Wauw! Ik heb een loterij gewonnen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Wauw! Ik heb een loterij gewonnen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 16:05

En nog een Spaanse ook! Haha!

Nooit geweten dat ik uberhaupt meedeed: Tong uitsteken

Citaat:
Dear Winner
RE:AWARD NOTIFICATION

We are pleased to inform you of the release of the 18th day of May, 2004 results of the
ONCE SPANISH SWEEPSTAKE LOTTERY / INTERNATIONAL PROMOTIONS PROGRAMS.
held on the 23rd April 2004.Your NAME was attached to the ticket number
025-11464992-750 with serial number 2113-05 drew the lucky numbers 13-15-16-21-34-35 which consequently won the lottery in the 2nd category.

You have there been approved for a lump sum pay EUR197,810.00 (ONE HUNDRED AND NINETY SEVEN THOUSAND EIGHT HUNDRED AND TEN EUROS ONLY) in cash credited to file Ref.NO.EGS/2551256003/02.This is from the total cash prize of EUROS 1,621,340.00(ONE MILLON SIX HUNDRED AND TWENTY ONE THOUSAND,THREE HUNDRED AND FOURTY EUROS ONLY). This sum were shared among the thirty one international winners in this category. CONGRATULATION

Your fund is now deposited with the finance company and insured in your name, Due to mixed up of some NAMES we ask that you keep this award a top secret from public notice until your claim has been processed and your money remitted to your account as this is part of our security protocol to avoid double claiming of unwarranted taking of advantage of this program by participants.

All participants were selected through a computer ballot system drawn from 15,000 individual names and companies names from Asia, Australia, America, Africa, New Zealand, Europe and Middle East, as part of our International promotions program.
We hope your lucky NAME will draw a bigger cash prize in the subsequent programs

To begin your claim, please contact your claims agent, JULIAN MUĂ‘OZ
The Foreign Service manager of SANTA LUCIA SEGUROS S.A. on Tel: 0034 628553916 for the processing and remittance of your prize money to a designated bank account of your choice.

Remember, all prize money must be claimed not later than 31st of MAY 2004. After this date, all funds will be returned to the MINISTERIO DE ECONOMIA Y HACIENDA as unclaimed..

Note: In order to avoid unnecessary delays and complications, please remember to quote your reference and batch number in every of your correspondence with your agent.
Further more, should you have any questions do inform your claims official as soon as possible. Congratulations again from all members of our staff and thank you for being a part of our promotion program.

Yours Sincerely,



JOSE MAZO SERRANO
Vice President.



Nou, dat wordt gebak eten! Vork


Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:07

Verkeerd verbonden? Haha!

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:09

stuur maar door naar mij *LOL*

Foutje bedankt en een typisch geval van even apeldoorn bellen of zou het nep zijn ?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:11

Dat wordt dus tijd voor een feestje OK dan! Tong uitsteken Haha! .
Waar en wanneer?


Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 16:12

#Ymke# schreef:
Foutje bedankt en een typisch geval van even apeldoorn bellen of zou het nep zijn ?


Wat denk jij? Tong uitsteken

Waarschijnlijk zijn het een stelletje Afrikanen die zo op de een of andere manier geld willen aftroggelen. Ik had zoiets een tijd geleden wel eens in het nieuws zien staan.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:12

Ik had er ook een ,maar heb hem voor de zekerheid maar verwijderd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:13

Goh, die mail kreeg ik laatst ook van... een Luxemburgse loterij Haha!
Wat veel winnaars ineens Verward

Je wordt alleen maar winnaar van de spamloterij als je daarop reageert.

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:14

Hummmm, doet met denken aan zo'n Nigeriaanse e-mail truc.

Wedden dat ze volgende e-mail vragen of je een aanbetaling wilt doen voordat je het prijzengeld krijgt?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:20

Niet alleen Nigeriaans hoor, ooit een Duitse loterij 'ontmoet'? Je moest eens weten hoeveel miljoenen ik gewonnen heb... Ik woon inmiddels op Hawaii, in een enorme villa met een Porsche voor de deur, en dankzij al dat geld zit er een complete manege achter mijn villa.

Alleen bleek ik me, zodra ik het bonnetje (of e-mail) terugstuurde, aan te melden voor een loterij waar ik fijn iedere maand 1 euro won (zodat ze de inleg niet terug hoefden te betalen... Haha!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:20

Ik had laatst ook al een miljoen gewonnen via de post.

Knipoog

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:25

Ik kreeg laatst een autosleutel opgestuurd met de post...
Ik kon mijn BMW komen halen... Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:37

Whahahah vette lol Tong uitsteken ik heb helaas nog nooit iets gewonnen zomaar per post Boos! Tong uitsteken

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 19:46

OOh haha dat kreeg ik eerst van de duitse lotto steeds.. Dat ik zoveel geld had gewonnen enzo en dan moest ik dat en dat opsturen, jaja en dan allemaal voorwaarden die eraan vastzaten.. Heb het voor de zekerheid op de consumentenbond gids site na gekeken ( je weet maar nooit Tong uitsteken ) en daarin stond dat het niet helemaal 100 % in orde was.. Dus denk dat dit weer een of ander spam gedoe is..

