Mensen in Spijkenisse antwoord plaese ff.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Mensen in Spijkenisse antwoord plaese ff.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 12:59

Hallo,
Ik heb een vraag (duuh dit is vraag maar raak) bokkers in Spijkenisse hoe zijn jullie aan een vzpony gekomen??? Want ik woon ook in Spijkenisse en ik zoek al 3½ jaar.
Iedereen zegt dat ik te jong ben maar er zijn veel mensen jonger dan mij die al lang een vzpony hebbe.
Wie kan mij helpen, of is er misschien iemand die iemand zoekt die je paardje wil verzorgen dus poetsen stal uitmesten enz.?????
Ik hoop dat de mensen uit Spijkenisse kunnen vertellen hoe hun aan hun vzpony komen.

~XXX~ Astrid een meisje die het niet meer weet. Huilen

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63


nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 13:30

Ik kom niet uit Spijkenisse, maar dat is verder vast niet erg.
Maar plaats eens een berichtje op marktplaats.nl
Hang briefjes op bij je op de manege of bij andere manege's.
Of in de supermarkt?

Geef de moed in ieder geval niet op Knipoog Lachen

Succes!

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 14:03

nanka schreef:
Ik kom niet uit Spijkenisse, maar dat is verder vast niet erg.
Maar plaats eens een berichtje op marktplaats.nl
Hang briefjes op bij je op de manege of bij andere manege's.
Of in de supermarkt?

Geef de moed in ieder geval niet op Knipoog Lachen

Succes!


ik wil je bedanken voor je tip maar ik wil eigenlijk antwoord van iemand uit spijkenisse omdat spijkenisse niet zo plaatsje is waar je van kunt zeggen dat hij bekend is.
Marktplaats kijk ik niet meer want dat heeft geen nut.

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:06

stap eens op de fiets en rij spijk rond. als je dan ergens paarden of pony´s zie staan kan je vragen of iemand misschien nog verzorgers zoekt. probeer ook de manege eens, staan zat paarden daar.

zoals hierboven staat, de moed niet opgeven en blijven zoeken.

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 14:09

duivelintje schreef:
stap eens op de fiets en rij spijk rond. als je dan ergens paarden of pony´s zie staan kan je vragen of iemand misschien nog verzorgers zoekt. probeer ook de manege eens, staan zat paarden daar.

zoals hierboven staat, de moed niet opgeven en blijven zoeken.


rondkijken ben ik binnekort van plan met mijn moeder, en ik begin de moed echt wel op te geven, want pas ging er weer een vzpony niet door, ik denk echt dat het aan mij ligt.

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

duivelintje
Berichten: 510
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:14

als je bij iemand ben, laat dan zien dat je echt heel graag wil en enthousiast ben erover. in de omgeving is het niet makkelijk om een verzorgpony te vinden, dat weet ik maar al te goed. toch zijn er zat mensen die wel iemand zoeken.
eigenlijk is het op het juiste tijd op de juiste plaats zijn.
blijf ook gewoon kijken op marktplaats wie weet staat er toch een keer iets tussen.

probeer positief te blijven (hoe moeilijk ook), met de moed laten zakken en opgeven zal je er zeker geen vinden.

geven mensen ook een reden als het niet doorgaat? dan zou je misschien daar iets aan kunnen veranderen (als dat mogelijk is natuurlijk).

succes met zoeken!!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:15

Hang briefjes op in winkels.. Zeker proberen, baat t niet, schaad het niet..

succes nog!!

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 14:15

bedankt, ik zal mijn best doen binnenkort.
zijn er ook nog mensen in spijkenisse die tips hebben of die iets weten????

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:32

AmanchoLover"]
[quote="nanka schreef:
Ik kom niet uit Spijkenisse, maar dat is verder vast niet erg.
Maar plaats eens een berichtje op marktplaats.nl
Hang briefjes op bij je op de manege of bij andere manege's.
Of in de supermarkt?

Geef de moed in ieder geval niet op Knipoog Lachen

Succes!


ik wil je bedanken voor je tip maar ik wil eigenlijk antwoord van iemand uit spijkenisse omdat spijkenisse niet zo plaatsje is waar je van kunt zeggen dat hij bekend is.
Marktplaats kijk ik niet meer want dat heeft geen nut.
[/quote]

Nou ik ken Spijkenisse wel hoor Knipoog
Ik weet trouwens wel dat je op Manege Kraak bijvoorbeeld paarden kunt leasen! Misschien is dat anders wat voor je.
En als je op zoek-tocht gaat met je mams ga dan een beetje richting de Bernisse die kant op.
Ik heb een vriendin in Spijkenisse wonen ik zal haar ook eens vragen of zij misschien iets weet.

