Bah wat een k*t dag gisteren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Bah wat een k*t dag gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:15

Ik stap gisteren nietsvermoedend en vrolijk mijn bed uit. Even een lekker ontbijtje en daarna zouden vriendlief en ik gaan wandelen in de Amsterdamse waterleidingduinen. Kon ik meteen mijn nieuwe verjaardagskadootjes uittesten (een prachtige digitale camera van mijn vriend gekregen).
Na het ontbijt begon het te betrekken dus hebben we besloten lekker thuis te blijven en een computerspelletje te gaan spelen.

Rond een uur of 5 gaat de telefoon. Mijn vader... slecht nieuws. Mijn moeder is met de ambulance van de camping afgehaald. Ze denken OF hartklachten OF een longembolie (wat dat laatste ook wezen mag).
Dus mijn vriend en ik helemaal gelukkig dat we niet zijn wezen wandelen, want we nemen van nooit een mobiel mee.
Dus wij gauw aankleden en in de auto naar Harderwijk toe. Binnen 35 minuten waren we er (ruim 120 kilometer bij ons vandaan).
Toen we aankwamen ging het wat beter met haar. Hartklachten waren uitgesloten GELUKKIG!!! En de pijn was iets gezakt toen ze eenmaal medicatie had.
Vandaag krijgt ze wat onderzoeken om die longembolie eventueel uit te sluiten.
Ik hoop dat ze snel opknapt en naar huis mag...

Ik heb het wel even gehad met ziekenhuizen. Eerst mijn tante, dezelfde dag mijn nichtje (waar het nog steeds erg slecht mee gaat) en nog geen 2 weken later mijn moeder...
Het huilen staat me nu even nader dan het lachen... Verdrietig

Sorry voor het lange verhaal. Ik wou het gewoon even kwijt...


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:20

jemig zeg! Het zit je ook echt niet eme he! Potverdorie... en dat terwijl je ouders er net even lekker uit waren... ik ga heel hard duimen dat je moeder gauw weer fit is hoor! En jij en John heel veel sterkte met al die tegenslagen. Ach gut

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:22

Ik duim ook mee! Beterschap voor de zieken en jij ook veel sterkte Ach gut

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 12:23

vikki schreef:
jemig zeg! Het zit je ook echt niet eme he! Potverdorie... en dat terwijl je ouders er net even lekker uit waren... ik ga heel hard duimen dat je moeder gauw weer fit is hoor! En jij en John heel veel sterkte met al die tegenslagen. Ach gut


Dank je wel!
Het zit ons echt niet mee nee. Ze hadden eindelijk even een paar daagjes vrij. Mijn vader had de zaak gesloten voor een paar dagen om even goed bij te komen.
Ik wou dat het even ophield en dat alles even normaal kan...

Farjen

Berichten: 7961
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:19

Dat is meestal wanneer je even stopt met werken dat de klachten naar boven komen. Veel sterkte nog en ik hoop dat je moeder vlug hersteld

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:25

Jezus, wat een toestand zeg Verdrietig Veel sterkte gewenst, en wees in iedergeval maar heel blij dat je mams geen hartklachten heeft gehad Ach gut

Longembolie:
Citaat:
Een embolie is een verstopping van een bloedvat door een bloedprop, lucht of een stukje weefsel. Bij een longembolie treedt verstopping van een longbloedvat op door een voortgesleept bloedstolsel of losgeraakt stukje weefsel. Bij langdurige afsluiting krijgt het achterliggende longweefsel onvoldoende zuurstof waardoor afsterving ontstaat. Een gevaarlijke vorm van longembolie is een afsluiting die ontstaat op de splitsing van de twee grote longvaten. De zogenaamde ruiterembolus veroorzaakt een acuut zuurstoftekort wat onbehandeld tot de dood leidt.

De oorsprong van een longembolie is vaak trombose in de benen..
Patiƫnten kunnen als eerste verschijnsel heftige pijn op de borst hebben, samenhangend met de ademhaling. Daarna komen klachten van kortademigheid.

De behandeling bestaat uit het verminderen van de bloedstolling.


Bron: www.gezondheidsplein.nl

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:46

Jeetje meis, het zit jullie idd niet mee.....

Sterkte de komende tijd Ach gut Hopelijk knapt je moeder snel op....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:55

Dank jullie voor jullie lieve berichtje!! Ik stel dat erg op prijs.

Ik heb mijn moeder net aan de telefoon gehad. Ze krijgt op dit moment haar onderzoeken.
Ik hoop dat het komt doordat ze zo vreselijk hard gewerkt heeft de laatste tijd en ook dat gedoe met mijn nichtje en tante. Dat heeft er allemaal flink ingehakt.
Nu komt ze tot rust. Ik hoop dat dat de ellende heeft veroorzaakt...

Als dat zo is dan mag ze morgen naar huis toe. En misschien zelf vanavond.

Ik ben dus nu heel erg hard aan het duimen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:22

Ze mag morgen naar huis!!!!!!
Ik heb haar net gesproken en ze heeft geen longembolie. Het is een hele stevige kou + overbelasting + een aantal gescheurde pezen en spieren.
Met een hoop rust en fysio is ze snel weer de oude. Alleen de pijn in die pezen en spieren zal nog een maand of 6 aanhouden.

Kortom ik ben helemaal HAPPY!!! Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:53

Hey dat is goed nieuws!
Fijn dat ze nu iig weet waardoor het komt, en het niet heel ernstig blijkt te zijn.

Wens haar maar sterkte Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Shiloh

Berichten: 19782
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 18:16

heej super dat het beter met je moeder gaat! nu hopen dat het ook snel beter gaat met je tante en nichtjes...

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Elise_K, GoogleAdsense, kimberly1995, LiannePuthzy, lina1998, MagicBullet, MallyBelly, Paloma_Janet en 158 bezoekers