Owkee, ook mijn verslag van de clinic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Owkee, ook mijn verslag van de clinic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 20:21

Best spannend, voor het eerst met haar op pad. En natuurlijk dat ijzer wat op het laatste moment werd afgetrapt en gelukkig op woensdag avond weer onder gezet.
Resultaat was, dat ik gelukkig wel mee kon doen, maar dat Padaula al drie dagen niet onder het zadel was geweest...
Ach, ik had besloten me niet druk te maken..

En of dat heeft geholpen, ze heeft zich super gedragen, had wat moeite inde bochten op de trailer (maar je merkte dat ze snel leerde Knipoog )
En ook in de vreemde bak ging het op zich super!
Ze was wat moeilijk te sluiten, en ik werd goed op het feit gedrukt dat ze niet voor mijn been was (iig dat het véél beter moet). Vooral toen het kwartje een beetje opwas, werd dat héél duidelijk!

Maar... ik ben zeer trots op haar! Vond de les ook heel opbouwend en duidelijk en zeer motiverend!
We hebben nog even genoten van de laatste groep, ben helemaal fan van Oby Lovers
Jammer genoeg, heb ik Judith en On top gemist, maar Padaula moest echt terug naar stal.
Ik weet niet of Judith dit te lezen/horen krijgt: Mijn complimenten!! Echt voor herhaling vatbaar.
Ben helemaal gemotiveerd en zit er zelfs aan te denken om een keer een les af te spreken!

Jammer genoeg heb ik geen foto's, en er zaten niet zoveel mensen, dus waarschijnlijk zijn er ook geen foto's gemaakt.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:58

Jaa, echt super gewoon!
Jeetje zal even stressen geweest zijn door het ijzer, maar gelukkig is dat helemaal goed gekomen.

En natuurlijk heeft ze zich gedragen. Ik had niets anders verwacht Knipoog
Fijn dat je nu weer weet waar je aan moet werken (aan het been dus). En op naar de volgende clinic, of wedstrijd misschien wel. En wie weet kan ik dan mee voor de foto's Lachen

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:05

*grinnik* mijn vriendin (en chaffeur) was helemaal fanatiek geworden en bleef maar roepen: je met lekker gaan starten!
en wij maar met z'n tweeën tegen Padaula, wat ben je toch een super paard!
Ik koester dit gevoel ook even hoor! Het rijden ging dat wel niet top, maar als ik de volgende keer weer in het zand hap, dan kan ik weer terug denken aan dit dagje, dat ze me aangenaam verrast heeft!

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:08

Leuk dat je Oby zo leuk vind Sall! OK dan!
Hij deed ook heel erg zijn best.
Wij vonden het ook heel jammer dat we geen andere groepen hebben gezien, we hebben er heel lang over gedaan en waren net op tijd!
Maar ik heb er ook heel veel van geleerd en is zeker voor herhaling vatbaar!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:14

Fijn te lezen dat je zo enthousiast bent Sall, ik zal het zeker aan Judith doorgeven!!! Als je haar nummer wilt, hoor ik het wel!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:16

Fijn dat het jou ook zo goed bevallen is!
Ik geloof dat er meerdere paarden zich boven verwachting gedragen hebben vandaag OK dan!

Ik heb je helaas ook gemist, maar Regina moest echt even snel naar stal gebracht worden.
Wat mij betreft is het ook zeker weer voor herhaling vatbaar

Aimee

Berichten: 11805
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:35

Het was ook zeker een leuke dag als toeschouwer, jammer dat de file me ervan heeft verhinderd Sall en Padaula aan het werk te zien. Gelukkig hebben we nog wel even kunnen kletsen! Haha!

Ook ik heb weer het één en ander opgepikt en heb stiekem een beetje spijt dat ik me niet had opgegeven... Bloos Volgende keer zou ik ook graag mét paard van de partij willen zijn, of misschien eens zelf voor les erheen als dat zou kunnen? Cool

Hoewel het me echt een tijd heeft gekost er te komen was de clinic meer dan de moeite waard, ook leuk om Judith daarna zelf nog aan het werk te zien. En natuurlijk weer genoten van Jacobien en Oby!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:20

Aimee schreef:
En natuurlijk weer genoten van Jacobien en Oby!


Ja ik had graag foto's gemaakt... maar door die stomme file was ik zelf te laat en moest dus maar bij Jacobien in de groep rijden.
Helaas.... geen foto's dus van Oby

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:29

Fijn dat het lekker ging! En Cinzano leuke schimmel!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 09:31

Dank je Haha!, enuh... nu weet ik wel weer wie je bent hoor Bloos

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 10:09

Aaah, te gek, Sall.. Dat ze zooo braaf was.
Ik baal nog steeds dat ik er niet bij was... Zij het rijdend of kijkend... Volgende keer beter...

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-04 10:12

Ik vond het paard van BBl ook errug leuk! Had een heerlijk koppie. Jammer genoeg had ik mijn handen (en benen) vol aan Padaula, dus heb niet echt kunnen kijken naar mijn mede-ruiter.
Gave quarter heb je! (rij je er ook western mee, of heb je dat gedaan?)

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 13:21

Tigger schreef:
Aaah, te gek, Sall.. Dat ze zooo braaf was.
Ik baal nog steeds dat ik er niet bij was... Zij het rijdend of kijkend... Volgende keer beter...


Ik dacht idd dat je zou komen kijken, maar waarom is het niet gelukt dan?

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:39

Anoukie"]
[quote="Tigger schreef:
Aaah, te gek, Sall.. Dat ze zooo braaf was.
Ik baal nog steeds dat ik er niet bij was... Zij het rijdend of kijkend... Volgende keer beter...


Ik dacht idd dat je zou komen kijken, maar waarom is het niet gelukt dan?
[/quote]

Mijn man is 3 weken op oefening geweest, en die moest ik om 14.00 uur ophalen, dus dat werd erg krap.

O ja, Netty heeft ook nog een hoefzweer.. gelukkig gaat het al beter.