Les van Karen Galema

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Les van Karen Galema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 11:25

Aloha! Ik zoek (nog steeds) een nieuwe instructrice en nou hoor ik veel goeds van Karen Galema, al zijn anderen weer minder positief. Maar van haar rijden en haar lesgeven hoor ik veel enthousiaste verhalen. Zijn er bokkers die bij haar lessen en hoe bevalt dit? + Komt ze naar je toe of waar moet je anders heen?

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:37

Ze staat bij ons in Eemnes op stal: 2 vriendinnen van mij hebben les van haar en ik hoop ik in de toekomst ook als mijn paard wat opknapt. Wat ik zie bevalt me erg: ze heeft haar paarden goed aan het lopen en traint ze goed (vind ik) en ook mijn vriendinnen zijn vooruit gegaan. Dus...ik kan haar aanraden. Of ze elders les geeft weet ik niet, ik dacht het wel maar weet het niet zeker. Je kan sowieso naar Eemnes komen.

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 11:44

PB hocustivoli is zij heeft les van karen galema.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:04

Mijn ding is het niet helemaal, maar dat is niet negatief bedoeld. Ik heb veel respect en bewondering voor wat ze doet en ik zie om me heen een hoop mensen die bij haar lessen enorm vooruit gaan. Als ik om wat voor reden dan ook niet meer bij mijn huidige instructrice terecht kan, dan zou ik toch zeker overwegen om bij haar te gaan lessen.

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:31

bij ons op stal geeft ook een karin (karen?) les en die staat ook bij heidehoek. Ik heb wel eens tegen haar gestart en ze heeft mij wel eens gejureerd als Karin de Graaff. Is dit dezelfde? Zoja, dan komt ze dus ook bij je langs als je bij haar lest.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:35

Lijkt me niet dat ze onder een andere naam jureert, (als ze al jureert?) dus het zal wel een andere Karen zijn. Karen Galema heeft blond, springerig haar. Ben me nu sterk aan het afvragen wie het dan wel is... Hoe ziet ze er uit, weet je toevallig naam van paard?

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:39

De karen/karin die ik ken heeft ook blond springerig haar, is niet zo groot en is tenger gebouwd. volgens mij startte ik toen tegen haar toen ze Voltaire reed (L1).

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:58

ik keek net op de lijst van het pinksterconcour. Dan start Karin de Graaf met RH Voltaire. Ben wel benieuwd of het dezelfde is....

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:04

Lijkt me niet dat ze onder een andere naam start dan haar eigen naam... De naam van het paard zegt me ook niets, dus het zal wel een andere zijn. Ze heet ook echt KarEn. Toch lastig al die namen Haha!

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:53

Margreet schreef:
Lijkt me niet dat ze onder een andere naam start dan haar eigen naam... De naam van het paard zegt me ook niets, dus het zal wel een andere zijn. Ze heet ook echt KarEn. Toch lastig al die namen Haha!


Misschien is ze in de tussentijd getrouwd Knipoog

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:57

Dat zou natuurlijk kunnen, maar dan wisselt het per wedstrijd welke naam ze gebruikt, lijkt me sterk Haha! Bekijk de lijsten van de ZZGP maar eens.
Nee, ik denk niet dat het hier over dezelfde dame gaat.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 16:59

Het is net als altijd probeer eens een les en kijk of het klinkt. En volgens mij komt ze wel aan huis...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:06

Is dat Karen die nog wel eens een hond bij zich wil hebben?
En zelf ook een dekhengst heeft (arabier als ik me niet vergis)?

caranthir
Berichten: 722
Geregistreerd: 16-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 18:54

Ik heb een paar jaar geleden cross-les gehad van haar op instructieweek in Ermelo. Ik vond haar goed lesgeven.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:28

Ik heb ook hele goede dingen over haar gehoord, het lijkt wel een 'niet zeuren maar aanpakken' type te zijn, maar daar heb ik nix op tegen.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 08:40

Ik heb les gehad van haar moeder Jos Haha!

"Ronder, ronder, trek hem eens wat meer in de krul, nee harder trekken" Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 23:51

Ik heb vroeger een dame lesgegeven, waarbij ik met enkele weken zei: Meid..........ik ga een andere instructeur voor je zoeken, want ik weet het echt niet! Haar Gentleman nakomeling van dik 1.80 met een nogal traag bewegingsmechanisme kreeg ik niet aan de gang.

Ze is toen bij Karen Galema gaan lessen, en ik heb werkelijk bewondering voor wat Karen met haar en dat paard voor elkaar gekregen heeft. Werkelijk fantastisch, ze rijd nu M met het paard en dat had ik nooit verwacht!

Daarnaast vind ik dat Karen zelf de paarden superfijn voorelkaar heeft. Dus van mij: Niets meer dan Lof voor Karen!

En volgens mij geeft ze wel les buiten de "deur".

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 11:18

Missouri schreef:
Citaat:
Ik heb les gehad van haar moeder Jos
Ik heb ook een tijd les gehad van haar moeder. Ik vond haar als ze gemotiveerd was heel goed les geven, maar meestal was ze helaas niet zo gemotiveerd. Knipoog Behalve met springen.
Ik heb Karen ook wel eens les zien geven maar ik heb zelf nooit bij haar gereden. het enige wat ik me nog van haar herinnerde is dat ze zo ontzettend hoog bouwde.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 12:22

Ik wil dressuurles dus van hoog bouwen is geen sprake!! (gelukkig Lachen )
mmm, ik denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen bij een les van haar..!! Dank voor alle info!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:39

Karin de Graaff (Bunschoten) rijdt arabische volbloeden (basis), jureert en geeft ook les.

Karen Galema (Eemnes) rijdt en handelt in KWPN-ers (basis en ZZGP) en geeft les. Is vroeger bondscoach SGW-ponys geweest (lang leve Google!)

Ze hebben beiden blond haar, maar schelen volgens mij zo'n 20 centimeter in lengte.. Haha!
Laatst bijgewerkt door WestBest op 28-05-04 12:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:41

Echt niet alleen KWPN-ers hoor!!

En nee ze is zeker de laatste tijd niet getrouwd! Anders hebben wij de taart gemist.. Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 12:56

Citaat:
Karin de Graaff (Bunschoten) rijdt arabische volbloeden (basis), jureert en geeft ook les.

Ok, dan had ik het dus over Karin de Graaff Knipoog

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 00:44

Hoi Gail,

Ik les inderdaad al een tijdje bij Karen. Ik ga altijd naar haar toe in Eemnes of Amstelveen. Ze geeft dacht ik op verschillende stallen les. Ik vind het super, ze weet altijd precies de vinger op de "zere plek" te leggen. Ze geeft ook heel positief les en kan je echt door bepaalde moeilijkheden heen helpen. Als het moet stapt ze ook op je paard. Ik zou het je zeker aanraden om te proberen!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 10:31

Nou, da's duidelijk, ik zal r bellen!