Referentie topic paarden webshops

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
0maris0
Berichten: 5811
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-08 08:50



Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:44

Ik ben positief over Paardendrogist, PaardentipsMagazine (boeken) en Lovelance Touwhalsters.

yvet1988

Berichten: 298
Geregistreerd: 23-07-08
Woonplaats: Kerkdriel

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:49

ik heb wel eens iets besteld bij Piaffe.. was opzich snel binnen. Voordat het binnen was had ik zelf iets fout gedaan en ze zijn heel snel met reaeren op de mail. Verder vond ik het jammer dat mijn kleur peesjes heel anders waren als op de foto maar hiervoor kon ik wel ruilen maar moest ik zelf weer de verzendkosten betalen.

Olikea

Berichten: 5449
Geregistreerd: 19-08-07
Woonplaats: InUlst

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:52

ik heb met divoza goede ervaringen.. ook bij paardnatuurlijk.. mijn bestellingen snel binnen.. ook budgetruitersport is een goeie..

helaas bij spirithorses.be heel lang moeten wachten en vaak moeten bellen en mailen voor dat ik mijn volledige bestelling binnen had..

Julius <3

Zaina

Berichten: 3448
Geregistreerd: 09-11-06
Woonplaats: Huizen

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 15:55

ik ben altijd heel erg tevreden over de paardendrogist, hele snelle levering en altijd netjes verpakt en alles.
ook lage verzendkosten


ben ook tevreden over uhg-shop.nl , maar daar veel minder besteld dan bij de paardendrogist. helaas wel vrij hoge verzendkosten

levitrol

Berichten: 2337
Geregistreerd: 08-07-08
Woonplaats: Roden

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 16:40

Over divoza ben ik tevreden, en ontevreden.
Tevreden, omdat ze altijd vriendelijk zijn in de winkel, de maten kloppen ook goed.

Ontevreden, omdat ik een zadelkast (sp) had besteld, die 2 weken levertijd had. Na 1 maand was hij dr nog niet. Dus belden we, ze konden hem niet met de auto brengen, of wij hem zelf wouden halen... Toch maar gedaan Verward

            Levi & Trol

Petra_O

Berichten: 3137
Geregistreerd: 24-10-03

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:16

Positief:
divoza, altijd netjes in orde en op tijd.

Piaffe, wel eens foutjes, maar het werd altijd keurig opgelost

Paardendrogist, Kan niet beter! Alles binnen twee dagen in huis en nog nooit iets foutgegaan.

hipponet.be, keurig in orde.

dierapotheker.nl. Erg goedkoop als het op voedingssupplementen aankomt. Ik hbe er primeval gelatinaat voor 132,50 ipv 165 euro, inclusief verzenden. Vrijwel altijd een gratis presentje erbij.

equimatch.nl. Veel producten die niet in Nederland te krijgen zijn. Wel een vrij lange levertijd, maar dat staat keurig op de site. Alles is altijd netjes geleverd en keurig in orde.

Negatief:
Natuurlijk Ruiterschap. Ik kon maanden wachten op een bestelling die ik al had betaald. Er was niemand te bereiken, mails werden niet beantwoord en de telefoon niet opgenomen. Een topic op bokt gezet en ik had binnen een uur een mailtje van hem... Wel een gratis liksteen erbij gekregen.

Kim_S

Berichten: 3581
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Roosendaal

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 18:35


Puera

Berichten: 8074
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Fryslân

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:55

Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. OK dan!

- Paardendrogist
Een heel compleet antwoord op mijn toch wel rotvraag en ook vrij snel.
Supersnelle levering en bij de eerste bestelling een zakje paardensnoepjes, leuk!
- The Gallop
Bestelde artikel had wat levertijd, maar verder keurig geregeld.
- Divoza
Eén keer achter een bestelling moeten aanbellen, maar uiteindelijk had ik die sneller dan verwacht.
Een daar aangeschafte pet was vrijwel meteen stuk. Er achteraan gebeld, pet met begeleidend schrijven opgestuurd en binnen no time een nieuwe.
- Ingrid van Berlo
Helaas pasten de jodphurs niet, teruggestuurd en geld zonder problemen terug ontvangen.
- HorseBarn
Eerst informatie opgevraagt over het voorradig zijn van de juiste maat, keurig bericht gekregen wanneer deze wel binnen was.
Bij de bestelling een leuke borstel gekregen (de lagere verzendskosten zullen daar ook wel mee te maken hebben gehad Haha!).

