[rondreis] Verslag van de NACHT

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

[rondreis] Verslag van de NACHT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 18:31

HEy iedereen..

Ben net wakker het is nu 18:17 uur en ben net uit bed. Ben de hele nacht aan het werk geweest met mijn vader zijn vrachtwagen, samen met mijn vader door heel het land geweest behalve de provincie's noord-braband en limburg.. we hebben in totaal 9 uren gereden en 720 km.. ben echt doodop nu en verveel me, kan nu niet gaan paardrijden, dan val ik van het paard af Tong uitsteken

We hebben 3 kranen in totaal geladen 1 stond ong 5 meter van de snelweg af en de andere 2 stonden op drijfzand ( dat die er niet in weg zakten Verward was heel vreemd ) heb zelf 3 keer voor verkeersagente moeten spelen met zo'n lichtgevend hesje aan en een zaklamp met zo'n oranje kegel erop en dan om 1 uur snacht's de auto's OP DE SNELWEG op 1 baan leiden.. was echt vet cool !! Maar je moet wel uitkijken dat ze je niet onderrijden Verward

Toen heb ik ook nog eens een kraan van 130 ton op de auto gereden en toen wogen we in totaal ong 200 ton Verward we kwamen haast niet de heuvels op en we hadden een dikke file gekreerd, maar daar was ik voor! ik moest het weer in goede banen leiden.. *LOL* Nah ja..

Weet niet waarom ik dit plaats, maar ik verveel me echt dood, vandaar dat ik even zin had om dit te vertellen en te typen *LOL* Heb ook nog foto's met me mobiel gemaakt, weet alleen niet hoe ik die op de comp moet krijgen.. nah ja pech dan Haha!

Kus Kus,

Femke

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:33

whaha, leuk zo, verkeers agentje spelen +:+

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 21:32

haha, nou ook best wel eng hoor Verward je bent op een of andere manier bang dat ze je dood rijden.. niet dat ze dat doen, misschien wel als ongeluk, maar niet bewust lijkt mij ! Verward toch ? Verward