Verslagje van Escala's dagje als dressuurpony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Verslagje van Escala's dagje als dressuurpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 11:11

[VvdD] *snif* 1e wedstrijd Escala gaat wrsch niet door

Ik was iets te enthousiast in dat topic... maar daar staat het dus. En er is mij door meerdere mensen verteld dat ze Escala als dressuurpony (doro het zadel e.d.) beter tot haar recht vonden komen... maar nee, ik ben toch echt niet over gehaald om een nieuwe richting in te gaan... Knipoog Escala ziet er volgens hen dan misschien beter uit onder een Engels zadel (ze verdwijnt zeker onder ons westernzadel Haha! ), ik weet zeker dat dat niet zal gelden voor mij in een rijbroekje e.d.... Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 13:06

gefeliciteerd met de winstpunt dus ja dan moet je er toch eigenlijk wel aan geloven he!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 13:36

Ik heb zelf niet gereden hoor... brrrrrr... en het was maar een onderlinge... maar het is nu misschien wel leuk als ze eens officieel de ring in gaat... zolang het maar niet met mij op haar rug is Knipoog . Ik weet iig wel heel zeker dat Escala heel veel beter kan dan dit proefje... het was een van de eerste keren in de binnenbak, dan nog die enge auto an het meisje dat haar reed had haar nou nog niet bepaald vaak gereden... met een beetje oefenen is er vast meer uit te halen. Nu mijn bijrijdster nog eens over zien te halen om een keertje (of meerdere keertjes) te starten... Schijnheilig western of dressuur, wat zij wil. Het was iig erg leuk om Escala eens in 'vol ornaat' te zien lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:27

Je zult echt met betere smoezen moeten komen Knipoog.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-04 14:42

Lovely! Foei.... het zijn geen smoezen hoor... Schijnheilig als het smoezen waren dan zou ik Escala nooit meer in de ring durven laten vertonen... Tong uitsteken enne... 160 punten valt nog wel mee toch... met mij er op waren het er iig heel veel minder geweest... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 14:56

160 punten is keurig hoor Lachen. Met wat oefenen zal het nog een stukje beter gaan, een combinatie moet ook groeien immers. Officieel starten is toch ook een goed idee? Gezellig bij de SPA Knipoog.

Roos1

Berichten: 363
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 08:43

Jeetje dat had ik niet verwacht ik vond de tweede proef veel netter. Nou misschien kan ze wel officieel gaan starten, met 160 punten sta je niet voor schut!

Had ze trouwens nog een prijs?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 09:20

Ik geloof dat ze net buiten de prijzen was gevallen... en tsja. die 2e proef was ook gewoon veel netter... maar schijnbaar heeft ze (de amazone, niet Escala Knipoog ) aardig wat dingen niet gedaan (stond tig keer 'niet getoond' op haar 'papiertje') omdat ze zo doof was als een kwartel. Knipoog *Edit... ik vraag me opeens af of kwartels eigenlijk wel doof zijn...