2 dure auto's gestolen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

2 dure auto's gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 11:29

Nou vanmorgen werd ik wakker toen me moeder zei dat de auto's van wilma waren gestolen, wilma is mijn lesgeefster en ik rijd bij haar op hester. Ze hadden blijkbaar vanacht ingebroken bij hun.

Toen hadden ze de sleutels gejat van de audi A3 en de grote jeep. Voor de verderrest hebben ze niks meegenomen. Maar ik vind het echt een naaistreek wie jat er nu zomaar auto's??????

Ze hebben wel geluk gehad dat ze geen zadels of zo hebben meegenomen. Ma ja wel 2 dure auto's. Ik vind het echt rot voor ze.
Vanavond ga ik er even naar toe.

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:12

zo dan schrik je wel ff he........en dan ook nog alle twee de auto's.maar hoe hebben ze die sleutels dan kunnen vinden??ik bedoel...veel van die mensen gaan niet ook nog eens naar binnen en dan de sleutels zoeken. tenminste dat lijkt mij niet.
maar echt klote voor die mensen hej bah..ik hoop dat ze die auto's nog terug kunnen vinden.

groetjes jojohorse

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-04 16:32

ze hebben de raam opengemaakt met een of ander apparaat en toen zijn ze naar binnen gegaan en hebben ze alles zachtjes doorzocht. En de hond die zat in de schuur dus die kon niet waarschuwen. Wilma en haar man lagen gewoon te slapen. Ik denk dat ze toen de sleutels hebben gevonden en toen de auto's hebben weggeduwt en daarna gestart hebben echt rotgein. Kun je wel zeggen ja. Ik ga er vanaaf naar toe kijken hoe het is.

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:09

jah. ik hoop dat alles verder goed is.
laat je het ons weten hoe het is afgelopen??

groetjes jojohorse

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:37

ze zijn naar binnen gegaan en hebben alleen de autosleutels meegenomen? vaag Scheve mond wel zonde van de auto's ja, maar gelukkig zijn ze niet verder het huis in gegaan...moet je toch niet aan denken dat er vreemde je slaapkamer binnenkomen

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:43

bah het iedee alleen al. bah echt,..ik krijg er echt de rillingen van over mijn rug...

groetjes jojohorse

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 17:55

Jeetje ja idd lekker idee dat een paar van die figuren binnen bij je aan het rotzooien zijn

Hopelijk vinden ze de auto's nog terug!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:37

Dat ze de brutaliteit hebben om in te breken en vervolgens de auto's te stelen is echt erg gewoon.. helaas zie je dit steeds meer gebeuren en lijkt het ook wel of ze je dan een poos in de gaten houden om te zien waar jij de sleutels plaatst in huis Scheve mond
Home-jacking noemen ze dat, echt een vooruitgang van de maatschappij
Hopelijk vinden ze die auto's ooit nog terug maar ik betwijfel het jammer genoeg Scheve mond

Even naar Algemeen verplaatst aangezien het niet een paarden onderwerp is Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:50

Die auto's zijn waarschijnlijk al lang en breed het land uit. Die krijgen een ander kleurtje, ander chassisnummer en gaan in de ocassion verkoop.
Het is echt klote maar je hoort het heel veel de laatste tijd.

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 09:18

tja, ik ben gisteren even langs geweest. En ze missen nog wel een paar spullen meer. En er lag ook vanalles in de auto. Dat zijn ze nu allemaal kwijt. Gelukkig hebben ze een goede verzekering. Maar dat is ook moeilijk voor de verzekering. En je krijgt nooit alles terug. Het is gewoon een naaistreek van die dieven. Ik zou snachts nog niet een binnen durven te komen. En ik wed dat die dieven al de hele week op de loer hebben gelegen. Want je moet precies weten hoe laat ze naar bed gaan, waar de ingang is enz. Nogmaals ik vind het echt poedersuiker voor hun.

celintjuh

Berichten: 454
Geregistreerd: 28-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:11

Wat een stomme mensen joh. Dat doe je toch niet

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:34

audi A3? nooooooooooooooooooooooooooo Haha!
vind ik zo een mooie auto
maar idd, een echte rotstreek ja

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 19:09

Ja dat is zeker een mooie auto. Goed nieuws de auto is gevonden in amsterdam. Er zat een deuk in de achter bumper en de radio was eruit. Dus ze hebben de audi A3 al terug nu de jeep nog.

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:48

oohw gelukkig maar dat ze er al 1 hebben ja!!
het is denk ik gewoon een kwestie van tijd dat ze die andere auto vinden.
houd ons op de hoogte als ze die andere auto ook hebben gevonden!(ben er benieuwd naar)
groetjes jojohorse

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:18

Audi Rulez!

Wel rot voor die mensen....Scheve mond


En hebben ze nog bewijs in de auto gevonden?

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:19

Sorane schreef:
Die auto's zijn waarschijnlijk al lang en breed het land uit. Die krijgen een ander kleurtje, ander chassisnummer en gaan in de ocassion verkoop.
Het is echt stinkmodder maar je hoort het heel veel de laatste tijd.



Mwao gaat niet zo snel hoor Haha!

Audi's hebben namelijk een boordpc die je niet kunt wissen, hier staat alles van de auto in Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:28

Sundancer"]
[quote="Sorane schreef:
Die auto's zijn waarschijnlijk al lang en breed het land uit. Die krijgen een ander kleurtje, ander chassisnummer en gaan in de ocassion verkoop.
Het is echt stinkmodder maar je hoort het heel veel de laatste tijd.



Mwao gaat niet zo snel hoor Haha!

Audi's hebben namelijk een boordpc die je niet kunt wissen, hier staat alles van de auto in Haha!
[/quote]

Dat kan dus wel Haha! Mijn vader heeft in de zaak zelfs de apparatuur om dat te kunnen doen. Zo moeilijk is dat niet.

De auto van een kennis is eens gestolen (Audi A8) en die werdt een dag later door de Duitse politie onderschept. Maar hij was niet meer mooi zilvergrijs. Nee hoor ze hadden hem keurig zwart gespoten.

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 10:43

Ik houd jullie op de hoogte als ik iets van de jeep hoor. Maar in de audi denk ik niet dat ze sporen hebben gevonden. Ze hebben het echt netjes gedaan Haha!