Bokkend geldverdienen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Bokkend geldverdienen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 14:40

Ik ben vandaag bij een nieuw bedrijf begonnen.
Ik werk voor een bedrijf wat mensen uitzend,dus er word wel eens geruild van werkplek.
Ik zit achter de receptie.
Met een hele mooie pc incl. internet.
Nou is deze balie niet zo druk bezet,mdus ik zit al de hele dag op bokt.
Lekker je centjes verdienen zo.
Verders mag ik bellen tot dat ik er dood bij neer val.
Echt een wereld baan heb ik.


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 15:01

haha lekker, kun je ook zo'n baan voor mij reserveren??? Tong uitsteken Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 15:02

hm, als het wat drukker wordt en je hebt een collega nodig, houd ik me aanbevolen *LOL*

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-02 16:38

Vnv nederland.

En binnenkort internationaal.

Verdient lekker ook.

Ja een beter bantje kun je je niet voorstellen.

Op werken met paarden na dan!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:13

Ben ik nou de enige die dit eigenlijk een beetje asociaal vind? (asociaal is een groot woord, maar ala) Bokken/bellen in de baas z'n tijd en op zijn kosten, vind ik eigenlijk niet zo netjes.
Je baas vindt het ongetwijfeld goed anders zou hij er wel wat van zeggen (systeembeheerder kan immers zo uitpluizen wat jij op die pc zit te doen) en je moet wat doen als er geen mensen zijn om je bezig te houden, maar ik weet niet of ik daar wel zo ontspannen zou zitten, zou me misschien toch semi schuldig voelen ofzo. In een goed lopend bedrijf is altijd wel een of ander nuttig klusje te doen.
Aan de andere kant is het ook wel de schuld van je baas, moet hij maar zorgen dat je genoeg te doen hebt, maar toch....

(Ja, ik weet dat honden een baas hebben en mensen een werkgever, maar dat is zo'n lang woord *LOL* )

Nulla tenaci invia est via

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:30

Ik wil niet heel erg veel zeggen behalve dan misschien dat er vrij weinig mensen op bokt zouden zijn overdag wanneer iedereen zich 'netjes' zou gedragen en niet in werktijd zou bokken. Ik bok ook in werktijd, ergo buiten werktijd bok ik nooit. Als je 'de regels' zou interpreteren op jouw manier dan mag je dus ook geen priv♥ mail ontvangen en versturen vanaf je werk? Ik weet niet of jij naast je studie ook nog werkt? E♥n ding staat vast, het bedrijf waar jij werkt boft maar met jou.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:38

Ik heb niet gezegd dat ik het niet zou doen of dat het niet mag ofzo, ik vraag me alleen af of ik me er wel prettig bij zou voelen, that's all. Geen enorm schuldcomplex ofzo, maar gewoon een zeurend stemmetje ergens achter in m'n hoofd dat ik eigenlijk bezig zou moeten zijn met andere dingen.

Ik studeer, maar daarnaast werk ik ook (moet toch ergens geld vandaan halen). In de horeca en bij een huiswerkbegeleidingsinstituut, dus al zou ik willen bokken onder werktijd, dan kan het nog niet want ik ben altijd druk met andere dingen.

Ps een iets minder onaangename/felle 'toon' zou je beter staan, of ik moet je reactie (vooral de laatste regel) verkeerd geïnterpreteerd hebben!

Nulla tenaci invia est via

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:49

Margreet schreef:

Ps een iets minder onaangename/felle 'toon' zou je beter staan, of ik moet je reactie (vooral de laatste regel) verkeerd geïnterpreteerd hebben!


Nou hoor, is dit niet mijn week/maand ofzo? Verdrietig Iedereen begrijpt me verkeerd..... Ik bedoel dat jouw werkgever letterlijk met je boft als je je bezwaard voelt om te bellen/ i-netten in zijn tijd. Wat zou jij liever hebben als jij het voor het zeggen had. Ik moet gewoon af en toe even iets anders te doen hebben dus ga ik wat bokken of een babbeltje maken met iemand, ik heb het druk zat hoor, eerder tijd tekort maar af en toe even iets anders ontspant.
En het ongemakkelijk-achtig voelen heb ik overigens ook hoor, ik word namelijk altijd een beetje schrikkerig als ik aan het bokken ben en er staat ineens iemand bij mijn bureau. Ik heb dus nog wel een geweten Haha!

Tip van flip: neem wat ik zeg maar met een korreltje zout, ik bedoel het niet zo kwaad, het komt af en toe een beetje rot mijn strot uit. Laten we het daar maar op houden. Vergeten en vergeven (andersom ook)

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 18:58

Roos schreef:
Tip van flip: neem wat ik zeg maar met een korreltje zout, ik bedoel het niet zo kwaad, het komt af en toe een beetje rot mijn strot uit. Laten we het daar maar op houden. Vergeten en vergeven (andersom ook)


Ik was ook al aan het twijfelen hoe ik het nou op moest vatten, vandaar ook de toevoeging over het interpreteren. Nu is alles duidelijk hoor! Lovers
Ik voel me zelfs al wel eens schuldig als ik aan het bokken ben terwijl ik eigenlijk moet leren (nu bijvoorbeeld *LOL* ), en dat is dan alleen nog maar tegenover me zelf, dat belooft wat voor later als ik een baan heb *LOL* Schijnheilig

Nulla tenaci invia est via

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 19:14

Nou Margreet, ik bok ook in de baas zijn tijd. Maar wij hebben loon op basis van gemaakte omzet (even simpel gezegd, het zit wat ingewikkelder). Dus als ik veel bok, kan ik minder werken en dus minder declarabele uren dus gaat mijn loon omlaag.
Maar ik probeer het netjes te houden en idd ipv iemand anders van zijn werk te houden (kletsen) ga ik voor de afwisseling even bokken.
En toch... zit er ook bij mij op mijn schouder ook zo'n stemmetje Boos! Knipoog

:evaw:

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-02 08:31

Ik werk met internet,dus als de aanloop hier wat minder is kan ik even een kijkje nemen.

Als het hier druk is doe ik mn werk.

Wat wil mn baas dan ,dat als de aanloop wat minder is dat ik voor mn uit ga kijken?

Dan staat het wat netter als ik naar mn computer kijk.
En niemand die ziet dat ik op bokt zit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Arianne_94, Babootje, bonnielau, Century, Elitedeux, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, lovelyfiefy, Marocje, MightyMike, Nescio18, nick_en_ik, Nymphe, paard1970, really_me, Sabine, Soepkipje, Sorriso, Steppe, Tucktuck, YandexBot en 66 bezoekers