Maddox met Apple en Kevin naar het strand

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Maddox met Apple en Kevin naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 08:49

Ik ben gisteren voor de 2e keer met Maddox op het strand geweest.

Apple en Kevin waren zo lief om ons mee te nemen Lachen

Apple dr stem was erg slecht, maar zelfs met slechte stem was t erg gezellig.

Maddox was braaf, dook af en toe even achter de billen van Kevin, maar liep gewoon door verder. Hij is zelfs in het water geweest, niet echt in de zee, maar wel in zo'n grote plas op t strand (en dat is voor de mensen die m kennen wel echt een verrassing Tong uitsteken ).

We hebben lekker doorgedraafd en 2 x een rustig galopje gepakt. Maddox deed t allemaal heel braaf en Kevin loopt rond alsof ie de koning van t strand is: wat een leuk paard!

Het was wel een eindje rijden, we gingen om half 6 weg en waren pas om 23 uur weer terug op stal dus Maddox was t op t laatst wel zat in de trailer.

In ieder geval een geslaagde rit!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:22

Dat klinkt als een heerlijk avondje rijden. Het weer was super en dan kunnen genieten van een ondergaande zon vanaf de rug van een paard. Dat is pas puur genieten.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:47

Lekker is dat he, even uitblazen op het strand

Waar zijn jullie heen geweest? Wassenaar of Scheveningen ofzo?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:54

Ik wil ook, ik wil ook!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:06

Het was een hele leuke rit Lachen. Maddox moest in het begin nog wat wennen aan alle ruimte om hem heen. Later liep ie gewoon met los teugeltje te stappen (tot zn kogels in het water, dus dat was helemaal dapper).
Maddox vond het geloof ik allemaal wel leuk, hij was wel blij dat Kev er ook was Ach gut.

Zijn van Katwijk naar Wassenaar gereden (en terug). Hebben het tempo laag gehouden, veel gestapt (zodat Maddox lekker het water in kon) en zowel op heen als terugweg een beheerst galopje gedaan.

M'n stem is nu helemaal weg Scheve mond. Heb maar afgesproken op mn werk dat ik vandaag alles per e-mail doe en telefoontjes voor mij worden opgevangen door de telefoniste Haha!.

Manon en Maddox, jullie zijn altijd weer welkom voor een ritje Lachen.

Jurga en Cinzano natuurlijk ook, is wellicht wel wat ver in de trailer voor Jurga Scheve mond. Cinzano, wij maken een afspraak Knipoog.

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:09

Apple schreef:
Manon en Maddox, jullie zijn altijd weer welkom voor een ritje Lachen.

Jurga en Cinzano natuurlijk ook, is wellicht wel wat ver in de trailer voor Jurga Scheve mond. Cinzano, wij maken een afspraak Knipoog.


Ja dat moeten we zeker eens doen, altijd gezelliger dan alleen gaan Tong uitsteken

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:33

Manon 2 schreef:
Hij is zelfs in het water geweest, niet echt in de zee, maar wel in zo'n grote plas op t strand (en dat is voor de mensen die m kennen wel echt een verrassing Tong uitsteken ).



WAUW hee Haha! kijken of ie nu ook de bernisse indurft Schijnheilig

als ie nog moe is heeft ie het vandaag makkelijk met mij; beetje stappen en draven....kan ie uitrusten, het wurmpie Lovers


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:05

Is Katwijk ver van Noordwijk? Daar zijn we wel een keer een rit wezen rijden met de wagen. Anders kom ik graag een keer jouw kant op, gaan pap en mam maar wandelen met de honden.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:12

Ik wil ook!!!!! *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:23

Katwijk ligt naast Noordwijk, Jurga Knipoog

Misschien kun je een hernieuwde poging doen om een Boktrit te organiseren, Apple?

Fijn dat Maddox zo braaf is op het strand en meteen al de zee in durft.
Dat kan die Duitse held op sokken van mij nog niet zeggen *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:40

Fitzroy schreef:
Misschien kun je een hernieuwde poging doen om een Boktrit te organiseren, Apple?


Een eventuele nieuwe boktrit wil ik pas weer in het najaar doen. Nu is bij ons het seizoen al begonnen, waardoor je na 19:00u 's avonds het strand op mag (en over die vergunning is elk jaar veel gesteggel). Verder wordt het parkeerterrein tot 18:00u betaalt.
Als er nu midden in het seizoen een groep trailers verschijnt op dat parkeerterrein en die vervolgens al dan niet gecontroleerd voor de boulevard langs rijden dan is dat wellicht olie op het vuur/slapende honden wakker maken.

Verder hou ik het liever op kleinere ritten met 1 of 2 bokkers. Op die manier kan ik een 'rit op maat' regelen (rustige rit, lange rit, veel draven of juist weinig, galopperen of niet, stukje gas er op of juist niet, tijd nemen om te wennen aan zee: noem maar op Haha!).
Rit op maat is vaak wat prettiger voor paarden/ruiters die nog niet (veel) op het strand zijn geweest.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:41

Klinkt erg leuk!

Misschien als Tol gepensioneerd is, dat ik wel eens met hem het strand op ga/durf... Lachen

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:43

ja ik kwam jullie gister tegen het het zag er inderdaad goed uit

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 15:35

Fitzroy schreef:
Fijn dat Maddox zo braaf is op het strand en meteen al de zee in durft.
Dat kan die Duitse held op sokken van mij nog niet zeggen *LOL*


Nou nou....eh.... zee wil ik t niet noemen.

Hij ging in zo'n plas die op t strand ligt als t eb is. We zijn niet in de golven geweest hoor.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:10

Heerlijk, en jullie hadden geluk me thet weer want het was werkelijk een geweldig zonnig dagje en niet te warm. Hebben jullie nog pics geschoten?

Fitzroy

Berichten: 25043
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:42

Manon 2 schreef:
Nou nou....eh.... zee wil ik t niet noemen.

Hij ging in zo'n plas die op t strand ligt als t eb is. We zijn niet in de golven geweest hoor.


Zwinnetje noemen we dat hier Knipoog en die durft mijn Duitse held op sokken nog wel in.
De golven ... die zijn pas eng, daar zitten de kabouters in *LOL*

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:44

Apple schreef:
Een eventuele nieuwe boktrit wil ik pas weer in het najaar doen.

Dan maar duimen dat ik iets met conditie op stal heb staan en wat zo te rijden is. Salsa toch maar niet wegdoen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV, Mark0919, SunnyHorse, TurboDi, Yontheke en 31 bezoekers