Heeft er iemand een leuke vakantietip?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Heeft er iemand een leuke vakantietip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-02 23:42

Wie weet er een leuke vakantietip om met enkele jongeren (nou ja 26 jaar is niet jong meer)naar toe te gaan?Zat zelf te denken aan Salou of Loret.

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 00:38

Ligt aan je interesses.
Ik ga deze zomer toeren in Wales en Engeland. In overleg is er plek in de auto. Een van de plannen is paardrijden, maar ook door de mooie omgeving toeren, oude treintjes bekijken, misschien wat green-laning (terrein rijden), en wat er verder op mijn pad komt.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 00:45

Ik wil ook proberen nog een weekje Wales in te plannen. Welsh cobs kijken enzo. Zal niet mee vallen tussen het veulenen en keuringen in.
Dus waarschijnlijk wordt het eurodisney in september...

Dian
Berichten: 594
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 19:52

ow wauw Wales, daar wil ik altijd nog wel een keer heen. Lijkt me zo ontzettend mooi, vooral de Welsh Cobs natuurlijk Haha! Kwijl

groetjes dian

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 20:17

ikke schreef:
Ligt aan je interesses.
Ik ga deze zomer toeren in Wales en Engeland. In overleg is er plek in de auto. Een van de plannen is paardrijden, maar ook door de mooie omgeving toeren, oude treintjes bekijken, misschien wat green-laning (terrein rijden), en wat er verder op mijn pad komt.


*zwijmel* dat wil ik nou ook nog een keertje..Of naar Ierland..Ik wil wel meer dingen, teveel om op te noemen trouwens. Ik wil ook nog naar noorwegen/ijsland enfin Haha!

Ik ga naar Tossa de Mar. Dat ligt op 10 min auto van Lloret en is best wat goedkoper. Ook heb je daar nog een stukje cultuur (oude stad, kasteel) wat ik ook wel leuk vind (dronken in een disco rondhangen kan je hier in nederland ook Haha! ) Er zijn zat leuke plaatsen in de Costa Brava! Maar Salou of Lloret lijken me erg druk.. Party!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 21:00

Lloret en Salou? Misselijk
Ik houd helemaal niet van die 'frietje van pietje'bestemmingen wara iedereen 'lekker denkt te scoren' en zich klem zuipt in de disco.
Blegh.

Portugal, Algarve, Praia da Luz. Appartementje aan zee, bananariding, paragliding, snorkelen, zeilen, strand.. Lovers
Meer mijn idee!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re: Heeft er iemand een leuke vakantietip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-02 21:47

joshua schreef:
Wie weet er een leuke vakantietip om met enkele jongeren (nou ja 26 jaar is niet jong meer)naar toe te gaan?Zat zelf te denken aan Salou of Loret.
Wat heb je te besteden?
En waar houd je van.
Ik ben in Thailand, Costa Rica en Zuid-Afrika geweest van de niet europese landen en kan ze je alle drie aanbevelen. (Ik ben trouwens ook 26). Deze zomer gaan we naar Namibiƫ.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 09:37

Ik denk (weet niet zeker hoor) dat je in Lloret en Salou voor het grootste deel alleen maar nog jongere personen tegenkomt varierend van de leeftijd 15-22 ofzo (denk ik Bloos ) Ik denk dat je dan beter voor Mallorca ofzo kan gaan, als je een beetje wil feesten tenminste.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:15

Hangt er helemaal vanaf wat je wil. Als je echt eens lekker wil feesten, moet je naar Finland gaan.. Veel leuker dan Spanje en je ziet nog eens wat anders. Ook is het weer hier heel wat aangenamer dan in Spanje. Van Juni-Augustus kan je hier rekenen op zo'n 25 graden, met heel erg weinig kans op regen. Uitgaansleven in Finland is te gek en ook zijn de Finse dames erg leuk Knipoog Het enige risiko is dat je niet meer terugwil Haha!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 12:54

turkije is niet duur voor ons nederlanders ik heb het er echt geweldig naar mijn zin gehad. ik zat in marmaris.