Hebben julllie ook zo`n gelukkig gevoel met je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Hebben julllie ook zo`n gelukkig gevoel met je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 22:10

NOu dat heb ik dus wel en ik ben benieuwd of andere bokkers dat ook hebben. Gewoon als ik odin zie dan wordt vrolijk en vooral als ze naar me hinnikt Lovers
Ook met rijden voel ik me zo gelukkig ze doet zoooo hard haar best!!
Geweldig gewoon, de ''prestaties'' die ze leverd. Ik mag nu een les hoger met haar rijden.
Ik ben zooo blij met haar!!! Hebben jullie dat ook met een paardje?

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:19

ja dat heb ik met mijn kleine stinkertje Lachen
ook al kan ik nou nog niet rijden met hem kan ik zo genieten van alle kleine dingen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:21

Ik ben het gelukkigst bij Wenga!
Ik merk dat ze me vertrouwd en het fijn vindt als ik er ben, dat ik veel voor haar beteken.... Dat geeft zo'n goed gevoel!
Toch wat na Wenga allemaal mee heeft gemaakt ( verwaarloosing, mishandeling en hoefkanker) zou het niet gek zijn als ze niemand mee zou vertrouwen, maar nee, ze blijft gek op mensen! Hoe kan ik dan niet dol op dr zijn?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 23:37

Ik ben ook super blij met Laiser. Ook ben ik trots op hem, wat hij nu allemaal doet. Maar het fijnste vind ik dat hij me heeft leren vertrouwen en dat vind ik belangrijker dan wat dan ook.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:07

Jajajajaja Metellica...... zucht..... Lovers Lovers
Ik heb hem al bijna 2 jaar en ik ben nog helemaaaal in luv Lovers
Maar Tellie en ik hebben een hele speciale band aangezien ik Metel van zijn dood heb gered.
Als hij heel onverwacht hinnnikt schieten bij mij de tranen in mijn ogen Verdrietig ik hou echt heel veel van mijn superhorse (he is mine) en Metel is het enige paard wat blijft tot zijn dood
Groetjes Tamaar

assie

Berichten: 9484
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 01:15

Jaa! echt wel! Dat gevoel van Lovers *Zucht* Dromen
Anita jr is niet van mij, maar het voelt wel zo, als ik het terrein op kom en een geluidje maak, meteen die oortjes rechtop Lovers Zo lief en schattig!

En de laatste tijd, dan staat ze al te kijken als ze me gewoon hoort praten tegen iemand, terwijl ik haar eerst altijd moest roepen. Of ze begint keihard te balken als ik langskom lopen (het is een ezel, dus die hinniken niet *LOL* ) en dan krijg ik een warm gevoel van binnen zo van: I love you! wat ben je toch ook een schatje Lovers .
Ben echt helemaal verliefd op haar en hoop haar ooit te kunnen kopen, als ze ooit weg zou moeten van de boerderij (waar ze eigenlijk toch wel een perfect leventje heeft)

Ik denk trouwens dat iedereen dat wel heeft met zijn eigen (Verzorg)paardje (of ezeltje in mijn geval Haha! )

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Anoniem

paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 02:08

Ja, ik kan echt vrolijk van ze worden.
Van de week heb ik het veulen waarvan Ilindra nu drachtig is gevoeld, en zien bewegen.
Dan sta ik gewoon te grijnzen in de stal en zie ik het veulen al helemaal voor me (ongeveer een kopie van het veulen van vorig jaar zodat ik straks weer een nieuw span heb).
Ook als ik lekker over de hei heen cross of gewoon door het bos stap denk ik altijd: wat ben ik toch een geluksvogel.
Maar het mooiste vind ik als de paarden op de startlijn van het E traject staan te stuiteren om te mogen starten (ik rijd samengestelde menwedstrijden) en er in de hindernissen vol tegen aan gaan.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:05

ik heb dat met mijn shet Lachen als ik hem zie Lovers als hij hinnekt als ik kom, hij is zo lief. vooral doordat hij zo veel veranderd is ben ik gewoon Lovers van pony die naar me schopte en stijgerde, beet en er van door ging, tot zo'n geweldig lief beest, dat geeft echt zo'n lekker gevoel! En als je voor uit gang ziet in bep. dingen vind ik dat zo leuk.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:15

ik ben ook elke dag weer super blij als ik naar wodan toe kan gaan. hem ff knuffelen en poetsen. en vooral als hij zich heeft kunnen uitleven in de bak of op het land ben ik nog blijer,want dan weet ik dat hij z'n energie kwijt heeft kunnen raken voor die dag.Hij gaat ook noooit meer weg.

Wodan en ik onderweg in de M2

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:04

Ik sta inderdaad regelmatig verliefd naar mijn meisje te kijken.. toen ze eindelijk doorhad dat die hand om haar koot betekend dat ze haar voetje op moet tillen Lovers als ze staat te gapen en daarbij haar 'fietsenrekje' ontbloot (ze is aan het wisselen) Lovers toen ze voor het eerst ontdekte dat haar staart ook omhoog kon Lovers en als ze helemaal bedekt met zand snuivend bij de bakrand een knuffelje komt halen Lovers

Heerlijk, er gaat bijna niets boven dat gevoel!
Laatst bijgewerkt door batje op 20-01-02 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:35

Absoluut. De kleine dingetjes zijn het mooist. Aan komen rennen als je hem van de wei haalt. Als hij los loopt zich er toch even mee komen bemoeien. Gewoon even MOETEN knuffelen. Heerlijk gewoon.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 13:46

heerlijk he Lovers
tegen mij zeggen ze altijd dat als ik t over ailin heb ik begin te stralen (zeggen zelfs vreemde) en dat is ook zo. ailin is gewoon mijn zonnetje, als ze der koppie over de stal doet omdat er iemand aankomt, als ze aangewaggeld komt door de wei, als ze staat te headbangen omdat de brokjes gevoerd worden en als ik wegga en ze me nakijkt terwijl der vriendje der beschermd. heerlijk gevoel

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:20

Jaaahhh..... Lovers
Helemaal gelukkig. Ze zijn mijn lust en mijn leven.
Ik kan zo ontzettend genieten om gewoon in de stal te zitten en te kijken hoe ze eten. Of in het voorjaar een beetje lui in de wei te zitten en je paardjes te zien genieten van het zonnetje.
Ik ben echt intens gelukkig met mijn meiden, ook al hebben we weleens een klein meningsverschil Haha!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:24

Oh, echt wel! Zeker nu, nu we net verhuisd zijn. Als ik dan bijv. vanochtend wakker wordt, best laat dus Spot was ook al wakker. Steek ik m'n hoofd uit het raam en dan hoor ik zo'n heel harde hinnik en zie je dat mooie koppie uit het luik komen Lovers En als ik uit school kom, rijd ik altijd even door tot aan de wei en dan roep ik haar, komt ze zo heel blij keihard aanrennen waarbij die benen alle kanten opzwieperen. Het zijn idd die kleine dingen die het doen...die je hele dag goedmaken!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 15:41

Ik had een verzorgpaard Lovers Tinne Lovers (ze is afgelopen zomer verkocht naar zweden l( Verdrietig ) Maar daar gaat het nu ff nie over, maar toen ik haar nog verzorgde was had ik ook zo'n gelukkig gevoel... Ze stond helemaal in de achterste stal en als ze me aan hoorde lopen met mijn poetskist dan begon ze altijd te hinniken en haar oor door de spijlen te steken (ze had heele grote oren en die floepte dan de hele tijd door de spijlen heen). En als ze in de wei stond, kwam ze naar me toegedraafd, terwijl ze door anderen niet gepakt wilde/kon worden. De rest ging haar altijd halen met een emmertje mix en dan konden ze haar nog niet pakken...gnagna! Haha! Echt de kleinste dingetjes ja, want als ze onder het solarium stond dan werd ze een beetje gek (de hele tijd tegen de ene muur aanleunen en dan weer tegen de andere, slaan tegen de achterkant van de muur) maar als ik haar riep (ook al was het aan de andere kant van de stal) dan was het opeens stil en hoorde je zo'n zacht...ja hoe zal ik het noemen...ik weet eigenlijk niet, maar zo'n lief bromgeluidje zal ik het maar noemen...

Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 18:19

Ik heb dat ook met El Roy.

Hij is zo ontzettend lief en makkelijk. Ik dacht na Meis nooit meer zo'n lief en betrouwbaar paard te krijgen. En nu al altijd hinniken als ik kom en meteen komen als hij me ziet. Knuffelen en zo verschrikkelijk makkelijk met longeren. Ik voel me gwoon schuldig als ik niets lekkers bij me heb voor hem. Het is zo'n poepie.

Hij is heel veel hengst emaar ik kan hem gewoon los laten staan zolang ik met hem bezig ben. Hij kijkt dan nergens naar. Let alleen maar op mij.

Ja ik ben heel blij met hem. Haha! Lovers Lovers Lovers Lovers

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-02 20:28

Margje schreef:
komt ze zo heel blij keihard aanrennen waarbij die benen alle kanten opzwieperen. Het zijn idd die kleine dingen die het doen...die je hele dag goedmaken!


Ja dat ken ik ook! In de zomer dan roep ik Odin, ze kijkt op, hinnikt, en rent dan als een gek naar het hek Lovers Ook op school, kom ik binnen en dan vragen ze al of ik op Odin heb gereden want ik kijk zo blij Lachen

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*


summer

Berichten: 464
Geregistreerd: 03-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 20:53

Ik heb nu ongeveer 7.5 jaar paarden. En ik ben nog elke dag gelukkig. Eerst kreeg ik een shet veulen Gizmo, later kocht ik Summer en nu heb ik ook Gipsy nog(is van mijn schoonouders). Ik voel mij zeer rijk. Vroeger wilde ik altijd al een paard. En nu heb ik er drie tot mijn beschikking.
Als ik in het Westerpark rij dan geniet ik elke keer weer. Vroeger reed ik er met een manege pony en dan droomde je dat het je eigenpaard was en nu is het echt zo.
Je bent ontzettend rijk als je een paard mag bezitten.
Ik vind dat je dat nooit mag vergeten.

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 21:21

ja dat heb ik ook precies het zelfde... gewoon van die kleine details inderdaad... gewoon zo schattig.... ik ben ook helemaal verliefd en helemaal gelukkig en dat word elke dag meer!!!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, FCSA, Mnoonn, Sanet, Sting en 80 bezoekers