 schreef:
Ja ik ben ook wel benieuwd! Wat voor ras is het eigenlijk? Ik vind haar leuk! Haha! (ik ben nu al fan van jullie *LOL* )


Ik weet niet precies wat voor ras het is maar als ik haar gekocht heb dan kan ik je echt meer vertellen over haar. Ze hebben toen straks wel haar vader en moeder gezegt maar dat onthoud je niet zo makkelijk. Ik ben net weer wezen rijden en het is echt een super beest. Wijken, traver, schouderbinnenwaarts en galop en contragalop doet ze echt super. En buiten is ze ook echt heel lieft. Tractors en vrachtauto's geen probleem voor haar. Ik denk dat dit echt mijn droom paard is. En ik hoop dat ik nog super gelukkig met haar word. Haha!

zondag krinfinale rijden

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 11:59

hier nog een foto van hester Afbeelding

zondag krinfinale rijden

BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:10

Zo wat een luxe stal moet je die mooie paardenkoppen
zien niet normaal.

Hester ziet er ook zeer goed !!!

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 15:18

Wat een leukerd! Lijkt een beetje op mijn pony maar dan in het groot Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

celintjuh

Berichten: 454
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:03

o wat leuk voor je egt fijn man Tong uitsteken xx

Wanna Dance & EJ van de Woudseweg!

celintjuh

Berichten: 454
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:03

xxx ikke

Wanna Dance & EJ van de Woudseweg!

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-04 17:59

Flower schreef:
Zo wat een luxe stal moet je die mooie paardenkoppen
zien niet normaal.

Hester ziet er ook zeer goed !!!


Die stal is helaas niet van mij. Maar daar staat hester op de wasplaats. Het is daar heel lux. Boven zijn hoofd zitten infrarood lampen zodat ze kan drogen. En er zijn 2 stallen. Haha!

zondag krinfinale rijden

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:59

Zooooow, en als je haar (palinde) hebt verkocht en Hester gekocht, blijft ze dan daar staan??? is echt mooi, en goed dat je je droompaard nu hebt!!!

Liefs Ilse en geef een knuf aan Hester, en veel plezier met haar, en hoe groot is ze nouu???

Live your dreams


Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:03

Wat een mooi paard en je zult er wel zeker plezier in hebben succes.

_______.·:*´¨`*:·.YaLNiZKuRT.·:*´¨`*:·._________


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Happy16, Heide83, Katootje7791, SunnyHorse, Ubermetrics, vicky en 99 bezoekers