Happy birthday Doris!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Happy birthday Doris!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 16:59

Mn bollie is vandaag 25 mei 12 jaartjes geworden Haha! Ben al op mn werk bekend als degene die oud brood mee neemt voor dr '' honden'' of knollies *LOL* En dat ik vanmiddag vertelde dat mn paardje jarig was werd ik meteen bekogeld met broodpakjes door Dre Lachen ( andre de kok ) En heb van een ander collega een appeltje gehad en kwam op stal aan met een grote boodschappen tas vol brood aan Haha! Ze heb er een half uur/ 3 kwartier erover gedaan en nam alle tijd... ff fotos geshot. Ben benieuwd wanneer ik die te zien krijg Al met al heb ze een lekker dagje gehad Haha! En Collega's bedankt!!! OK dan! Vingers aflikken ook namens Doris Haha!

A trip down memory lane...I'm a Bokted One! Knipoog
~* Backstreet's back again! *~



Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:13

Gefeliciteerd! Clown

Verjaardagstopics zijn alleen niet toegestaan, dus doe ik hier een slotje op.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, amaniblauw, ardanwan, bamisalami, Dartel, Fly_high, GoogleAdsense, Jet, Marcella, Mews, pearlie, Rijsa, sasja0705 en 120 bezoekers