De eerste 'aan het werk' foto's van Ranja

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

De eerste 'aan het werk' foto's van Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 13:49

Ten eerste zal ik even vermelden dat ik pas sinds een maand of 2 les heb met Ranja en sindsdien zijn we hard aan het oefenen. Voorheen waren we eigenlijk alleen maar aan het recreatierijden (lees buiten hobbelen). Ik moet nog heeeeeel veel aan mijn houding doen, maar Ranja gaat met sprongen vooruit. Commentaar mag, mits jullie niet te hard voor mij zijn Haha!

Dit zijn een paar foto's die gister zijn gemaakt. Ranja liep wel lekker, alleen ik......ik zit dus een potje beroerd ben ik achter gekomen....Soms is het wel goed om foto's te maken.

Eerst trouwens even een foto die 25 januari gemaakt is, voor de vergelijking.
Afbeelding

Dan nu de foto's van gister (16-05-2004)
Loswerken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier begin ik al beroerd te zitten....

Vervolgens aan het werk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Let niet op mij!! Ik laat hem even "vrij" rennen. Maar strekken kan hij dus wel degelijk!!

Afbeelding
Zijn achterhand gaat er steeds beter onder, ondanks dat ik zo beroerd zit en dus al mijn gewicht op zijn voorhand gooi.

Afbeelding
Al meer ontspanning

Afbeelding
Mooie foto!! Hij loopt als een trein. Zeker vergeleken met de foto van januari. Alleen mijn houding....Maar ja, dat zie je zelf ook wel

Afbeelding
Had een mooie foto kunnen zijn, alleen mijn vriend vond de strook groen om de bak een stuk interessanter volgens mij Scheve mond

Afbeelding
Afbeelding
Mooi! (met een kleine correctie Schijnheilig )

Uitstappen:
Afbeelding
Afbeelding

Dit waren ze dan!! Tips zijn altijd welkom!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje


surcas
Berichten: 158
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Krimpen a/d lek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:59

mooie foto's hoor! hijs egt veranderd... mooi paard!

Surcas: Dressuur: M1 & Springen: L

cobiie

Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:22

Mooie foto's, met goede instructie verbeterd jouw houding ook snel genoeg. Knipoog

Ben je op die foto van "vrij"rennen zelf aan het meevliegen met je armen? Tong uitsteken

[o]

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 15:14

Tja, geen idee wat mijn armen daar doen Haha! Dat ik hem zag moest ik eerst heel hard lachen, daarna zag ik dat Ranja toch wel een mooie gestrekte galop had.

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:21

leuke pony !! Hij heeft alleen wel een hele dunne staart. Hij ziet er ook goed uit!

Teamspirit... Je bent een toppertje!

Roozzz

Berichten: 519
Geregistreerd: 11-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:38

leuke fotows hoor! misschien kan j j handen wat dichter bij elkaar houden..denk dat dat wat netter zou staan;)

http://www.bureaurooskleurig.nl Think outside the box!

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:23

Nou das al een stuk beter toch?

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 21:29

TeamSpirit"]
leuke pony !! Hij heeft alleen wel een hele dunne staart. Hij ziet er ook goed uit!
[/quote]
Leuke pony? Tis een paard Tong uitsteken Volgens mij is hij 157,5/158, dus een paardje
En ja, zijn staart....dat is iets aparts zullen we maar zeggen. Allerlei smeerseltjes al geprobeerd, maar niks helpt. Hij schuurt als hij maar ff de kans heeft. Volgens mij is er vroeger (toen dit begon) te weinig aandacht aan besteed, en dat het nu gewoon tussen zijn oren zit....

[quote="Roozzz schreef:
leuke fotows hoor! misschien kan j j handen wat dichter bij elkaar houden..denk dat dat wat netter zou staan;)

Zal er aan denken, zag het zelf ook wel ja. OK dan!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:10

leuke foto's!! Het ziet er leuk uit! goed vooruit gegaan!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:16

**Geen commentaar**

Leuk paard! En zolang je goed oefent en hard je best doet.... kan je niet meer doen als dat Knipoog Resultaat komt vanzelf... Knipoog

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

MinX

Berichten: 258
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: hoeksche waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:18

Ik zie dat je hem uitstapt met halter... waarom les je niet met halter? (is geen aanval ofzo, gewoon nieuwsgierigheid!)
Voor jouw houding is het misschien wel slim om eens zonder zadel te rijden. Daar leerje echt goed van zitten (anders kletter je gewoon van je paard af =P)

"The more I came to know the people... The more I love my horse"


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:44

Volgens mij zit ik net zo Bloos , ik val ook wat naar voren toe Bloos
Ik heb ook sinds kort les en ik weet dat het allemaal niet meevalt om overal tegelijk op te letten ...ben je druk met het een vergeet je je houding weer hihihi.

Maar het gaat vast goed komen met jullie......succes in ieder geval.

Mooi paard trouwens Lachen

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 13:38

MinX"]
Ik zie dat je hem uitstapt met halter... waarom les je niet met halter? (is geen aanval ofzo, gewoon nieuwsgierigheid!)
Voor jouw houding is het misschien wel slim om eens zonder zadel te rijden. Daar leerje echt goed van zitten (anders kletter je gewoon van je paard af =P)
[/quote]

Ja het staat hem wel errug stoer!! Maar hij is niet van mij, ik heb hem even te leen van diegene die mij lesgeeft OK dan! Gewoon om te kijken hoe hij daar op reageert.

En het zonder zadel rijden, dat had een heel goed idee kunnen zijn! Heb ik gister nog geprobeerd, maar was helaas geen succes! De draf kan ik gewoon niet uitzitten.... En ik vind het ook een beetje sneu voor hem, als ik zo zit te stuiteren. Sowieso doorzitten met zadel op hem is niet simpel...

[quote="jacqueline schreef:
Ik heb ook sinds kort les en ik weet dat het allemaal niet meevalt om overal tegelijk op te letten ...ben je druk met het een vergeet je je houding weer hihihi.

Ja, inderdaad! Dan ben je druk met je paard bezig en vergeet je je eigen houding. Ben je bezig met je houding, valt je paard weer helemaal uiteen.... Haha! Tja, zo simpel is paardrijden nog niet Knipoog

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 14:07

Ranja schreef:
Tja, zo simpel is paardrijden nog niet Knipoog

Dat zeg ik dus ook iedere week als ik weer klaar ben met mijn les......pfff ik heb echt nooit geweten dat je zoveel dingen tegelijk moest doen en dat het zo moeilijk was Bloos! hihihihi.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers