tinkerbelletje naar tandarts.........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

tinkerbelletje naar tandarts.........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-02 14:00

carolijn kwam bij me om effe de maantop van tinkie te scheren,vervolgens viel dr op dat 1 tandje scheef groeit.was mij ook al opgevallen,maar de tandarts zei destijds dat ik pas hoefde te laten kijken als ze 4 jaar zou zijn.carolijn een beetje gekeken in dr mond en inderdaad,er was nu toch wel een hoop verandert aan dr mond.letterlijk:de onderkaak staat compleet scheef!dus een boel tanden sluiten niet netjes op elkaar aan en daarom is de tandarts gebeld.ze heeft nog geen problemen met eten,dus ik ben er op tijd bij.ik merk ook niks met rijden en aannemen van het bit,maar ik wil nu toch wel de tandarts erbij hebben om alvast een check te doen of er al zichtbaar iets verandert kan worden,of bijgevijld.hihi arme snoetje van tinkie,moest ze de hele tijd met dr bekkie open staan,en ze keek daarna echt zo zuur zo van:moest dat nou?en nog niets eens een snoepje erna?tsk,das niet lief!
haha gekke meid!

soms is het beter om te zwijgen



Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 14:02

ah arme tink.... en niet eens een snoepje??? ze zal zich wel hevig beledigd gevoeld hebben Knipoog Knipoog

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 14:05

Ik zie haar koppie al helemaal voor me Haha!
Helemaal verontwaardigd, wat moet dat mens in mijn mondje?
Gelukkig maar dat je er vroeg bij bent, weet je zeker dat het goed gaat allemaal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Telpeva, Vlindy en 133 bezoekers