laatste wedstrijd B

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

laatste wedstrijd B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 19:44

Jaja, daar gingen we dan voor de laatste keer naar pothoven op zaterdagavond. een laatste wedstrijd B rijden. Ik had een hele tijd niet kunnen rijden, want de bak was bevroren. ondanks dat, liep hij errug lekker voor mijn gevoel, volgens de jury niet, want die liet eentje eerste worden die volgens de 'verkeerde'manier rijdt (volgens mij), maar goed. tweede proef ging iets netter als de eerste, maar nog wel 2 winstpunten erbij. waarbij we komen op een totaal van 9 winstpunten. eerste proef: 158 pnt en de tweede 161 pnt. begin februari ga ik met kim (nimber) naar arnhem en daar start ik dan voor de eerste keer L1. ik ben heel benieuwd hoe hij het doet. zal wel net zoals in houten gaan. (naar lottel schreeuwen en debiel doen) maar dat zien we dan wel weer. ik probeer er dan iig het beste van te maken
groetjes, nouk

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:54

pffff ik snap het nog niet hoor..
Jouw proef was netjes maar een tikkie braafjes.
maar diegene die 1 was.. in de ene galop kreeg ze 'm niet aan de teugel en maar zagen en maar trekken, bokken in de andere galop en vooral dat halthouden trek,ruk en dan gewicht naar achter en benen afsteken om 'm met een volle ruk tot stilstand te krijgen.. mijn god dat wordt dan 1 ik snap het echt niet.