[o] Baard


secricible

Berichten: 25677
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:00

ben heel erg enthousiast over de paardendrogist. Heb heel erg veel bij hen gekocht, en altijd netjes geleverd.

Ben minder positief over agradig. Heb dara een reflecterende deken gekocht, die totaal anders was als op de website stond, en toen ik ze heb gemaild heb ik er totaal niets meer van gehoord. Deken reflecteerde ook totaal niet.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 11:05

Goede ervaringen met pourcheval!

SiSi1984
Berichten: 1340
Geregistreerd: 24-12-06

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:00

Paardenshop.nl valt me erg tegen.

Vorige week maandag een uitrijdeken besteld en gelijk betaald (postbank->postbank) en vandaag nog steeds niets in huis Huilen .
Zaterdag een email verstuurd, nog steeds geen antwoord.
Heb overigens een tijd geleden (rond half augustus) 2 emailtjes geschreven met vragen over een bepaald dekje, tot nu toe nog steeds geen antwoord ...

s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-08 07:45

xxsaffieraxx schreef:
Paardenshop.nl valt me erg tegen.

Vorige week maandag een uitrijdeken besteld en gelijk betaald (postbank->postbank) en vandaag nog steeds niets in huis Huilen .
Zaterdag een email verstuurd, nog steeds geen antwoord.
Heb overigens een tijd geleden (rond half augustus) 2 emailtjes geschreven met vragen over een bepaald dekje, tot nu toe nog steeds geen antwoord ...


Dat is inderdaad vervelend. Misschien moet je even bellen, dan schiet het vaak ineens wel op.

Joana
Berichten: 4
Geregistreerd: 23-09-07

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:03

Helaas heb ik een aanmerking over Huppa ruitersport: vorig jaar heb ik een arabierenzadel besteld. Achteraf misschien dom, maar omdat ik in Spanje woon en de dichtstbijzijnde ruitershop hier anderhalf uur vandaan zit, leek het me een handige oplossing. Het duurde erg lang voor ik het zadel in huis had, en toen hadden ze de singel (die er volgens de site bijhoorde) er niet bijgedaan. Het duurde nog eens een paar maanden voor ik die had (na verscheidene keren bellen en mailen).
Toen pas heb ik het zadel op mijn arabiertje geprobeerd (had ik natuurlijk eerder moeten doen, maar dat is achteraf). Het paste voor geen meter. Aan de voorkant heel erg smal, het zou meteen drukkingen veroorzaken. Ik heb het voor de zekerheid op mijn andere paarden gelegd, maar op geen van de dieren paste het. Maar omdat ik het al zo lang in huis had, kon het natuurlijk niet meer terug (k moet eerlijk zeggen dat ik dat toen ook niet heb geprobeerd, maar ik heb ze er pas nog een mailtje over gestuurd, en daarin zeiden ze dat ruilen kon tot drie weken na de datum, dus dat had toch niets uitgehaald). Nu zit ik dus opgescheept met een zadel dat er prachtig uitziet, maar waar ik niets aan heb. En dat is toch erg jammer van het geld.....

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:04

Ik heb juist wel goede ervaring met Huppa. Heb laatst 2 dekens besteld, waarbij ze vooraf ook goed aangaven welke deken wel echt waterdicht was en welke niet. De deken die ik nu heb heeft de hoosbuien was 2 weken terug perfect doorstaan, dus het advies was ook juist.

Jammer dat het dan met de levering zo lang heeft moeten duren, maar verder is het niet echt de schuld van Huppa als ik je verhaal goed lees. Misschien hangt het ermee samen dat het naar het buitenland moet, want ik heb hier alles snel binnengekregen (1 week, incl bestellen vanaf de leverancir door Huppa).

Valse hoop is ook hoop!

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:28

ik bestel niet gauw online maar heb laatst bij
www.lusango.nl besteld en dit beviel me super Haha!

