Probleempje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 20:04

Ik loop er nou al heel de dag aan te denken en ik vind maar geen oplossing.
Zoals sommigen misschien al weten heb ik sinds enkele maanden een evrzorgpaard: Olga. Ook was ik al lang op zoek naar een baantje, h tliefst op een stal ofzo, dat moest dan nog niet veel verdienen. Nu heb ik dus dat baantje op een stal.
Eén probleem: tijd.
Ik doe dus gewoon veel te veel.
Ik heb een evrzorgpaard, ik geef leiding in een jeugdbeweging en ik heb nu dus ook een baantje. (nu kon dat nog wel even wachten tot de vakantie, maar ik wil natuurlijk graag beginnen)
Maandag en woensdag ga ik normaal naar Olga e n op vrije dagen ook.
Zaterdag dan naar de jeugdbeweging en zondag vrije dag. Maar nu moet ik tijd maken voor he baantje. Woensdag zou goed kunnen, want dan mag ik ook op de kinderen passen enzow, maar dan voelt het zo alsof ik olga helemaal in de steek laat en ik wil der niet laten vallen...
Binnekort heb ik dan ook nog eens exaam. Dan ga ik vrijdagavond naar de jeugdbeweging en wsl zaterdag's werken, maar Olga schiet erover.
Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen regelen? Ben er echt mijn hoofd over aan het breken. Frusty
Ik wil weer alles tegelijk, maar dat kan niet.


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:07

een bijverzorger?

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:10

Goed kijken wat je nu het leukst en belangrijkste vind en gaan schrappen in de overige activiteiten.

Hoe leuk vind je bijvoorbeeld de jeugdbeweging nog? Ben je heel blij en tevreden met je baan, of stiekum toch niet?

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 20:23

Ik ben super blij met m'n baan, en met Olga ook.
Enkel steekt me op dit moment tegen dat ik ontzettend bang voor haar ben geworden sinds ik gevallen ben.
Volgend jaar ga ik uit de jeugdbeweging, maar da's ook om redenen met school en weet niet of ik beide 'paardenplekken' kan combineren om het zo te zeggen.
Maar het voelt zo precies of ik laat Olga in de steek, als ik nu in een winkel had gestaan, was dat wsl niet geweest omdat daar geen andere paarden zijn...
Snap je het een beetje Lachen?

SB Horsemanship

    Papa, † 2 januari 2008 - Ik mis je nog steeds, elke dag, nog steeds...


SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 20:27

Ik zou het verzorgpaard laten schieten en aanbieden om er zelf een nieuweverzorger voor te vinden. Het kan niet allemaal en je moet jezelf ook niet te veel opleggen, vooral niet als je straks ook nog eens examens hebt.

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 20:38

Dat weet ik wel, maar examens duren ook geen eeuwigheid en daarna heb ik wel weer lekker 2 maanden vakantie.
En het punt is dat ik kei goed met de eigenares overeen kom, 's gewoon een super tof mens en daarbij mag ik nog een swedstrijden rijden met Olga als ik der klaar voor ben (als we dus weer overeen komen).
Maar een baantje zocht ik al lang.
et is dus gewoon even moeilijk en als ik volgend jaar niet meer in de jeugdbeweging zit heb ik wel meer tijd, maar zo ver zijn we nog niet dus zit ik nu nog even met de probs.

SB Horsemanship

    Papa, † 2 januari 2008 - Ik mis je nog steeds, elke dag, nog steeds...


Marl1tje

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 10:51

Je zal toch echt prioriteiten moeten stellen... Je kan nou eenmaal niet op 100 plekken tegelijk aanwezig zijn! Succes ermee! OK dan!

Don't cry because it's over, laugh because it happened!
Whatever doesn't kill you, will only make you stronger!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 12:39

Ok, ik heb dan toch maar besloten.
Ik ga na de zomer uit de KSJ, 't is wel met spijt in het hart dat ik die kindjes achterlaat.
Dan ga ik in de winter mssn met Olga lrv starten, maar moet nog horen hoe dat zit met wedstrijden, want die kan ik natuurlijk nei telke week rijden en ik had gedacht gewoon op zaterdag dan bij die andere mensen te werken en daar dan een weekendbaantje van te maken. Olga moet ik gewoon minstens één keer per week zijn en da 's woensdag, maar als ik geen ksj doet, dan heb ik ook weer een avond vrij (neemt nl. elke week een avondje vergaderen in beslag+ nog eens grote vergaderingen met alle leiding en weekenden enzo enzo.)

Ben blij dat ik eruit ben.

SB Horsemanship

    Papa, † 2 januari 2008 - Ik mis je nog steeds, elke dag, nog steeds...



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MairiMacBran, Tinkermuts, Vagabondo en 42 bezoekers