Oosterwolde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 08:53

Nee hoor niks kreupel, ze vond het allemaal wel leuk geloof ik. Toen Saskia weer opstapte was ze gewoon weer heel rustig. Ze heeft 1 heel klein schaafje en saskia ook.


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:02

Haha dan hebben we jullie wel zeker gezien Haha! Alike was er zelfs nog even kwaad op dat ze achter het paard aan was gegaan Schijnheilig
En ik moest iemand voorlezen in baan 1&2 (met een Friese hengst) en die is later gaan starten, ze was als de dood dat het loslopende paard haar hengst zou ophitsen Haha!

Maar wat een gangen had dat paardje Bloos! Kon alleen slecht springen.... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:12

Ik kan jammer genoeg niet starten, maar kom misschien nog wel even kijken. Vriendin van mij moet in het L2 starten vanavond en mijn vriend is chauffeur Haha! Als mijn dochter een beetje meewerkt na de zwemles dan cross ik nog naar Oosterwolde. Dus misschien tot ziens?? Lachen

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:27

Slecht springen??? Het is notabene een Kigali . Maar ja papa rijdt nu toch ook maar dressuur( bij coby van baalen)
Wij vonden het ook wel wat banketstaaf dat we er zo lang over deden om er te komen maar we moesten dan ook vanaf de andere kant komen. Ik heb maar gewoon in het wilde weg, bedankt allemaal geroepen want we hadden geen idee wie haar nou had gevangen( iemand met iets roods aan??)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:36

Een Kigali Verward Ow kon je niet aan de springmanieren zien Haha! De gangen waren wel indrukwekkend Haha!
Wij komen zaterdagochtend nog even kijken in Oosterwolde. Instructrice en kennis van mij moeten rijden!


Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:45

Klopt, maar ze kan wel springen, echt wel! alleen denk ik dat ze dat draadje over het hoofd zag Knipoog Is natuurlijk ook niet echt duidelijk, een vaal bruin touwtje en daar achter lokte de vrijheid!! Die heeft gewoon helemaal niet opgelet. Wij konden het ook bijna niet zien wat er nou precies gebeurde, Ze hield in, liep naar links( gelukkig niet naar de springbanen dachten we nog) Toen was er wat gehobbel en mevrouw liep opeens in de Z banen. Mensen erachteraan, als die links gingen ging zij rechts( altijd een leuk spelletje) Toen wij bij het draad kwamen werd ze net weer over het draadje terug gebracht. We zijn eigenlijk wel blij dat we niet hebben gezien hoe raar ze vast kwam te zitten in dat touw, nu hebben we er ook geen schrik van.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:49

Nou misschien dat we zaterdag toch ook maar komen, kür op muziek en Z is altijd mooi om te zien. "Jury-vriendin" rijdt dan ook.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:03

ja door dta grapje had ik mijn papieren op de grond getiefd en, was toen mijn knotje kwijt, ik schelden. blijkt ligt hij gewoon in de auto. maar idd ee mooi paardje

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:04

Je hebt ons vast wel gezien bij de tent. Wij zaten op de eerste bankjes voor de tv's. Allebei zo gek als een deur Haha!. Hoe-penny-meisje-kun-je-zijn-Alike? maakte zelfs nog foto's van de tv toen ze er voor kwam met haar punten Haha! Ik had een blauw petje op, te zien op de foto's van Aliek.

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:05

whahha ja idd, zijn we toch nog bokkers tegen gekomen

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:30

Zowel letterlijk als figuurlijk!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 10:43

ja idd

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:30

Ik moet morgen rijden Lachen!! In de M1 dressuur en het begint om 1 uur.. weet zo niet welke baan. moet als 2e in de M1(ponys)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:32

Wij (Alike & ikke) zijn vanochtend geweest....

Sinds wanneer moet je als groom betalen voor een concours Verward

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 17:59

Als het €10 per proefje kost dan kun je dat toch maken als organisatie? Boos! Zij vinden van wel, ook de €2.00 administratie kosten als je op het concours betaald. Misschien volgend jaar er alleen nog heengaan als je denkt een prijs te kunnen winnen. Wij denken er wel overna voor dat we ons weer inschrijven. Het is jammer van zo'n mooi concours maar ze prijzen zichzelf uit de markt. Frusty

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 07:48

Daarom amondi......

Zij betaald dus 10 euro per proefje x 2 = 20 euro. Ze gaat er heen met een voorlezer (hij= totaal geen interesse voor paarden) ze komen aan, hebben jullie een bonnetje, zij wel, omdat zij ingeschreven is. Hij niet en mag dus 5 euro betalen.... Dan komen de administratiekosten eruit... En je houdt echt niets meer over. Gelukkig voor haar dat ze in de prijzen viel (10 euro....)

En voor ZZlicht/zwart en hoger, wil ik best 5 euro betalen. Maar voor de M/Z Verward

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 08:25

€5 voor je groom????? Ben ik even blij dat er gisteren mensen kwamen om mijn auto te kopen en ik dus niet heen kon. weer een tientje bespaard. Ik denk trouwens dat ik rechtsomkeert had gemaakt en door de bosjes naar binnen was gegaan. Op Ermelo en in Kootwijk is het altijd gratis toegang tot de nationale dressuur, dus dit is inderdaad idioot

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 08:38

Yep iedereen die niet aan de wedstrijd deelnam moest 5 euro betalen.... Ook al kwam je mee om te groomen....

Eeeh hoe zijn wij ook al weer binnengekomen, Alike Knipoog

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 08:48

Ha mooi, burgelijke ongehoorzaamheid!!! Daar hou ik nou van. Als ik vandaag nog met mijn vriendin mee ga dan stap ik wel in de trailer bij
Pino of moet je ook voor je paard apart betalen?

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 12:46

uhh nou zonder te betalen, stelletje idioten. we hebben net zo lag gewacht tot ze zij nou ga dan maar. Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:08

Alikesflame schreef:
uhh nou zonder te betalen, stelletje idioten. we hebben net zo lag gewacht tot ze zij nou ga dan maar. Haha!


Maar ja, we hadden ook geen geld mee Bloos Bij drie posten langs geweest Schijnheilig

Volgende keer stap ik bij de eerstvolgende paardenmens in de trailer

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:17

ja idd. gheghe hoezo slim en toch blond??

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:18

Ja, idd we zijn beide blond Haha! Maar toch ff 10 euro bespaart Haha!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 13:21

yeuhhhhh, gaat goed met onze financien.

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 09:47

Ik heb ook in Oosterwolde gereden Haha! Maar idd irritant dat je echt overal voor moest betalen!! 'k Moest trouwens bij Selena in de baan. Was nr. 6 en daarvoor had ik nog viertal gereden. 't Was wel mooi weer zeg!!! En de shows en alles en die kuren waren echt mooi om te zien zeg!!!

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 56 bezoekers