Mijn lieve Waldo zal vrijdag geëutaniseerd worden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Mijn lieve Waldo zal vrijdag geëutaniseerd worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 11:06

Na veel wikken en wegen wat nou te doen hebben we net bij de dierenarts de knoop doorgehakt... Waldo zal vrijdag rond tien uur worden inslapen ...
Hij geeft nog niet extreem veel duidelijke tekenen van pijn maar alle kleine dingetjes bij elkaar opgeteld zoals geen conditie meer hebben voortdurend moeten plassen erg veel drinken minder en moeilijker eten praktisch niet meer omkijken naar zijn tennisballen en enorm aanhankelijk geworden zijn toch de doorslag dat hij wel pijn heeft en samen met de dierenarts hebben we besloten hem een verdere lijdensweg te besparen en hem in te laten slapen deze week nog ... De afspraak staat voor vrijdag om 10.00 uur `s ochtends... We laten hem bij de dierenarts zelf in slapen en hij word gecremeerd... Dit vonden we toch een fijner idee...

Mijn maatje zal na 10 jaar bij ons gewoond te hebben niet meer bij ons zijn... Geen kwispelende staart meer als je binnenkomt... Niet meer als je op de bank ligt te slapen een natte neus onder je arm omdat hij aangehaald wil worden ....
Maar ook geen hond meer met pijn ... en dat maakt gelukkig wel weer wat goed ...
Maar toch zit ik hier met tranen in mijn ogen ondanks dat ik weet dat het het beste voor hem is ....


Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:08

Ach gut sterkte meis!!

Goed besluit, ook al is het onwijs moeilijk!!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:09

ahw meis... het is echt super vervelend voor je... maar gelukkig zeg je zelf ook al dat het beter voor hem is

heel veel sterkte Ach gut

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

BloemBloem

Berichten: 16554
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:12

Sterkte

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:29

Oei, wat een verschrikkelijk moeilijk, maar moedig besluit. Je maakt de juiste keuze als ik het zo lees. Heel knap.

Veel sterkte Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:52

Heel veel sterkte vrijdag. Het is een dappere en juiste beslissing die je gemaakt hebt voor je maatje. Ach gut

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:54

OOk van mij heel veel sterkte..
Je hebt de juiste beslisising gemaakt Ach gut

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 17:08

Bedankt allemaal .. het doet me toch ergens wel goed maar zit nu echt als een berg tegen vrijdag op te zien heb wel besloten dat ik er bij wil zijn ...

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:36

jeetje wat vreselijk, maar je hebt inderdaad de juiste beslissing genomen.
heel veel sterkte vrijdag

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 17:45

nah... Verdrietig altijd rotmomenten, erg veel sterkte vrijdag!! Ach gut

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 09:07

dank je Pell

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 11:59

Sterkte vrijdag... Verwen hem nog maar lekker Lachen

:D

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 12:02

Heel veel sterkte.
De beslissing die jij nu maakt heb ik 2 weken geleden ook gemaakt, heel moeilijk maar toch de beste.
Verwen hem nog maar lekker en maak nog wat foto's.
Ik ben er bij de dierenarts bij gebleven tot het end, ik heb er nu spijt van want het is niet fijn om je maatje zo te zien liggen.
Heel veel sterkte vrijdag !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 12:52

Dat verwennen komt wel goed hij krijgt nu alles wat hij lekker vind en mag tijdens zijn wandelingen gewoon overal relaxed blijven staan ruiken....

kojack: het is misschien niet fijn om hem zo te zien liggen maar ik weet zeker dat als ik dat niet doe dat ik daar spijt van krijg ...
Ik begin toch ermeer naar te neigen om voorte stellen dat hij thuis ingeslapen word ... misschien toch wel fijner voor hem het zal alleen erg veel stress op leveren voor onze kat maar die moet er maar eventjes over heen niks aan te doen ....

