Nokia 2300

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Nokia 2300

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 00:18

Hoi, ik denk erover een nieuwe mobiel te kopen, er moet wel een kaart van telfort in gaan, want ik heb een abbonement. Nu heb ik zowel bij Tfortelecom als bij Belcompany de nokia 2300 (met prepaid van telfort) in de aanbieding gezien voor 79.95 euro. Dit is 'm:

Afbeelding

Verdere informatie staat hier http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/2300/index.html

Heeft er iemand deze telefoon of er ervaring mee? Want ik wil natuurlijk wel een fijn hip foontje hebben . Ciaooo, veer

Brent mijn stoere vent !


Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 08:07

Het is een net nieuw toestel volgens mij, denk niet dat veel mensen dus al ervaring hebben met deze Nokia.
Ik denk wel dat het een heel goed toestel is. Er zitten weinig fratsen aan. Mijn broertje had net zoiets als dit, een 33nogwat, en dat ding is jaren heel gebleven.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Renate1970
Berichten: 1100
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 09:37

Ik heb hem nu 2 weken, bevalt goed, ingebouwde radio heeft een goede ontvangst en voor de rest zit er niet veel poespas op. De ringtones zijn te gewoon te bestellen wel monofoon maar als de telefoon afgaat dan klinkt het geluid helder (niet als bij de 3310 bv) soort polyfoon achtig, bij de ringtones die er al op staan zitten 6 polyfoon ringtones.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 11:06

ingewikkeld,
Moet ook ngo steeds en neiuwe mobiel, vind die ook erg gaaf Haha!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Nadir

Berichten: 12704
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 12:38

Het is inderdaad 1 van de nieuwere toestellen, en hij blijkt het goed te doen. Alleen lijken mij persoonlijk die knopjes heel irritant. Ik heb nu sinds een week een Nokia 6100, dat is echt een aanrader, hij doet het perfect, zit een mooi kleurenschermpje op, een aantal extra functies waar je tegenwoordig niet meer onderuit kan, en de beltonen klinken goed.

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 19:52

Die 6100 ziet er ook wel leuk uit, alleen is die niet heel duur? Ik moet hem wel prepaid kopen, vanwege m'n abbonement wat ik al heb! Knipoog Bedankt voor de overige reacties!

Brent mijn stoere vent !

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:54

Hij ziet er leuk uit maar verder weet ik er eigenlijk niet veel van.....

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:33

Ik wil hem ook, alleen het nadeel vind ik dat je hem in de grijze versie krijgt en die vind ik niet leuk.
Ik wil hem dan die versie herboven, maarja dan moet ik gelijk weer een nieuw frontje kopen en die hebben ze natuurlijk alleen van Nokia Scheve mond

22 Januari verwachten we ons kleintje

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:35

Als ik het je mag adviseren, doe dur! Want de gekleurde beeldscherm zijn in.

Summer , here I come !!!

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 20:55

Ik vind de gekleurde beeldschermen eigenlijk helemaal niet zo mooi! Dus vandaar dat ik dit telefoontje zo leuk vond. O en Haagsemeid, bij de Belcompany krijg je hem in het wit, staat op de site! Zal dat deze witte zijn... Knipoog In ieder geval beter dan grijs toch (die is bij TforTelecom!).

Brent mijn stoere vent !

Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:00

wat een leuke mobiel.. ik zou hem zelf ook wel willen

Hieke: Geen Haflinger maar een Maflinger!

Nadir

Berichten: 12704
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:25

veer schreef:
Die 6100 ziet er ook wel leuk uit, alleen is die niet heel duur? Ik moet hem wel prepaid kopen, vanwege m'n abbonement wat ik al heb! Knipoog


Ach wat is duur... Het is maar net waar je in wil investeren... En ik wil gewoon een goede telefoon haha... Haha! En met paardrijden is hij heel handig, hij is klein en licht en past goed in mijn paardrijbroek...

