Paspoort >> Duurt lang!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Paspoort >> Duurt lang!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 21:01

Eldien is de 2e week van april gechipt door zo'n erkend chipper (Wagenvoort)
Ze heeft geen stamboekpapier, en ik snap dat het daardoor wat langer duurt, maar ik heb nog nix binnen.
Probleem is dus dat ze binnen een maand haar enting weer moet hebben, ik heb wel een geel boekje bij haar, maar ik heb eigenlijk t liefst dat de entingen gelijk in het paspoort geschreven worden (aangezien dat verplicht is, en door de dierenarts over moet worden geschreven. Ik kan er niet even voor naar mn dierenarts rijden, die zit een stukkie uit de buurt en ik heb geen auto)

Hoelang hoort die gein te duren en naar wie moet ik bellen om ze vaart te laten maken? (de chipper kan er nu nix meer aan doen neem ik aan...)

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 21:45

Je kan de entingen gewoon later over laten schrijven in het paspoort. Bijvoorbeeld bij de enting daarna of als je een keer in de buurt van de DA komt.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 21:53

Ik weet dat ze gewoon over geschreven kunnen worden, punt is dus dat ik naast die ene enting per jaar mn dierenarts (gelukkig) nooit zie. Kan dus lang duren, en ik wil op concours dus dan moet t goed zijn.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 23:23

Rampzalig!
Bij welk stamboek vroeg je ze aan?
Bij het KWPN moest ik 3 maanden wachten.

Romke
Berichten: 10
Geregistreerd: 02-01-04
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:14

gewoon laten enten ,en dan je dierenarts in het paspoort laten zetten : de vaccinationhistory of this horse is correct. met zij paraaf en datum erbij.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 09:25

Ligt er aan naar wie alle gegevens gestuurd zijn. Normaal kan het best snel gaan Lachen