Chantal1973

Berichten: 1737
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Escles Frankijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 13:34

zeer dappere beslissing
wat betreft de kat... dan kan ze/hij wel afscheid nemen, anders blijft die ook maar zoeken naar de hond.
Veel sterkte voor de komende tijd en geniet van de laatste momenten

Geniet nu, het is later dan je denkt

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:29

hey jo succes he morgen, ik zou er wel bij blijven heb ik met mijn paardje ook gedaan. en heeft me toch een goed gevoel gegeven, dat ik haar niet in de laatste minuten alleen heb gelaten. ze is vredig in mijn armen gestorven. (eigenlijk een mooi herinnering vind ik)

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 19:33

Wat rot voor jullie. Dat je je trouwe viervoeter moet gaan missen.
Wel een heel goed en moedig besluit. Verdrietig
Ik wil je heel veel sterkte toewensen Ach gut

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 21:47

heel veel sterkte !! ik heb die beslissing een paar jaar geleden moeten maken en ben er ook tot t end bijgebleven ik denk dat dat voor mijn hond prettiger was en ik heb hier absoluut geen spijt van hoe moelijk t ook was
ik zal aan jullie denken

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 22:37

heel heel veel sterkte morgen....

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 23:32

ooh Verdrietig ja meissie je hebt tog de juiste keuze gemaakt . veel sterkte Ach gut

*°*° Clown seppe mijn moppie ! sjg ! Clown *°*°*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 14:10

Hey meis, als het goed is is je lieve vriendje nu op de eeuwige velden aan het spelen.

Hoe is het met je? Ach gut

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-04 15:11

ik ben kapot heb even geen energie meer...
het was toch wel erg moeilijk vooral omdat hij na de eerste spuit last kreeg van epileptische aanvallen en dat was geen prettig gezicht... hij heeft er gelukkig niks van gemerkt want hij sliep al maar goed ... En even dachten we dat hij er al tussen uit piepte voor de tweede spuit want hij is een keer gestopt met ademhalen.... maar toen toch de tweede spuit erin gedaan en voordat hij half leeg was was waldo al weg... hij was echt aan zijn eind...

tis hier nu erg leeg in huis vooral als je met de boodschappen terug komt hij hielp altijd met het leeg halen van de auto en dat deed hij zonet niet dus dat was wel even een raar gevoel En op bepaalde tijden zit het er nog steeds in: "nu eerst even met waldo een blokje lopen" maar ja dat heeft ook geen nut meer... Maar dat went vanzelf heb er vertrouwen in...

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 17:45

ach vind het echt sneu voor je. Maar gelukkig heeft waldo nergens meer last van.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 19:59

Wij hebben bij onze hond (die was 13) uiteindlijk ook dit besluit genomen en tot de dag van vandaag geen moment spijt gehad!! Het is heel moeilijk, maar als het niksmeer is heb jij niet het recht om te beslissen dat hij doormoet leven! Goed gedaan dus! OK dan!

Heel veel sterkte!!

Jokonootje

Berichten: 4829
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 18:36

Nu het een aantal dagen terug is heb ik er ook wel vrede mee... eigenlijk direct erna al ...
en het is misschien schandalig maar zit stiekem toch al wel een beetje te speuren naar een volgende hond het is niet zo dat ik nu het geld er al voor heb maar toch wat orienteren en hard doorsparen is het op het moment want zo zonder hond vind ik het maar niks ...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _CS_, AnnetteFlame, billy3105, carineken, chocky84, Cowboy55, Esperanza, Firebug, Gee, Gimme_Joy, GoogleAdsense, hakkipilke87, IASCrawler, ingvdh, Johnie, judithje, Kirsha, laran, Lielle, LouLi, luuntje, Maanon_, maitestar23, Malenka, MarinkeB, Nayan, Petra_O, Pinacolada, pinto_1, Prairy, Sanniejtjuh, Saskia9, Suliko, SusanH, Symke, TessaxQuincy, Whizz, Winna, Wopkebrok, xColorCross, XladyX, xMyrth, xPabloBokt en 63 bezoekers