Joana
Berichten: 4
Geregistreerd: 23-09-07

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 15:52

@ M_i_R: Ik begrijp dat de lange levertijd te maken had met het feit dat ik in het buitenland woon. Maar ik was nog iets vergeten: in eerste instantie zaten ook de (losse) singelstoten er niet bij. Ook dat duurde erg lang voordat die kwamen, en dat van de singel: dat waren ze blijkbaar gewoon vergeten, terwijl ik een paar keer gemaild en gebeld had.
Maar waar het me eigenlijk om gaat is het volgende: ze verkopen daar een zadel dat voor geen enkel type paard passend is. Ook niet voor de arabier waarvoor het bestemd was. En ik zag vorige week dat dit zadel nu een stuntaanbieding is, dus ik ben bang dat er straks veel meer mensen met een onbruikbaar zadel zitten opgescheept. En dát zit me dus niet lekker.

s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-08 19:13

@ Joana: Inderdaad wordt er bij huppa ook kwalitatief minder goede producten verkocht, maar voor dat zadel wat jij heb gekocht geld eigenlijk hetzelfde als voor de zadelmarkt/hypodrama (western) zadels: Goedkoop zadel=slechte pasvorm. Helaas. Maar Huppa heeft ook hele goede producten (eigenlijk alles wat ik daar besteld heb) Welke van uitstekende kwaliteit zijn en lang meegaan. Maar je moet wel rieel zijn: Goedkope "bijzondere" zadels die dus een niet aanpasbare boom hebben, hebben een *** pasvorm

00peetje00
Berichten: 2326
Geregistreerd: 22-09-08
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:34

hippocare liessel. ben ik heel erg tevreden over.

barney, mijn grote gevlekte vriend!!! ook ik ben setjes verslaafd!! Leona ons mooie wondertje!!

Apocalatch

Berichten: 3088
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 18:42

http://www.paardenstijl.nl heb ik zeer goede ervaringen mee. Het hoofdstel wat ik besteld had (en overigens zeer snel geleverd werd) paste niet, en ruilen was geen enkel probleem. Prima service dus.

www.paardendrogist.nl heeft ook super service. Bij de bestelling zat een zakje paardensnoepjes, wat ik ook erg leuk vond. De bestelling was zeer snel binnen en positief vind ik ook dat je niet vantevoren hoeft te batalen en dat de rekening gewoon meegestuurd wordt.

Ingrid van Berlo vond ik ook positief. De chaps die ik besteld had, hadden zij niet binnen en moesten ze dus bestellen. Hiervan werd ik keurig op de hoogte gehouden en uiteindelijk had ik ze binnen een week in huis.

http://www.thehorseshop.nl vind ik ook erg positief, mijn bestelling was snel binnen.

http://www.marengosoutfit vind ik ook goed. Omdat ik maar een kleine bestelling had, zijn de verzendkosten (die dus lager uitvielen omdat een frontriem in een envelop past) keurig verlaagd op de factuur.

Ik ga even nadenken of ik mijn lijstje nog kan aanvullen :)

veerle_
Berichten: 72
Geregistreerd: 12-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:58

Piaffe Ruitersport heb ik goede ervaringen mee heb mijn bestelling netjes en snel binnen gekregen.

Horseshophorsepower ook positief had mijn bestelling binnen 2 dagen al.

Horseyshopping ook positief alles ook snel binnen gekregen.

Pourcheval bestelling duurde wel wat langer maar kwam omdat ze toen in een verbouwing zaten en heb daar ook bericht van gehad.

Paardenshop heb ik tijdje geleden wat besteld en nog niets binnen helaas dus kan er nog niet veel over zeggen, hoop dat snel binnen komt!

Het is niet belangrijk hoe lang je rijdt, maar hoe je rijdt

NuzzBritt
Berichten: 6
Geregistreerd: 29-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 18:12

huppa.nl is erg goed en overzichtelijk, maar een aantal producten daarop kun je VEEL goedkoper krijgen op misspony.nl!!!

s6801881

Berichten: 7687
Geregistreerd: 26-09-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-12 18:13

Het topic ligt al jaren stil. Heb je de rode waarschuwing niet gezien? Als een topic langer dan twee weken (!) niet actief is mag je alleen posten als je echt een zinvolle bijdrage hebt en er geen recenter topic over hetzelfde onderwerp loopt ;)

Daarnaast staat huppa niet goed bekend hier [ED] Ervaringen met Huppa Ruitersport

Leo

Berichten: 50033
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Referentie topic paarden webshops

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 21:05

Inderdaad is dit een oud topic, in de tussentijd is er een ervaringen-forum gekomen op Bokt waar ook ervaringen met webshops kunnen worden gedeeld: [ED] Ervaringen en Diensten

Hier voor het overzicht een slotje.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jildou1979, Mark0919 en 45 bezoekers