samen onderuit....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

samen onderuit....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 07:08

laatst vertelde ik dat ik dacht Ry niet meer onder controle te hebben, en later dat t eigenlijk toch wel mee viel en hij braaf was... Gisteravond ben ik nog even gaan rijden, Rydar kreeg het weer in zijn kop en wilde er met me vandoor, ik dacht slim te zijn hem op een kleine volte te draaien, maar dat konden zijn achterpootjes niet bijhouden dus gleed hij daarmee onderuit. Rydar klapte om en ik kwam met mijn been onder Rydar terecht. Heb nu een grote schaafwond op mijn enkel, die bond en blouw en 3 meter dik is. mijn heup en rug doen erg veel pijn en barst van de koppijn... Verdrietig Scheve mond
*zucht* waarom is ie toch zo lomp.... ben echt nog nooit van Rydar afgevallen, altijd als ik de grond raak liggen we daar samen....

Maarja ik overleef het wel, hoop alleen dat er in mijn rugf en heup geen blijvende schade is aangericht...

indiaan
Berichten: 90
Geregistreerd: 18-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:35

sterkte ermee.
en hoe is het met Rydar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:40

thanks, Rydar mankeert niets gelukkig...

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:47

Dat is niet zo mooi.

Doen jullie wel voorzichtig (zegt zei die laatst ook samen met haar pony op de grond lag Bloos!).

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:50

Dat is schrikken !
Hopelijk heb je er inderdaad niets blijvends aan overgehouden !
Sterkte

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 09:05

Kijk je wel uit Debo......
Gelukkig heeft Ry er niets aan over gehouden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:31

ja ik kijk wel uit , maar rydar niet Tong uitsteken , heb er echt veel last van... Verdrietig

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:09

zoo gevaarlijk, gelukkig heeft je paardje niks! Boos! hoop dat het met jou goed komt maar dat zal vast wel Knipoog sterkte!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:14

Een ongelukje zit in een klein hoekje. Je zou voor alle zekerheid een bodyprotector aan kunnen schaffen om je rug wat te beschermen. Ikzelf ben 2 weken terug ook gevallen (Lois struikelde) en dat heeft me ook flink wat spierpijn bezorgd. Gelukkig niets aan overgehouden. Laat je vriend je maar lekker masseren (gelijk een goed excuus Haha! ) doet wonderen voor de stijve spiertjes Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:28

Wat naar zeg! Ik hoop dat je er snel weer bovenop komt, dus zowel lichamelijk als de schrik!!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 16:14

Ik had nog zo gezegd doe voorzichtig.

Nu maar ho[en dat de schade meevalt.
Durf je nu nog wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:13

Toch wel gevaarlijk Debo. Jij kon toch eigenlijk niet meer rijden ivm je rug? Wees maar een beetje voorzichtig en zuinig op je rug!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:18

Dat is niet mooi nee!!
Ben je naar de dokter geweest voor alles na te kijken?
Je enkel koelen, zal een stuk helpen tegen de pijn en zwelling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:45

hai

nee ik kan eigenlijk niet veel meer rijden , maar kan het ook niet laten.. Schijnheilig is zeker een groot risico als ik er af val, maar er afvallen doe ik zo gouw niet bedacht ik mezelf maarja als rydar plat gaat ga ik mee natuurlijk Scheve mond

Ik durf nog wel cowgirl ben er ook meteen weer opgestapt en veder gereden..

Met mijn been gaat het redelijk.. heb veel rust gehouden daar ben ik wel wat van opgeknapt... maar lekker is het nog steeds niet

Hester

Berichten: 2153
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Een Leidsche in hart en nieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:51

Heb je een arts naar je pijnlijke plekken laten kijken?

Ik heb een keer een shetje op mijn knie gehad, nu ruim vijf jaar geleden, en aangezien er 'alleen maar een schaafwondje' op zat, deed de zuster (ik was in het ziekenhuis omdat mijn 'rijmaatje' iets voor mij was gevallen, en buiten bewustzijn naar het ziekenhuis is gebracht) er alleen een pleister op...
Ik heb nu nog steeds dagelijks last, en rennen/op mijn knieen zitten/veel traplopen kan ik niet meer...

In een vroeg stadium is er meestal nog wel wat aan te doen, dus als je nog niet bent geweest, ga dan!

Verder heel veel sterkte natuurlijk, ook met Rydar Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 08:45

nee ben nog niet bij de HA geweest, t gaat wel redelijk nu wacht t nog even af als de pijn lang blijft laat ik er even naar kijken... Het is niet meer als een beetje gekneust denk ik

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 10:32

a bah... ja, ik had het ook heel regelmatig met Raghnilde (ook een myrsteintje) lopen wilde ze, en hoe.... soms kwam het ook zo ver dat wel (bijvorobeeld in de buurt van een weg) toch echt moesten remmen, en we zijn zo ook een aantal keer gevallen. nooit iets ernstigs gebeurd trouwens. Ook wel eens gehad als zij rechts wilde en ik links, dan namen we de gulden middenweg, 'naar beneden'. achteraf er altijd wel om kunnen lachen, maarja, t kan ook echt fout gaan natuurlijk. gelukkig komen schaafplekken vanzelf weer goed
maar leuk is het niet!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 11:15

Het zou niet slecht zijn om er even naar te laten kijken. Je wordt er iig niet slechter van. Knipoog En als je zo onderuit gaat kunnen inderdaad je rug en heup een flinke opdonder krijgen. Ik ben een keer met een fries onderuit gegaan die ook op m'n been terecht kwam. Toen had ik m'n voet gebroken en al met al bijna een jaar fysiotherapie gehad. Dus je moet het niet onderschatten als je er veel last van hebt. In ieder geval beterschap!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 20:48

Je heb wel geluk nog gehad..Ik ben 10 maanden geleden onderuit gegaan samen met me paard. En daar voor moest ik wel 2 keer geopereerd worden en nu 10 maanden later kan ik nog niet helemaal 100% lopen..
Veel sterkte..Knipoog