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:48

Tyrza schreef:
Citaat:
Due to mixed up of some NAMES we ask that you keep this award a top secret from public notice until your claim has been processed and your money remitted to your account as this is part of our security protocol to avoid double claiming of unwarranted taking of advantage of this program by participants.

Daar gaat je prijs, Tyrza. Had je het maar geheim moeten houden. Tong uitsteken

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:58

Pervinco schreef:
Niet alleen Nigeriaans hoor, ooit een Duitse loterij 'ontmoet'? Je moest eens weten hoeveel miljoenen ik gewonnen heb... Ik woon inmiddels op Hawaii, in een enorme villa met een Porsche voor de deur, en dankzij al dat geld zit er een complete manege achter mijn villa.

Alleen bleek ik me, zodra ik het bonnetje (of e-mail) terugstuurde, aan te melden voor een loterij waar ik fijn iedere maand 1 euro won (zodat ze de inleg niet terug hoefden te betalen... Haha!


Met diezelfde loterij heb ik 45 min aan de foon gehangen met een goede discussie... Haha! Haha!

Hij: Er doen maar een bepaald aantal mensen mee, en daarom heb je dus altijd prijs!
Ik: Doe jijzelf ook mee dan aan die loterij?
Hij: Ja ik doe ook al jaren mee?
Ik: Ook al wat gewonnen?
Hij: Ja heel vaak
Ik: Waarom werk je 's avonds nog bij dan?

Hahahaha daar had hij niet van terug, en toen was de discussie ineens afgelopen. Hij verdeed zijn tijd met mij Tong uitsteken

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:00

Ohja, en een voorwaardenlijst o.i.d. wilde hij niet opsturen... Ik wilde graag de kleine lettertjes lezen... Die waren er volgens hem niet, ik moest hem maar gewoon vertrouwen.. NOT!!!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 23:43

Ik heb laatst een thuisbioscoop met een scherm van 2,40m gewonnen Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 06:37

doe mij dan maar een moorkop als ik weer les heb Vork

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 07:43

AnoeskaB"]
[quote="Tyrza schreef:
Citaat:
Due to mixed up of some NAMES we ask that you keep this award a top secret from public notice until your claim has been processed and your money remitted to your account as this is part of our security protocol to avoid double claiming of unwarranted taking of advantage of this program by participants.

Daar gaat je prijs, Tyrza. Had je het maar geheim moeten houden. Tong uitsteken
[/quote]


damn...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 07:44

de duivel schijt ook altijd op 1 hoop he.

Amor Vincit Omnia

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 07:47

*LOL* Er is ook een duitse loterij waar ik volgens hun zeggen al 10.000x een hoop geld heb gewonnen..

Ohh ja en of ik ff wat bij ze wilde bestellen, dan had ik er waarschijnlijk, heel misschien wel recht op Tong uitsteken

Daar verdoe ik mijn tijd niet mee hoor *LOL*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:18

Wauw zeg, jij bent een boftkont!

IK kreeg laatst ook een envelop in de bus met daarin de sleutel van mijn nieuwe huis... ik moet het nog steeds gaan bezichtigen.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:27

*LOL*

Ik heb inmiddels een stuk of vier Audi A6-en op de oprit staan van mijn huis.. En laatst nog 33.333 euro gewonnen.. Haha!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:33

Hey zo heb ik ook al miljoenen gewonnen hoor Cool
Mijn nicht kreeg ook een een brief van een of andere amerikaanse loterij dat ze 10.000 $ had gewonnen. Die heeft ze de prullenbak ingemietert. Een paar dagen later gaat de telefoon, weer dat stomme bedrijf dat ze gewonnen had en dat ze haar lidmaatschap eens moest nakijken dan kon ze zien dat ze meedeed. Dus heeft ze kwaad de telefoon erop gegooit.
Maanden niet aan gedacht. TOT ze ging opruimen en inderdaad dat lidmaatschapskaartje tegenkwam Blond (ze heeft jaren in Amerika gewoont en dit was een soort van postcodeloterij en die had ze nooit opgezegt).
Dus gauw weer bellen met die mensen had ze nog 1 maand de tijd om te innen.

Ik kijk tegenwoordig wel 2 keer voor ik iets weggooi Haha!

martijn

Berichten: 417
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 08:34

Marreke schreef:
Goh, die mail kreeg ik laatst ook van... een Luxemburgse loterij Haha!
Wat veel winnaars ineens Verward

Je wordt alleen maar winnaar van de spamloterij als je daarop reageert.


uhmmm, ZIJ worden winnaars als je reageert en stuurt wat ze willen weten, zodra je het weet ben je de ***...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Afanaisa91, Amazonbot, Amyyy, ChanelR, Colien, Fair, Femke_Tweety, flooooo, Froukje, GrapeshotBot, Hhilde, III, Ineke2, Jade91, jadeken, larapurdy, leintje_, Mondy, pretty, Saskiaa_, Sintara, Telpeva, xColorCross, Zebrastreep en 70 bezoekers