Groetjes Linda

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:36

hey

ik snap dat je de moed op geeft, maar dat moet je juist niet doen(wozes, klinkt wel heel eng) ik ben rond gaan fietsen door maassluis 9niks gevonden) toen door maasdijk (niks gevonden) toen door maasland en hupa daar zit ik nu 5 jaar!! zik deed er ook 2 jaar over.
Kun je niet ene paardje op de mange verzorgen (pensioen of manegepaard). Hang advertenties op en kijk gewoon toch even op marktplaats, elke dag komen er wel nieuwe berichten op te staan!!!

Kijk niet alleen in spijkernisse, maar ook in de plaatsen ernaast!

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 15:16

nanka"]
[quote="AmanchoLover"][quote="nanka schreef:
Ik kom niet uit Spijkenisse, maar dat is verder vast niet erg.
Maar plaats eens een berichtje op marktplaats.nl
Hang briefjes op bij je op de manege of bij andere manege's.
Of in de supermarkt?

Geef de moed in ieder geval niet op Knipoog Lachen

Succes!


ik wil je bedanken voor je tip maar ik wil eigenlijk antwoord van iemand uit spijkenisse omdat spijkenisse niet zo plaatsje is waar je van kunt zeggen dat hij bekend is.
Marktplaats kijk ik niet meer want dat heeft geen nut.
[/quote]

Nou ik ken Spijkenisse wel hoor Knipoog
Ik weet trouwens wel dat je op Manege Kraak bijvoorbeeld paarden kunt leasen! Misschien is dat anders wat voor je.
En als je op zoek-tocht gaat met je mams ga dan een beetje richting de Bernisse die kant op.
Ik heb een vriendin in Spijkenisse wonen ik zal haar ook eens vragen of zij misschien iets weet.

Groetjes Linda
[/quote]


Ik kan en mag niet leasen, ik ben 12 en dat is daar best wel duur.
Zal ik doen, en ik zou het heel fijn vinden als je dat vraagt dank je.

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:41

Ik ben zelf via marktplaats aan mijn verzorgpony's gekomen, terwijl de eigenaar een straat achter mij woont!

Ik denk dat het voor jou wat moeilijker zal zijn gezien je leeftijd. De mensen die een verzorger zoeken, zoeken iemand die wat ouder is en meer vertanwoordelijkheidsgevoel hebben.
De meeste 'kids' van 12 jaar willen lekker crossen, maar kunnen zich soms niet bedenken dat een paard eerst warm gereden moet worden en daarna uitgestapt moet worden.

Maar ik zou gewoon langs wat pensionstalletjes gaan en daar vragen of mensen nog verzorgers zoeken.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 16:34

IK weet wel hoe alles zit ik ben iet zoeen pennymeisje ik rij al 12 jaar.
geingi dat de eigenaar een straat achter je woont.
Zoals ik al zei k ga binnekort met mijn moeder langs huizen enz.

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:46

Mijn vorige verzorgpaard heb ik gewoon met veel geluk gekregen, omdat iemand van Bokt (Manon 2) op Simonshaven kwam staan waar ik reed en ze mij kende via MSN en Bokt enzo (en al eens gemeet). Daarom vroeg ze of ik Bolivia wilde verzorgen toen ze op vakantie was, en daarna ben ik haar altijd blijven doen.
Toen Bolivia wegging toen is Soraya me eigenlijk aangeboden om te gaan bijrijden, dus ik heb er wel veel geluk mee gehad.

Voor Bolivia heb ik ook heel lang gezocht, en nooit iets gevonden. En toen uiteindelijk gewoon twee paarden aangeboden gekregen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Spirit op 16-05-04 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 16:46

geluk!!!

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:50

AmanchoLover schreef:
IK weet wel hoe alles zit ik ben iet zoeen pennymeisje ik rij al 12 jaar.
geingi dat de eigenaar een straat achter je woont.
Zoals ik al zei k ga binnekort met mijn moeder langs huizen enz.


Hoe kan je nou 12 jaar rijden als je nog maar 12 bent Verward
Meteen na je geboorte op een paard gezet Bloos

_Astrid_

Berichten: 1118
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 16:50

neee, ik rij 5 jaar en ik ben 12, srry typfoutje Bloos!

Naam veranderd ::: van AmanchoLover , naar _Astrid_
Rust in vrede Speedy,,, m'n lieve jongen
http://media.putfile.com/Speedy63


Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:26

Ik zou toch een berichtje op marktplaats plaatsen. En dan wel eentje wat verantwoordelijk en netjes overkomt.
Ik woon zelf in de Hoekse Waard (kent ook niemand). Spijkenisse is echt wel bekender.
Verder gewoon op de maneges kijken en pensionstallen. Vraag gewoon of je iemand mag helpen poetsen, paard vasthouden en kijk dan of hij/zij iemand vaker nodig heeft. Of misschien wel iemand weet.
Succes!!

