paardje dood gevonden in stal........ niet die v mij!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

paardje dood gevonden in stal........ niet die v mij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 17:20

hoi ik kom dus vanochtend op de manege en hoor ik dus dat er een paard overleden is... Huilen Huilen echt balen,de eigenaresse is op vakantie en weet dus nog van niks... Verdrietig ik dus even geinformeerd hoe het gebeurd is,maar ze heeft op het gangpad een beroerte gekregen en is onderuit geklapt.. toen weer opgestaan en uitgegleden dus had ze een spier gescheurd.. ze hebben dr met pijn en moeite in dr box gezet.. dierenarts kwam en heeft dr pijnstillers gegegeven en toen hebben ze op de wacht omste beurten gekeken.. maar vannacht lag ze dood in dr stal!! echt zo zielig!!!! iedereen liep er vandaag rond als kip zonder kop... op zulke momenten besef je pas hoeveel je paard voor je betekent! het klinkt miss stom maar het is wel zo,dan word je er pas weer met je neus op gedrukt! echt zo sneu..... Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig

keep calm, I'm engaged!!! <3


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 17:30

he bah ja... dat is zeker een klap... denk dat iedereen ff een extra blik in de stal van zijn paardje geworpen heeft...
Het zal de mijne maar zijn Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 17:32

Goh das erg, hebben ze ondertussen al die mensen kunnen bereiken?
Lijkt me zo verschrikkelijk, en dan ook al op een niet zo prettige manier, zo'n beroerte... Ik kan me voorstellen dat het je heel diep raakte.
Wens de eigenaren maar heel veel sterkte als ze thuis komen!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 17:34

hoi ja dat zal ik doen,maar ze hebben ze nog niet te pakken gekregen... Verdrietig erg he? kom je terug van vakantie en dan is je paard er niet meer Huilen

keep calm, I'm engaged!!! <3

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 17:54

Oh bah wat naar!!! En dan ook nog als je op vakantie bent, bah!
Wie weet wat dat dier mankeerde, misschien is het wel beter zo, maar dat soort dingen blijven zo ontzettend naar!

Gipsy heeft mij laatst ook enorm laten schrikken: ze ligt zelden op stal, zeker overdag niet als er mensen zijn, ik heb haar tenminste in de 4 jaar ofzo dat ik haar rijd nog nooit zien liggen (ze ligt 's nachts wel, er zit altijd mest op haar deken) en laatst lag ze languit in d'r box, echt languit! Ik kwam aan en ik zag haar eerst niet, ik in de box kijken, zag ik haar daar liggen en ze reageerde ook niet gelijk toen ik haar riep, zo diep in slaap was ze! Mijn hart zat in m'n keel! Ben me echt kapot geschrokken! Terwijl ze dus alleen maar lag te slapen! Kan je nagaan, als je daar al zo van schrikt hoe erg het is als het echt waar is waar je bang voor bent.....

Wordt hier echt naar van!

Nulla tenaci invia est via

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:25

Dat is inderdaad heel erg, het zal je maar overkomen zeg.
Ik heb wel een keer meegemaakt dat mijn paardje iets was overkomen toen ik het buitenland zat, en toen ik terug kwam kon ik hem in Someren bij een kliniek gaan bezoeken... maar dat is half niet zo erg als dat je paard dood is als je terug komt.... erg zeg....

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:48

wat erg zeg Huilen Verdrietig kan me niet voorstellen dat als ik op vakantie ga en terugkom en mijn paardje is er niet meer verschrikkelijk Huilen

~Be as you are~

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:14

Wat erg San, welk paardje was het???
Heb ik het gezien verleden keer dat ik er was??

Veel sterkte voor jou en ook voor de eigenaren als ze terug komen!! Huilen

weslielover

Berichten: 38
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:27


erg man ....!!!! Huilen Huilen
sSTERTKTE VOOR JOUW EN IEDEREEN DAAAR OP DIE MANEGE!!!!!!!
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig
XXXMOIXXX

Het is een volbloed welshcob met papieren en het is een hele lieve schat ( mijn grote trots )
rara wat is het ...?-> mijn lieve Cusers,Weslie Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:59

Wat sneu zeg.
Twee weken terug is bij ons op stal een Haflinger van 4 jaar overleden.
Die ene lege ontsmette stal...het is een heel raar gevoel.
En elke keer dat je erlangs loopt wordt je er weer mee geconfronteerd.
Sterkte!

Naomi_Youri

Berichten: 470
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:12

he wat vervelend Boos!

Goodbye's the saddest word I'll ever hear

Wjerdo mis je

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:35

Tjonge, das echt akelig nieuws. Sterkte ermee
Verdrietig
xxxx
Sanne

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 20:37

Dat wordt een nare thuiskomst straks. Ik werd altijd een beetje ongerust over mijn paard als ik lang op vakantie was, ik denk dat heel veel mensen dat hebben. Je moet er toch niet aan denken dat het je echt overkomt. Een vriendin van mij is het min of meer overkomen. Dat paard konden ze toen nog in leven houden met pijnstillers tot ze terug was.

Twee jaar geleden vond ik mijn pony dood in de box, ze was al 27 en heeft hoogstwaarschijnlijk een hartstilstand gehad. Af en toe zie ik dat beeld nog steeds voor me. Zij had een mooi leven gehad, daar kon ik vrede mee hebben maar het is zo'n naar gezicht.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 21:14

hey ja volgens mij heb je die wel gezien bar! ja ik moet er echt niet aan denken dat mij zoiets overkomt.. bah! ik zal die mensen in ieder geval sterkte wensen van iedereen hier..... Verdrietig

keep calm, I'm engaged!!! <3

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:27

ook van mij sterkte
het is echt verschrikkelijk zoiets Verdrietig het zal je paard maar zijn;
als ik expensive na een paar keer roepen niet zie in de wei, zit het keel me ook al tot bovenaan vooral vandaag toen was het donker en zag ik donkere plekken ik dacht dat hij dat was maar hij kwam van helemaal achter uit de wei

sterkte nogmaals Huilen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 22:34

Ik krijg d'r helemaal de kriebels van. Een plek waar van je weet dat daar net een paard is gestorven. Brrr.
Ik heb het zelf nog iedere dag met het plekje waar wij 3 en een halve week Max verloren zijn. En dat zij halstertje nog op stal ligt. Het blijft gewoon onwijs moeilijk.
Sterkte allemaal.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 23:51

Wat vreselijk! zeker als je heerlijk op vakantie bent en denkt dat er inks aan de hand is! Echt ontzettend erg! wens ze maar sterkte Verdrietig

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 09:18

Echt vreselijk Verdrietig
En helemaal als ze pijn hebben voordat ze sterven, ik bedoel... als ze van ouderdom sterven en ze hebben een mooi leven gehad, dan kun je je er misschien iets 'makkelijker' bij neerleggen.
Een paard bij mij op de vorige manege heeft haar nek gebroken bij een ongeluk met het laden in de trailer. Dat was ook echt vreselijk.
Iedereen is daar heel lang van onderste boven geweest. De eigenaresse helemaal, want zij voelde zich hiervoor verantwoordelijk.

Heel veel sterkte en steun toegewenst.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 10:44

Wat een vreselijke toestand zeg.... Kom je van vakantie terug en krijg je zo'n bericht... Huilen

Ik hoop de dood van mijn paarden nog heel lang voor mij uit te kunnen schuiven, helaas heb je daar niet al teveel over te vertellen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Dartel, DayDream21, Esther_r20, Fee_, Fly_high, hokke, Kimberley_, Lucia88, Nicollevs, Vagabondo, vicky, vierhoef en 102 bezoekers