Kleine dingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Kleine dingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 20:03

Ja ik merk de laatste tijd steeds meer dat ik ga genieten van kleine dingen... Misscien beetje vaag op mijn leeftijd Verward Maar ik denk dat ik er wel ene goeie reden voor heb eigenlijk...
Ik vind het echt heerlijk als ik net uit het ziekenhuis kom en dan bij gym gewoon mee kan rennen! Iedereen vindt het kei poedersuiker dat we meoten rennen maar als ik het kan (wat bijna niet meer voorkomt) vind ik het heerlijk! Ik was laatst kei kwaad geworden op een "vriendin" (dat is het niet echt meer) van mij. Ze liep heel de tijd te doen alsof ze nietmee kon rennen omdat ze buikpijn had Scheve mond daar kan ik echt niet tegen, je moet blij zijn dat je nog alles kan doen! En zo heb ik meer van die dingen....ik begin volgensmij echt te beseffen dat het snel gaat, dat het nog maar even duurt voordat ik aan zuurstof vastzit, zeker omdat ik hetnou al super benauwd heb als ik naar zolder gelopen ben (mijn kamer) of als ik tegen de wind naar school moest fietsen of als we 3 trappen opmoeten in de school....
Vinden jullie het raar om van die kleine stomme dingen te genieten Verward


Sani

Berichten: 27357
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:07

Nee...
dat is juist mooi!!!

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 23:57

Dat is juist hardstikke goed van je OK dan!

Zouden sommige mensen een voorbeeld aan moeten nemen.

Vooral omdat je dus zo positief blijft, terwijl je sommige mensen alleen maar hoort zeuren en klagen terwijl het allemaal best wel meevalt.

Met dat in ogen vind ik je een goede positieve insteek hebben en een sterk persoon OK dan!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:05

Dat is juist heel mooi!!
Ik merk het zelf ook, ben volgens mij even oud. Ik heb problemen met mijn enkel waardoor ik steeds minder kan meedoen enzo, dus dat komt een beetje op hetzelfde neer..
Blijf genieten!!

    Zolang je maar jezelf was, jezelf bent, jezelf blijft.
    Voor altijd.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:09

inderdaad dat is juist super dat je van die kleine dingen kan genieten OK dan!
daar zouden heel erg veel mensen een voorbeeld aan moeten nemen!

ik heb ook echt een hekel aan mensen die om alles gaan klagen, smoesjes bedenken als ze ergens geen zin in hebben etc, wees juist blij dat je het kan want er zijn een hele hoop mensen die heel veel dingen niet kunnen, en die er alles voor over zouden hebben om datgene wat een ander 'stom' vind nog te kunnen doen!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 14:18

Soms is het goed weer even te beseffen dat het leven sneller gaat dan je eigenlijk zou willen.
Ik weet er alles van helaas, ook voor mij gaat het leven veel te snel en ben ik NU al niet meer in staat een normaal leven te lijden zoals andere van mijn leeftijd dat doen.
Blijf genieten van alles wat je doet.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 17:47

Nee, dat vind ik niet raar. Want iedereen vindt wel eens iets kleins heel leuk. Zoals hmm je vriend geeft je een roosje, zomaar. Dat is iets kleins tog

Summer , here I come !!!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:13

dat is DE manier!! ik kan me soms ook boosmaken om mensen die piepen bij de kleinste dingen , maar als je nog nooit iets hebt gehad heb je t al heel zwaar met een griepje!! het is moeilijk anderen niet te beoordelen naar je eigen maatstaven. en blijven genieten van die kleine dingen dan blijf je ondanks alles HAPPY Cool

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 20:39

Ben bij dat iedereen het hier met me eens is Haha! ik blijf genieten vcan alles wat ik kan!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:45

Nee, dat vind ik juist ook leuk. Ik kan bijna nooit meer meedoen met gym, aar af en toe moet ik gewoon ook me energie kwijt, en dan ren ik ook af en toe mee en heb ik daarnaa de nawejen Scheve mond

ze meoten blij zijn als ze het kunnen, die buikpijn gaat wel weer over watjes Knipoog

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:01

Ik vind het heel goed van je!!!! Jouw ziekte en jouw leeftijd zijn een zware last om te dragen en ik vind het echt heel knap van je dat je hier zo naar kijkt. Ik wens je nog heel veel kleine, mooie dingen toe om van te genieten!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Jan_ty

Berichten: 1081
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Oost-Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:46

nou ik vind het echt niet raar dat je van kleine dingen geniet, ik vind het ook erg goed van je hoor! lekker mee doorgaan!

Lente!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:28

Geniet ervan zou ik zeggen!

Summer , here I come !!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Eelmo, GrapeshotBot, Iloveiswan, juval, manou_diablo, Marocje, moeshie, Paardennamen, Pantykous, rocky_1995, tinker_sally, Traiectum, turtlelito en 155 bezoekers

cron