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:44

spijkenisse kennen wel veel mensen hoor Haha!
een brutaal mens heeft de halve wereld.. gewoon langs stallen gaan en op de man af vragen of ze nog iets voor je hebben.
onze merrie is gewoon veel te pittig voor je, maar die heeft nu al een super bijrijdster(hiero via bokt gevonden)
briefjes bij de supermarkt.. zou maar net kunnen dat eenmoeder van iemand met een pony dat leest..
het kan allemaal raar lopen.
maar je moet echt de moed niet opgeven hoor.
toen ik zo oud was als jij ging ik ook alle boeren af in de buurt.. helaas waren ze altijd al bezet..
op de manege waar ik met willem sta in rotterdam staan sinds kort van die kleine welsh a.. daar rijden van die kinders van 8 op te crossen.. bij hun had je het kunnen vragen.. maar rotterdam is een beetje te ver voor je..
gewoon blijven zoeken.. het komt vanzelf wel.. er is toch wel ergens een verzorgshet te vinden? dan kan je daar eerst mee beginnen..

rust zacht, mijn lieve willem. we zullen je nooit vergeten.
je blijft voortleven in onze gedachten.
dag, lieve vent 13-6-1988 - 23-11-2007

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:44

Spirit schreef:
Voor Bolivia heb ik ook heel lang gezocht, en nooit iets gevonden. En toen uiteindelijk gewoon twee paarden aangeboden gekregen Knipoog


klinkt heel bekent, eerst ben je jaren op zoek en dan kun je ineens kiezen Haha! .

Dus heb gewoon geduld Ach gut , als je wat ouder bent wordt het ook allemaal makkelijker, kun je in een grotere omtrek gaan zoeken en mensen hebben meer vertrouwen in een ouder iemand en wie weet kun jij dan ook ineens kiezen meerdere paarden om te verzorgen Knipoog

Een tip nog: je kunt ook te wanhopig of enthousiast overkomen wat mensen ook vaak afschrikt, dus blijf gewoon jezelf en doe niet alsof de wereld vergaat zonder verzorgpony Knipoog

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:49

Ik heb zelf ook Jordy op marktplaats gevonden (via Amanda Haha! ) maar je moet idd maar net geluk hebben dat iemand iemand nodig heeft... probeer het ook is bij boeren met shets daar mag het meestal wel van!! en verder ... tjah blijven zoeken en niet opgeven Knipoog

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:10

vooral niet opgeven!!!!!!
ik was ook 13 toen ik een verzorgpony zocht, en reed toen net een jaar. ik heb gewoon elke dag op marktplaats gekeken en er elke dag zelf een berichtje geplaatst. het duurde een paar maanden, maar toen kreeg ik reactie, dat is uiteindelijk niks geworden maar weer een tijdje later stond er een berichtje van een meisje dat een verzorgster zocht voor haar pony, die in een dorp verderop stond. die pony heb ik een paar maanden gedaan, maar ben er toen mee gestopt omdat ik te weinig rij ervaring had, en de pony niet aankon. toen was ik weer vzpony-loos.
ik heb toen wéér elke dag marktplaats afgestruint en heb uiteindelijk daar gereageerd op een advertentie van iemand die verzorgsters zocht voor 3 pony's, waar ik niet op kon rijden.
dat vond ik wel jammer, dat ik niet kon rijden, maarja, beter dan niets dacht ik. ik doe die pony's nu een half jaar, en toen ik een paar weken geleden een pony daar aan het verzorgen was kwam er een man naar me toe die vroeg of ik 1 x per week zijn pony kon rijden! dus nu doe ik die pony ook erbij, en heb ik het best druk, en zit bijna elke dag bij de paarden.
zo zie je maar: de aanhouder wint! ik woon toch ook niet in zo'n bekende plaats, maar heb toch paarden gevonden! geef het niet op!

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11553
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:33

ik woon in Brielle nou da kent helemaal niemand Knipoog (ja, de mensen die de geschiedenis kennen misschien)
Ik heb gewoon een berichtje geplaatst op Marktplaats en daar heeft Marianne (Kiss hier op bokt) op gereageerd en nou rijd ik daar al 1,5 jaar

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:09

Ben je bereid om met de bus/metro te gaan. Of moet het echt op fietsafstand zijn?
Dat bepaald al voor een groot deel de mogelijkheden namelijk Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 07:20

Ik weet misschien iets voor je,alleen kan je daar nog niet rijden omdat het paard in kwestie nog niet ingereden is,maar je zou wel kunnen helpen met de verzorging,PB me anders maar als je interesse hebt.

Paardentaxi Zeeland


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Leliesan en 28 bezoekers