Ervaringen met Van Huet rijlaarzen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sillie
Berichten: 14
Geregistreerd: 08-11-01

Ervaringen met Van Huet rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-02 20:51

Hello,

Wie heeft ervaringen met Van Huet rijlaarzenproduktie in Houten? Ik hoor diverse berichten over hem. De één is positief de ander niet.
Wil hier misschien m'n rijlaarzen laten vermaken (innemen), dus als jullie ervaringen hebben dan hoor ik die graag!

Silly


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 11:25

heyyy een goede vriendin van mij heeft hier laarzen laten maken,en nog een paar van mij op stal.. zij hebben hier hele goede ervaringen mee.dus... Haha!

keep calm, I'm engaged!!! <3

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 11:28

Ik heb mijn laarzen nu ruim 4 jaar SUPER. Ik laat ze een keer per jaar even bij werken (achterkant).

Een nadeel die man is nogal LANG van stof ECHT HEEEL LANG op een positieve manier. Maak een afspraak met hem en spreek het goed af als je ze weer op kan halen moet je wel eerst even bellen voor het geval dat Knipoog . Hij is trouwens ook niet duur met reparaties.

Trouwens een beetje ambachterlijke schoenmaker kan dat werk ook hoor ? Wel sneller maar niet goedkoper Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Tsja, wat zal ik zeggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 15:44

Succes ermee;-)

De ervaringen van Huet zijn op zich positief te noemen. Een vriendin van mij heeft ook haar laarzen daar gekocht (tegen korting), maar ze zijn nog steeds puik. Als er iets is, dan kan ze ook gelijk komen om ze te laten maken. Misschien omdat ze bekend is in het wereldje dat ze sneller geholpen wordt, dat weet ik nie.

Ander meisje heeft 6 jaar geleden haar laarzen daar gekocht, in Zeist nog, en dat is ook prima bevallen. Heeft ze nog steeds en zien er goed uit. Over het innemen weet ik niet zo veel. Die van mij moeten juist breder worden (of ik zelf krimpen);-)

Suc-6! Verward

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:51

ik heb ze een half jaar en de hele zool is eraf+ leer uitgerekt! ik had de echte leren dus niet die met coating. ze kunnen niet meer gemaakt worden zelfs niet bij de favriek. voor mij dus geen Huet (lipica) meer Misselijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, pony33, senna21, YandexBot en 126 bezoekers