Wat de exacte prijs is weet ik niet, heb 'm gekregen... Bloos Daar zou je even bij de Belcompany of Primafoon voor langs moeten gaan. Daar kunnen ze je overigens heel goed helpen met het uitzoeken van een geschikte telefoon...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:02

Ik heb sinds een paar weken ook een 6100. Die kostte 22 euro bij verlenging van mijn abonnement met een jaar (zelfs gratis bij verlenging met 2 jaar, maar daar had ik geen zin in). Ben er erg tevreden over, moet alleen erg wennen aan de polyfone beltoontjes Haha!. Voor de rest is-ie licht, compact en makkelijk in het gebruik. Past idd prima in de zak van mijn rijbroek, toch wel erg belangrijk. Knipoog

Ik heb overigens altijd Nokia's gehad, dit is mijn vierde modelletje al. Mijn vorige was een 3410, maar daarvan was de accu inmiddels helemaal op. Die 2300 vind ik ook wel grappig, ken alleen niemand die er ervaring mee heeft.

Veer, hoe zit het met jouw abonnement? Moet je dat toevallig binnenkort verlengen? Bel dan even naar je provider of die leuke aanbiedingen heeft, zo heb ik mijn 6100 ook goedkoop kunnen regelen. Mijn abonnement zou deze week verlengd moeten worden, ik heb gewoon een maand tevoren zelf met mijn provider gebeld en daar kwam dit toen uit rollen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:55

Ik heb een 7250i besteld, iemand die hier ervaring mee heeft?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:57

Nou veer, weet je al wat je gaat doen?

Summer , here I come !!!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:22

niet met de 7250i, maar wel met de "gewone" 7250. Ik heb hem nu ruim een jaar en het is echt een fijn, hip telefoontje! Lachen Ik heb hem al heel vaak laten vallen, maar hij blijft heel. de foto's zijn best okee Lachen
Vind het telefoontje waarover dit topic gaat wel heel hip, alleen ben ik meer van de kleurenschermen en extra opties erop (hoe erg!) Lachen

Der Ellmauer Dancing Queen

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:32

Thanx Amberto, ben blij dat ze wel tegen een stootje kunnen heeft die van mij zeker nodig Haha!

Tja, wou eerst een normale phone met weinig functies maar m'n nichtje in engeland heeft nou ook een mobiel waar ze foto's mee kan maken dus lijkt me wel gaaf om ook foto's te kunnen ontvangen en sturen

En dan weer eindelijk een polyfoon ringtone... Ik had een samsung die dat had maar die was niet echt bestand tegen een stootje en was ook zo leeg dus die heb ik toen maar aan me zusje gegeven en ben weer op een nokia 3310 overgestapt. Nu moest ik m'n abbonement verlengen en kon ik mooi een ander telefoontje uitzoeken.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:32

Das mooi dat je hem ook in een andere kleur kan krijgen Haha!
*rent naar de winkel*

Trouwens hijs nu bij de Phone House, met Telfort 69,-!

22 Januari verwachten we ons kleintje

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:15

egt?:O best goed voor zo een mobiel *LOL* *( best goedkoop dan)*

Summer , here I come !!!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 15:55

Grappig foontje Haha! . Ik heb een Nokia 7250i, die bevalt heel erg goed, kun je ook foto's mee maken, en daarom is hij onmisbaar voor mij. Hiervoor heb ik 2 andere Nokia's gehad. Het merk opzich bevalt me super goed!

:D M2 + 8 :D

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:37

Mij ook wel... Had na m'n 3310 een samsung, maar die heb ik maar naar mijn zusje gepast. Was om de seconde leeg en kon niks hebben. Ben toen maar terug gevallen op m'n trouwe nokia.

Die 7250i kon ik krijgen voor 50 euro bij verlenging van m'n abbonement.
Mooi, weet ik dat ik een leuke foontje heb gekozen Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 16:44

Haagsemeid schreef:
Das mooi dat je hem ook in een andere kleur kan krijgen Haha!
*rent naar de winkel*

Trouwens hijs nu bij de Phone House, met Telfort 69,-!



Huh? Ik kijk natuuuurlijk meteen op hun site maar daar staat dat ie 79.95 euro kost? Heb je een foldertje binnen gehad vandaag ofzo?

Brent mijn stoere vent !

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:45

Ja heb vandaag het foldertje gehad

22 Januari verwachten we ons kleintje

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 16:46

Heb een nokia 3310, erg goed, aar simkaart geblokkeerd :S

Summer , here I come !!!

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-04 16:59

Haagsemeid schreef:
Ja heb vandaag het foldertje gehad


Ennuh.. is ie daar dan wit? Of grijs.. Huilen ?

Brent mijn stoere vent !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie