Mirk & mijn debuut in de L2!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Mirk & mijn debuut in de L2!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 17:16

Woensdag had ik mijn punten voor de L2 gehaald tijdens een driedaagse derby in Kloosterburen. Als afsluiting had ik 167 punten en een eerste prijs. Gelukkig kon ik voor vrijdag nog overgeplaatst worden naar de L2.

Gisteren was dus ons debuut in de L2. Vantervoren heb ik wel eens gezegd dat Mirk de L2 makkelijk aan kon. Hoe verder ik naar die bewuste dag kwam, hoe zenuwachtiger ik werd; Ik altijd met mijn grote mond Haha!...

Vrijdag was ik als allerlaatste aan de beurt. Tijdens het inrijden ging het prima, hij voelde lekker aan. De proef verliep goed, zonder ernstige fouten... In mijn allereerste L2 wedstrijd had ik 162 en 164 punten mét een tweede prijs Party!!. Mijn dank is nog steeds groot aan Uums, mijn voorleester van die dag Lachen ).

Vandaag weer een kansje. Het begon al erg lekker . Mirk zag er eerder geel uit, dan wit en zijn knotten had hij er fanatiek uitgeschuurt. Snel alles gefatsoeneerd (ode aan de wasplaats en aan de handige vingers van mijn groom Haha! ).
Op de trailer was het een probleem om zijn noppen in te draaien. (dit doe ik altijd op de trailer omdat hij in het buitenterrein anders een echte draaitol is *LOL* ). Hij was kennelijk nog wat moe, want constant als ik zijn been pakte ging hij zich heerlijk uitrekken *LOL*, gekke aap Knipoog . Toen ik ze ingedraait had, en het zadel op deed, stampte hij heerlijk met zijn kalkoenen op mijn kleine teen Verdrietig , kan je vertellen dat het best pijnlijk is.
Het inrijden wou niet echt, omdat mijn hele rij tenen tintelden. Later mezelf bij elkaar geraapt en hupsa de ring in.

De eerste proef ging wel lekker, niet echt denderend, 'gewoon'. De tweede proef begon al lekker . Ik moest bij A binnenkomen, groeten en C linkerhand. Ik deed dat braaf, en op een gegeven moment * toeeeeet*. Dacht de jury dat ik een L1 proef moest rijden Frusty
Ik mocht een volte draaien en dan doorgaan. Was wel wat van mijn apropos en had voor mijn gevoel niet zo goed gereden.

Na lang wachten mijn punten. Eerste proef 160 punten en 167 punten. En in de prijsuitreiking bleek nog dat ik met die 160 punten vierde was, en met die 167 eerste Party!!

Nou, op de M naar maar ?! Pling

Foto's heb ik, maar ik kan ze niet van de fototoestel naar de pc gooien, misschien komt het nog dus Lachen

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:18

Super punten hoor!!
Idd op naar de M *LOL*

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:46

WAUW Kim jij gaat echt als een speer! En dat ondanks alle tegenslagen. Wie weet wat je met een goed begin aan punten haalt Lachen . Ik zag op de startlijst trouwens wel dat je L1 reed maar dan wel aan het begin van de L2 groep Verward . Toch niet zo raar gedacht van dat jurylid dus.
Maar gefeli met je punten EN prijs Party!! !

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:22

Hé Kimmy, super debuut joh OK dan!
Hele nette punten!!
Ik maak over 2 weken mijn L2 debuut, is ook wel weer leuk toch, een nieuwe klasse Lachen

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 18:24

In Boerakker toevallig Haha!???

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:27

Wow, super punten!!! Gaat lekker!! Haha!

Veel succes verder nog!

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:30

kimmy schreef:
In Boerakker toevallig Haha!???


Nope, in veenhuizen 5 juni Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:33

WOW echt geweldig. Bijna dubbel!!!
Als je zo blijft scoren kun je makkelijk die M1 uitrijden.

GO FOR IT!!!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:41

Hey Kim, super hoor !!
Moet een goed gevoel geven, zo'n fijn debuut !

Ga jij ook naar Boerakker toe, dat zijn 2 avonden achter elkaar (rond 18 juni geloof ik..)??
Daar doe ik nl. beide avonden mee!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 19:15

Wow, was dus nergens voor nodig om zo zenuwachtig te zijn! Houd zo vol!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 15:47

Nogmaals gefeliciteerd, Kim! Echt super, helemaal van zaterdag! Volgens mij heb je nu in een maand tijd twaalf winstpunten gehaald ofzo???

Knuffel mirk nog maar even plat!
PS: Reed Laura nog mee eigenlijk, zaterdag?

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:20

jullie zijn toppers Haha!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:26

Wat super he! Gewoon in een weekend ff vier winstpunten bij elkaar rijden Bloos!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 19:05

goed zo! Super gereden!!

gefeliciteerd met je punten en op naar de M!! OK dan!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 22:03

Uums schreef:
PS: Reed Laura nog mee eigenlijk, zaterdag?


dank jullie Haha!

Ja, had zaterdag Laura verslagen Haha!

Ben ook erg trots op Mirk en in 1 maand heb ik 10 winstpunten bij elkaar gereden Pling
De topper Lovers

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:32

Echt goed man! Mirk liep vrijdag ook helemaal geweldig. Had hem nog nooit zo gezien (maar zie hem ook niet dagelijks). En doorzitten is helemaal jouw ding! Lachen