Helaas Pindakaas

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Helaas Pindakaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 00:15

Zoals sommigen wel weten was ik opzoek naar iemand die mijn paard 3 keer in de week wou rijden en longeren, aangezien ik nu een baan heb.

C was zeer geinterreseerd, het rijden ging voor de eerste keer niet slecht, ze had een klein ding waar ze op moest letten. Toen was het paard er lekker door, en wou ik haar nog eens laten rijden om te zien of er misschien iets verbeterd of verslechterd. Helaas vandaag had mijn paard zoiets van ik neem een loopje met haar omdat ze niet consequent genoeg is. Ik ging d'r op, ok ze klooide bij mij ook wel aardig (had zeker de lente ookal in de bol) *LOL* Maar maakte haar snel duidelijk dat ze toch echt even op moest letten. Dus C en ik waren het er beiden over eens dat dit niks zou worden!

Bij deze.. ik zoek een verzorgster bijrijder omgeving Hengelo ov.. meebetaling in de kosten! Zie mijn link onderin mijn bericht! Serieuze reacties!!

Bedankt alvast!


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:03

moet je ook niet iemand de kans geven om een paar keer te rijden? je moet wel eerst aan het paard wennen, het is ook een paard wat niet van jou is, en dan moet je even aftasten hoe consequent je moet zijn enzo...
Maar succes verder Lachen

Dag lieve mama...

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:24

je moet mij ook niet beoordelen op de 2e keer dat ik op een (nieuw) paard zit. Dat moet dan allemaal nog wennen. Ik zou haar nog een (aantal) kans(en) geven. Tenzij ze zelf niet meer wil natuurlijk...

Ikke ---> Lovers <--- Robin

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 10:04

Niet iedereen stapt op en rijdt even vloeiend weg.
Had je dat eigenlijk verwacht? Natuurlijk moet iemand een paard wel onder controle hebben maar een keer wegschieten (en je zegt zelf al dat ze vervelender was) kan toch altijd gebeuren ?

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 16:05

ze heeft er al een keer eerder op gereden, en toen was ze al niet enthousiast... . En ze toen laatst reed ze nog een keer en toen zag ik wel dat het niet wou!

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 16:08

hmmm wel jammer! Als zij het ook niet wil dan houdt het op maar anders zou ik het nog even aankijken. Bij mij duurde het ook een tijdje voordat ik goed met mn paard overweg kon.

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 18:45

ja heb je gelijk aan! Maar het is ook een kunst... paardrijden! Dat zie ik wel weer! Knipoog Lachen

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 11:10

Jammer dat het niet door is gegaan..
Toen ik kalief als verzorgpony kreeg, duurde het ongeveer een maand dat het een beetje lukte, en na een jaar liep hij pas echt helemaal goed naar beneden enzo (ligt ook aan kalief dat hij dat alleen bij bekenden doet enzo, maarja)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Tinkermuts, Vagabondo en 108 bezoekers