dit vind ik zo'n erg artikel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

dit vind ik zo'n erg artikel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-02 20:42

kent iemand hier op bokt deze stal? en wat vinden jullie hiervan.
Afbeelding

toen ik dit las dacht ik echt van jezus toch niet weer zo'n gek die het voorzien heeft op weerloze paarden. Boos! Huilen Huilen . en dat veulen wat jullie zien raakte me helemaal omdat die van mij ook 8 maanden oud is.

Wodan en ik onderweg in de M2


Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 20:45

Ik vind het echt belachelijk!!!!!!!!!!!!!! Ik had het al in de krant gelezen.
Dit moet toch niet kunnen!!!!!!!!!!!!!!!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 20:46

Aaah nee wat ontzettend zielig! Daar moet je toch niet aan denken. Dat er mensen rondlopen die zulke dingen uithalen daar Misselijk ik van.

Berna

Berichten: 54
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Beemte(bij Apeldoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 21:02

Ja dat vind ik nou ook zo zielig Huilen . Hoe kunnen ze dat nou doen. Daar kan ik nou niet tegen als twee maneges ruzie hebben en dat het dan de koste van de paarden gaan. Los het dan op een andere manier op en niet zo.
En dat die dieren daar dan zo om moeten leiden.Sorry hoor maar dat moest er nou even uit.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 21:06

Ja ik had het ook in de krant gelezen..
maar wat ik me ook afvraag, due ponys staan buiten (neem ik aan!) als er al 40 van je ponys vergiftigd zijn lijkt het me logisch als je stallen koopt, of een grote loods bouwt waar ze instaan ofzo?
maar wel hardstikke zielig Huilen

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 21:49

jeeeeee wat erg!!als er twee maneges ruzie hebben moeten de paarden daar toch niet onder leiden!!!ik kan hier wel om Huilen Huilen Huilen !!!echt vreselijk

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 22:01

Gatverdamme zeg! Om te Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk gewoon!

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:03

Mijn allereerste pony is ook een keer slachtoffer geworden van zoiets vreselijks!!!!! Ze hadden haar met een mes in haar schede gestoken terwijl ze 11 maanden drachtig was, gelukkig was het veulen net niet geraakt !!!!!! Ze had inwendige sneeen van meer dan 10cm diep!!!
De dader hebben we helaas nooit kunnen vinden maar als ik erachter zou komen wie dat gedaan had Extreme duivel Extreme duivel .
Ik heb helaas geen scanner anders had ik het artikel van m'n pony kunnen laten zien want er zat ook een foto bij waaraan je kunt zien hoe erg het er uitzag.

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:16

iris17 schreef:
Mijn allereerste pony is ook een keer slachtoffer geworden van zoiets vreselijks!!!!! Ze hadden haar met een mes in haar schede gestoken terwijl ze 11 maanden drachtig was, gelukkig was het veulen net niet geraakt !!!!!! Ze had inwendige sneeen van meer dan 10cm diep!!!
De dader hebben we helaas nooit kunnen vinden maar als ik erachter zou komen wie dat gedaan had Extreme duivel Extreme duivel .


JEETJE wat verschrikkelijk! Als je zoiets doet ben je helemaal niet goed bij je hoofd! en hoe is het met de merrie afgelopen?

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:47

ja man als ik een keer zo iets zie dan pleeg ik echt een moord ofzo!!
ik kan die mensen echt niet uitstaan!! hebben ze nix beters te doen ofzo??!! Verward Verward Misselijk Misselijk

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-02 11:12

ik denk wel dat hij stallen heeft,maar zomer wil jij toch ook dat je paarden buiten kunnen lopen. hij heeft het ook over de afgelopen 5 jaar 40 pony's/paarden. dus dat zou best allemaal in het voorjaar-zomer-herfst gebeurt kunnen zijn. ik vind het echt heel erg ziek en die beesten zijn zo weerloos ze hebben vertrouwen in de mens gekregen en nu wordt door die zelfde mens onrecht aan gedaan.

Wodan en ik onderweg in de M2

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:25

Ach ja ik roep al een tijd dat de paardenwereld niet spoort en vol zit met zieke mensen.
Begin langzamerhand steeds meer gelijk te krijgen.

Overigens is het weten ze niet zeker hoe het gif in de paarden is gekomen.
Daarom dacht ik zelf aan bodemvervuiling.
Maar het idee dat mensen elkaars paarden los laten lopen en dat kinderen niet normaal kunnen rijden zonder uitgescholden te worden is wel erg om te Misselijk Misselijk
Maar goed heb zelf het een en ander meegemaakt en sta er eigenlijk niet eens meer zo van te kijken. Huilen

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:38

Ahhh, nee Huilen Wat erg Huilen Dat zulke mensen GVD nog bestaan Huilen

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:48

afschuwelijk ook voor jou pony dan zou k echt helemaal kapot zijn als iemand dat onze paarden flikt! die mensen die dit doen zijn gewoon ziek!

