Dag 11

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 13:59

Vanmorgen weer m'n nromale 2 broodjes en gals melk. Toen flink gesport met Big Diet fitness! Zweet... Scheve mond\ Daarna een giga afwas van op z'n minst 3 dagen. Dan boodschappen gedaan. Was 't droog wou nog effe rijden, stond mijn paard al in het land 9natgeregent), heb dus niet gereden Verward . Naar huis 2 bolletjes met een banaan gegeten,sapje erbij en lekker bokken. Strakkies douchen, en eten maken. Chili con carne. Leuk voor de patiënten vanavond Verward
Heb trouwens een klein vraagje. Ik ben dol Vingers aflikken op cake, heb ook nog een pak cakemeel liggen dat eigenlijk op moet. Hoe zou ik dat zo light mogelijk kunnen maken? Ik gebruik altijd al vloebare boter, een kopje melk (en dan wat minder boter als volgens recept). Wat vanillesuiker en dus wat minder gewone suiker, en extra citroensap...
Maar hoe kan ik het nog lighter maken?? Iemand een ideetje? Lachen


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 14:00

hahaha.....
we denken tzelfde riette!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 14:07

Riette... ipv gewone suiker avn die vloeibare zooi van natrena oid... daar heb je ook suikerpoeder van maar daar gaat de smaak van weg als het warm wordt. Bij het flesje zit geloof ik een maatbekertje met hoeveel suiker hoeveel ml is.

Ik heb net errrug gezondigd met een twix en een balisto.. zit nog op school en heb nix te eten bij me en mn ontbijd is er ook bijingeschoten. oliebol dus Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 14:08

Light chips, light kroketten,light chocola. Volgens mij neem je zo jezelf in de maling.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 14:11

daar hebben ze het toen is op Kassa over gehad, over light chips. In verhouding zit er maar zo weinig minder calo's in, dat als je een handje chips extra neemt, je al meer calo's binnenkrijgt als met "gewone" chips. Maar ze zijn wel veel duurder! Ik neem heus wel eens wat chips, maar dan voor de smaak. Een paar stukkies.. Of van die zoute sticks, die kun je op het moment bij de Aldi krijgen met paprika smaak Vingers aflikken . Daar pak ik in het weekend dan een paar van. Enne die Japanse mix schijnt ook vrij mager te zijn, is van rijst gemaakt..

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 14:31

Maar die japanse mix van bij de Aldi vind ik persoonlijk niet te **eten *LOL* Lachen Die chocoladesticks zijn trouwens wel heel lekker (butterscotch althans) resultaat + 1kg Vork Frusty Frusty Frusty

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:03

Oeps...

Nou ja, ik heb vandaag nog bijna niks gehad. Twee broodjes met vlees, een cupasoepje en wat drinken. Nu ga ik eens even de kasten bij langs... Knipoog

Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:17

Het enige wat er nog in de kast ligt, zijn drie paaseitjes. Die ga ik lekker opeten!
En vanavond gaan we lekker naar de pizzeria.

Verder houd ik me heel braaf aan mijn geen-tussendoortjes-dieet.


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 15:22

ikke:
roggeboterham
melk 2x
gewone boterham (kaal)
sinaasappel
thee, thee, water en nog eens een keer thee
mandarijn
en wat mijn warme eten wordt weet ik nog niet want ik eet bij mijn vriend thuis....
Bij mij gaat het altijd fout als ik thuis ben en helemaal als ik alleen thuis ben...iemand ideen?
resultaat totaal - 7 kg
resultaat in vergelijking met 1 week geleden -0 en +0 (maar heb 3 dagen niet gelijnd pasen en verloving)
Succes allemaal!
trouwens chips light of niet maakt niet veel uit maar cola en sinas daarentegen wel. Ik probeer sowieso zoet te verminderen omdat je smaak moet veranderen.
Ik krijg mezelf al zover dat ik als ik op het station wat koop (meestal was eten tijdverdrijf daar) dat ik een tijdschrift koop of heeeel soms een broodje gezond.
nogmaals succes!

