mijn paard en ik.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

mijn paard en ik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 20:35

Wij zullen ons eerst is voor stellen.
Ik ben iris en mij paard heet veroniek.
Veroniek is vandaag precies 2 weken weg van stal.
Ze is naar een boer gegaan waar ze dag en nacht op het land staat met allemaal andere jaarlingen om lekker te groeien en ook lekker paard te zijn zonder gezeik van een 1 of ander raar mens (ik dus).
Toch kom ik 1 keer in de week om ff te kijken hoe het met er gaat, ze is dan ook blij om me te zien (of het eten dat ik bij me heb) daar ben ik nog niet helemaal uit?!
Als ik straks me rijbewijs heb ga ik zeker vaker maar het is al gauw met de scooter drie kwartier rijden dus dat doen we maar niet zo vaak.Daar was me scooter het helemaal mee eens!
Ik vindt het super voor haar dat ze daar staat maar ik mis er onwijs!!
Ze is net twee en nog lekker lomp!!
We hebben vaak zat een menings verschil gehad zij wilde dit en ik dat en dan kon ze boos worden als ze der zin niet kreeg!!
Dat is nu gelukkig niet meer zo heel erg.
Totdat ik afgelopen zondag weer naar der toe ging.
Moest ze voetje geven ik wilde gewoon ff kijken.
Was ze het niet mee eens!! Boos!
En ik had het helemaal gedaan toen die andere paarden ook wat lekkers van me kregen, ze wrong zich er meteen weer tussen.
Toen het op was was ze niet meer bij me weg te slaan overal waar ik liep volgede ze me!
Toen ik weg wilde gaan ging ze voor me staan met de hoofd om me heen en hield me tegen, toen stond ze zo zielig te kijken!!
Zie je nou wel dat ze gek op mij is en niet op dat eten (ook wel een beetje) nou veroniek ik ben ook super gek op jou!!!
En we blijven bij elkaar tot de dood ons scheidt!!! OK dan!
Dat deed me echt weer goed!
Dat wilde ik ff zegen.
liefs iris en nieky Haha!

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:41

welkom op bokt! Maar pas op het is verslavend Tong uitsteken Het standaard zinnetje wat hier opgedreund wordt bij nieuwkomers Clown
Je paard is btw een naamgenootje van mij Haha!

Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:57

haha.. leuk verhaal hoor iris Haha! Knipoog nouwe... ik zie je wel weer op stal kussjessssss Tiska

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:10

Veel bokt-plezier en dat standaardzinnetje van verootjoo is een waarheid als een koe. Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:13

welkom op bokt!

Leuk verhaal jullie hebben echt plezier met zijn 2-en. Fijn dat ze lekker op een kudde staat nu kan ze lekker ravotten en opgroeien. Veel plezier met je paard en op bokt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:33

wekom welkom (en nu de tekst van dat k3 nummer)