Ik mag weer naar les!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 20:28

JOEPIEEEEE!!!! Ik werd vandaag gebeld door onze vereniging en vanaf morgen mogen verenigingslessen weer gewoon doorgaan!!!
Party!! Party!! Party!! (met uitzondering van diegene die hun paard bij evenhoevigen op stalling hebben.)
Ameretto staat alleen maar met 2 andere pony's op een boerderij, dus gelukkig mag ik weer trainen. Maandag begin ik weer!!
Ik heb d'r echt wel zin in! Ik kan op dit moment alleen maar in het weekend rijden, en alleen buitenritten tussen de weilanden maken. Wel leuk natuurlijk, maar niet echt bevordelijk voor het trainen! Ik heb al ruim 1,5 maand niet meer gesprongen, ik denk dat Ameretto een gat in het dak springt als ie weer mag, hihi *LOL* *LOL* Lekker weer naar z'n vriendjes!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Josje
Berichten: 51
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 20:52

ahhhhhhhh joepieeeee, wat een heerlijkheid he?? ik heb zelf 4 weken niet gereden omdat de manege ( ik rijd in Goor) een tijdje gesloten was vanwege die MKZ, en dan kon ik niet, en een andere keer had ik geen les, dus..... ik weet hoe je je voelt, veel plezier!!!!!!!!!

Als je van Paarden houd, ken je de mens ook beter.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 09:54

He Josje, rij je heel toevallig bij manege de Barlo? Of ken je die manege misschien? Daar heb ik 11 jaar geleden leren rijden!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 09:57

Hihi Lautje, je kunt wel zien dat wij zusjes zijn! Party!!

Ik heb gisteren bijna EXACT dezelfde tekst aan Josje gemaild in een PB (alleen nog geen bericht terug). Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 09:57

wij mogen niet eens UIT de stal. paarden zitten nou vanaf gister de heledag uit hun duffe stal naar buiten te kijken. Ik heb medelijden met ze...


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 10:07

Lekker voor je. Wat zal Ameretto blij zijn dat hij weer mag springen.

Als je je zus komt bezoeken kom je toch wel even langs ZH om dat gekke paardje van mij te bekijken.

gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 10:24

He Kimmy, wat ontzettend baaaalen voor jou en je paardjes zeg! Verdrietig Die worden natuurlijk hartstikke gek daar in die stal! Je hebt toch wel redelijk ruime stallen, hoop ik? Ameretto werd het hartstikke zat toen hij niet van stal kon hier(zat toen in het ingesloten gebied en we hebben een tuintje van 30 m2!!).
Heb je dan geen weiland bij je stal? Of mogen ze daar ook niet in?

Enne Prisca, natuurlijk kom ik langs! Wil jou paardje wel ff bewonderen hoor! Hij ziet er echt wel mooi uit op die foto's, dus in het echt natuurlijk nog mooier! Lachen Lachen
Je hoort wel wanneer ik een keertje in de buurt ben!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 10:27

ze mogen niks, ook niet in de wei. stallen zijn niet zo groot. ik ga maar denk ik een paar keer de stal pad op en neer lopen met ze. is neit erg lang, maar ze kunnen hun benen even strekken.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 10:35

Ja, beweging is goed voor ze. Vooral als ze ineens vanuit het niets stil worden gezet! Ook erg uitkijken met de hoeveelheid brok die je voert, hoor! Ameretto stond eerst altijd op kilo Pavo2 en kilo Pavo sprinter 2 keer daags. Vanaf het moment dat ie stil moest staan heb ik hem op 2 kilo per dag gezet. En dan geen krachtvoer, maar gewoon 'onderhoudsbrok'. Ik gaf hem wel heel veel hooi in z'n stal, zodat ie een beetje afleiding had.

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 10:37

ik hoef zelf neit te voeren. maar Raldi krijgt sowieso geen bix. musli krijgt ze ofzo.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 10:49

He lautje,
jij had het over manege de barlo, volgens mij ben ik daar een keer op paardrijkamp geweest. Is die manege in Markelo?
Ik reed daar op Jasper (is al heeeeel lang geleden)
Groetjes Petra

:evaw:

Josje
Berichten: 51
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 12:58

Halliehalo Lautje en karin, ik rijd inderdaar bij manege de Barlo, nu 2 jaar bijna, rijden jullie daar nog??? of was dat vroeger hihihi ik hoor het wel, groetjes josé

Als je van Paarden houd, ken je de mens ook beter.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 13:01

He Jose, is Jasper daar nog?
Of is dit niet manege de Barlo in Markelo?

:evaw:

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 13:04

Grappig dat jullie de Barlo ook kennen, ik had Josje net al een PB'tje teruggestuurd. Ik heb er zelf niet gereden, maar m'n zusje wel (van '90 tot '92). Mijn andere zusje en ik hebben bij Snorrewind gereden, die andere manege in Markelo. Naar mijn idee was de Barlo leuker!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Josje
Berichten: 51
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 13:17

hoi sjimmy, ja hoor Jasper is er nog steeds, heb ik al veel op gereden, heb jij daar ook gereden dan??

Als je van Paarden houd, ken je de mens ook beter.

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 13:02

Ik had altijd les van Henk. Die kon echt wel les geven! Is Muska er nog? En Jadine/Nadine?? Ik heb nog wel hele leuke foto's van mijn eerste wedstrijdjes daar. Lachen Lachen Ik zal ze wel een keertje hier op bokt zetten!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Iris94, Mark0919, Nicollevs, Ninouschka, Rachral en 33 bezoekers