~Be as you are~

moontje

Berichten: 331
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 12:52

er zijn nu weer twee paarden vermoord
in eersel
twee hackny's, het zijn prins van de morefield en en charming daylight, het was een kampioenspan, een hengst en een ruin, beide vergiftigd
staat op de voor pagina van het eindhovens dagblad
ik vind dat ze diegene die dit best mogen afschieten
groetjes monica

Orchidee
Berichten: 40
Geregistreerd: 16-12-01
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 16:17

ja die stal ken ik hij zelf is ook niet zo n lieverd tegen zijn paarden er zijn al veel paarden van hem naar de dierenbescherming gegaan door hijzelf!
maar dit vind ik zwaar banketstaaf en echt ziek van diegene die dit doet, maar mijn pony staat in bladel en das niet zo ver van reuzel vandaan!
nu krijg ik ook wel schrik hierom!

vreselijk gewoon, toen een exvriendin van mij daar reed ging ik vaak mee!
ik ken die man ook ja en al zijn paarden ook

liefs orchid

IloveKelsey
kelsey loves me

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 16:29

sorry maar ik kan hier geen fatsoendelijk woord neer zetten Lips are sealed Boos! Boos!
DIE G>>>>>> Huilen Huilen Huilen

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 17:03

afschuwelijk Lips are sealed Huilen

iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:46

Lutske"]
[quote="iris17 schreef:
Mijn allereerste pony is ook een keer slachtoffer geworden van zoiets vreselijks!!!!! Ze hadden haar met een mes in haar schede gestoken terwijl ze 11 maanden drachtig was, gelukkig was het veulen net niet geraakt !!!!!! Ze had inwendige sneeen van meer dan 10cm diep!!!
De dader hebben we helaas nooit kunnen vinden maar als ik erachter zou komen wie dat gedaan had Extreme duivel Extreme duivel .


JEETJE wat verschrikkelijk! Als je zoiets doet ben je helemaal niet goed bij je hoofd! en hoe is het met de merrie afgelopen?
[/quote]

De merrie leeft nog en met het veulen is ook alles goed.
Tijdens het veulenen heeft ze er wel last van gehad maar verder is alles goed gegaan.
Alleen als ze nu moet plassen komt er in een keer een complete waterval uit *LOL* .

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:55

o wat erg Boos! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 22:57

Ik heb er gewoon geen woorden meer voor...ik lees nagenoeg geen kranten dus ik lees niet vaak van dit soort artikelen. Op tv zie je wel vaak van dit berichten en jezus wat kan ik daar kokendheet van worden! Maar helaas...dat helpt niet.

Blijkbaar gaat het bij die maneges puur om het geld en niet om de pony's als ze bereid zijn er voor te moorden...ik snap niet hoe je zoiets over je hart kan verkrijgen! Ik kan een paard nauwelijks een klap geven laat staan dat ik ga steken...

Het wordt tijd dat er weer een persoon als pistolen paultje in de weer gaat. Ze moeten die mensen precies hetzelfde aan doen als wat ze die weerloze paardjes aandoen. Aangezien het rechtssysteem van Nederland voor geen ene malle moer functioneert hebben we dit soort mensen nodig. De politie gaat gelijk allerlei andere conclusies vormen, zoals wat die politiezegsman al zei, dat het vergif ook op een hele andere manier bij de paarden is gekomen.

Ik hoorde ook eerst een verhaal van een vriendin van mij, dat er twee meiden waren die hun paard net zo lang met zwepen sloegen, tot de zeik eruit liep...ik bedoel als je dit ziet steek je toch gelijk een hooivork in hun voorhoofden?!?!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:22

Als iemand dit bij mijn paarden doet heb ik er voor over om in de bak te zitten of een huurmoordenaar in te schakelen, niet dat ik weet hoe ik daar aan kom maar das wat anders. Je zit in nederland voor dit soort walgelijke daden veel ste kort in de bak! ook weer zoiets!

En van dat meisje met die mishandelde merrie, is dichtzetten geen optie dan plast ze niet meer zo raar!

Ronduit walgelijk en ziek van geest, de dader(s) achter dez actie Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:51

Boos! sommige mensen Boos! daar heb ik gewoon geen woorden voor... verschrikkelijk gewoon Huilen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 17:43

ik hen hier maar 1 woord voor:
ZIEK!!!!!!!

Jara is the best!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers