Les gehad, instructrice zeer onder de indruk van..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Les gehad, instructrice zeer onder de indruk van..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 23:33

mijn paard (goh, te lange openingszin)

Ik heb gisteren voor het eerst in 1,5 maand weer les gehad.
Na een klein kwartiertje rommelen bleek al wel dat ik constant op een 'dood' punt bleef hangen.......we hebben de laatste tijd nogal wat miscommunicaties......daarom was ik ook blij dat mijn instructrice aanbood om er zelf even op te stappen....
Ze heeft hem een goed half uur gereden en was helemaal in haar nopjes over Nielsson. Ze zei op een gegeven moment dat ik wel een onwijs goed gevoel van hem moest krijgen omdat hij erg lekker liep....en dat ze wel meer van zulke paarden wilde rijden (ik was op dat moment erg trots op mijn kerel omdat hij ook erg mooi liep Haha! )
Wel vondt ze hem een erg lui paard, die zeker in het begin, erg concequent aangepakt moet worden en attent op het been moet worden gemaakt.
Ik moet meer brutaal worden tijdens mijn rijden en hem goed aan het been houden. Ik moet ons de komende week dus eens echt aan het werk zetten (en ik alsmaar in de veronderstelling zijn dat ik ook ECHT aan het werk was, maar blijk nu allen nog maar te joggen.... Bloos! )

Al met al zelf niet erg lang gereden maar wel erg leerzaam om te zien wat mijn instructrice allemaal voor elkaar krijgt, dit is een mooie stimulans voor mijzelf en iets om naartoe te werken.....ze reed hem op het eind op 2 vingers......
Ik ga deze week zelf hard aan de slag en zie alweer uit naar volgende week.....

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:36

lekker is dat he! extra stimulans om weer harder te werken.
OK dan! succes dr mee joh! Haha!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 23:40

Meyke schreef:
lekker is dat he! extra stimulans om weer harder te werken.
OK dan! succes dr mee joh! Haha!


Ja, maar ook wel een beetje frusterend hoor, om te zien dat een ander eigelijk zo wegrijd en ik er af en toe zoveel moeite mee heb...... Frusty

Maar goed, mijn instructrice rijd zelf Z met haar paard en ik ben nog een beginnende B ruiter...... Bloos Haha!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 10:18

Heb ik laatst ook gehad. Ik kreeg m steeds erg moeilijk door links en als ie da nagaf, voelde ik het nog niet echt zo weinig. Toen me instructrie erop (die wou gewoon ff zeker weten of ze goed zat met wat ze zag) die heeft er een kwartiertje opgezeten en die kon m zelfs helemaal doorvragen op links (zover krijg ik m niet een op die kant!) Ik denk dat het voor jezelf wel heel goed is. Je ziet dat je paard het wel kan en wil en je kan een beetje zien hoe ze dat doet. je hebt er altijd iets aan! Succes!!

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 18:03

gaaf he. is altijd leuk om te zien als je paard bij iemand anders veel beter loopt. Dan kan je idd trots op je paardje zijn he?

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:55

sandra1977 schreef:
Maar goed, mijn instructrice rijd zelf Z met haar paard en ik ben nog een beginnende B ruiter...... Bloos Haha!



hey... iedereen is ergens begonnen he!!
de B is juist leuk Haha!

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 00:34

Heb de afgelopen 2 keren redelijk zonder strijd weer kunnen rijden en kreeg hem zowaar nog neerwaarts en soepel door de rug ook.....dat gaf wel even een ontzettend lekker gevoel hoor!!!
Ben benieuwd hoe we het er aanstaande vrijdag vanaf brengen, dan hebben we weer les.....

xkusssx

Berichten: 2918
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ulft (doetinchem,gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:17

mijn paard (goh, te lange openingszin)

Ik heb gisteren voor het eerst in 1,5 maand weer les gehad.
Na een klein kwartiertje rommelen bleek al wel dat ik constant op een 'dood' punt bleef hangen.......we hebben de laatste tijd nogal wat miscommunicaties......daarom was ik ook blij dat mijn instructrice aanbood om er zelf even op te stappen....
Ze heeft hem een goed half uur gereden en was helemaal in haar nopjes over Nielsson. Ze zei op een gegeven moment dat ik wel een onwijs goed gevoel van hem moest krijgen omdat hij erg lekker liep....en dat ze wel meer van zulke paarden wilde rijden (ik was op dat moment erg trots op mijn kerel omdat hij ook erg mooi liep )
Wel vondt ze hem een erg lui paard, die zeker in het begin, erg concequent aangepakt moet worden en attent op het been moet worden gemaakt.
Ik moet meer brutaal worden tijdens mijn rijden en hem goed aan het been houden. Ik moet ons de komende week dus eens echt aan het werk zetten (en ik alsmaar in de veronderstelling zijn dat ik ook ECHT aan het werk was, maar blijk nu allen nog maar te joggen.... )

Al met al zelf niet erg lang gereden maar wel erg leerzaam om te zien wat mijn instructrice allemaal voor elkaar krijgt, dit is een mooie stimulans voor mijzelf en iets om naartoe te werken.....ze reed hem op het eind op 2 vingers......
Ik ga deze week zelf hard aan de slag en zie alweer uit naar volgende week.....

hihiihihii precies mijn paardje..... hoezo nog steeds niet voor het been??
ik drijf me helemaal kapot..... zie mijn slagzin Tong uitsteken

Droomster

Berichten: 2354
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: R'kerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:58

sandra1977 schreef:
Ja, maar ook wel een beetje frusterend hoor, om te zien dat een ander eigelijk zo wegrijd en ik er af en toe zoveel moeite mee heb...... Frusty


Dat is zeker frustrerend Scheve mond en ik kan het weten Scheve mond
Maar het is wel beter dat je nu een punt hebt om naar toe te werken