:evaw:

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 17:00

Hbe gister ff op Cola geleefd (moest nog mn boek uitlezen; wakker blijven tot 3 uur s nachts) maar dan wel cola light. En Lov, cola light scheelt echt wel hoor... in een glas light zitten 3 calorieen, in een gewoon glas 35! Maar ik houd eigenlijk helemaal niet van cola want volgens mij is iets waarin je roest kan laten verdwijnen niet echt healthy voor je body. Ik drink dus meestal melk, vruchtensap of water. Die cola gister was ff om op te teren ipv koffie (dat lust ik helemaaaal niet) hehe

Sjimmy: Dat gevoel als je thuiskomt en je bent alleen en dan eten, heb ik ook vaak. Vooral als ik achter de computer duik heb ik t liefste een zak eitjes erbij ofzo. De oplossing: Een stevige lunch klaarmaken (bakje yoghurt, twee boterhammen, glas melk) zodat je even tijd neemt om te eten, en als je trek krijgt water opzetten voor thee of cup a soup. Meestal als dat kookt is je hongergevoel al weg! Laatst bij Oprah was ook zoiets daar zeiden ze 'als je trek hebt in bv chocola, dan moet je dat ook DIRECT, dat is een directe bevrediging voor jezelf. Zeg je echter; ik mag het over 10 min, dan blijkt de helft van de mensen na die 10 min er niet eens meer aan gedacht te hebben.. It's all in your mind... Cool

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 17:15

effe denken, gisteren avond kip met verse groenten, kaas en wat boter uit de oven. Lunch was pizzapunt (gezondigd!) en 2 boterhammen met kaas.

Vandaag een gevulde koek (had zo'n honger en niets anders bij me), een stokbroodje rosbieg met een beker karnemelk en klein stukje taart. Niet zo best dus, vanavond een quiche en dan hard werken tijdens prive les met Pablo. Morgen gaan we weer echt lijnen.

Ik kan de crackers van LU echt aanbevelen, ze zijn bedoeld als toostjes maar smaken zo ook lekker.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 17:20

Wat zijn dat voor crackers dan? Toast ofzo, van die heudebert dingen... Ik heb vandaag gegeten..-2 sneetje van dat duitse roggebrood met ham en nu een appeltje... Ik heb erge honger dus. Veroorzaak geluidsoverlast ook. Huilen

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 18:24

jaaaah..
tijdens mn her's zat mn maag ook t knorren... ik had nog nix gegeten en t was half 12...
ik heb dus mega gezondigd...
maar k moest f fvieren dat k klaar ben tot mn examens!!!

ik lust dus geen choco meer...
tenminste k heb er geen trek meer in.. vandaag is met me een paar x aangeboden maar kad echt gewoon geen trek (das wonderbaarlijk voor mij!!!!!)

t gata de goeie kant op!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 22:42

We hadden vandaag kennismakingsvistite van een stagiaire, en die maakte een hele goede beurt door een doosje bonbons Vingers aflikken mee te nemen! Nou di mag dus echt komen stage lopen Party!! Party!! Party!! Party!! 'k heb me nog ingehouden, heb er 1-tje opgegeten Lachen Lachen , heb vanavond trouwens heerlijke chili gehad, had ik nog noit zelf gemaakt, lustte het vroeger niet, en mijn man lust het ook niet (wacht maar tot ie het geproefd heeft!) , maarrre ik ga het echt vaker eten! (moet ook wel, heb nog 2 porties in de vriezer zitten Pling )

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 08:54

LU premium mini crackers mediterranee. In een pak zitten 8 pakjes met 5 dubbelcrackers, et genoeg als je trek hebt. Ze smakken lekker, niet te droog en ze helpen mij goed!

en voor Laui!
Ik heb uit een ver verleden nog ervaring met steeds maar afwallen (*snif* those were the days). Toen ik nog 45kg woog (1.65m) heb ik me aangeleerd om als ik genoeg gegeten had nog 5 happen door te eten. Niet lekker, wel effectief. Ik was toen snel 5 kg aangekomen.


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-04-20 08:58 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, colinneke, hooi, Macs, Monody, nienke555, parador, Stephaniiee_, tienus63, xxmichellexx en 179 bezoekers